Anna D. wrote: De transfermarkt sluit om 23.59 om precies te zijn, dan dient die laatste fax binnen te zijn met de overschrijving. Wens Ron Elsen veel wijsheid toe inderdaad.
Kan me over het algemeen wel vinden in nachtbraker Salemans, al had ik het wat korter gehouden. Wat een leesvoer op de vroege ochtend.
Zou eventueel het vertrek van Daemen van het trainingsveld erop kunnen wijzen dat Tom van Hyfte aanblijft? We zullen het zien vandaag. Evenals de bevestiging van de komst van Maic 'Magic' Sema en Rowin van Zaanen en misschien nog een andere verrassing die uit de hoge hoed wordt getoverd. Neem aan dat deze vanavond nog niet speelgerechtigd zijn en dat we dus vanavond extra verzwakt in Velsen-Zuid moeten voetballen.
Ik vind overigens Daemen dus niet complementair aan Rutjes. Mochten de beiden Tommies uiteindelijk toch elkaar aflossen kan je dan wel met twee controleurs spelen. Met de creativiteit die je dan mist geniet die optie niet mijn voorkeur.
Het wordt in ieder geval een bewogen dagje wederom. Hopelijk zullen er ooit Nederlandse clubs gezamenlijk het voortouw nemen om de transferdeadline in te laten gaan zodra de competitie begint. Dit is ridicuul zoals het nu gaat.
P.S. Nu maak ik me zelf ook schuldig aan een langer stukje op de vroege morgen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Badjakker wrote: Iemand die toevallig al weet voor welke prijs Labylle ongeveer weg gaat?
Kompleminte,
Badjakker
Nao Väöre wrote:Badjakker wrote: Iemand die toevallig al weet voor welke prijs Labylle ongeveer weg gaat?
Kompleminte,
Badjakker
Badjakker, volgens mij hangt er een prijskaartje van € 450.000,-- om de nek van Leroy.
Maic Sema plutselig borte fra lagoppstillingen til #FKH 2 mot Os i kveld. Var der for kort tid tilbake. Trolig på vei til MVV Maastricht.
Van Zaanen is transfervrij toch? En media reppen enkel over van/naar transfers van clubs naar andere clubs.Bertocucci wrote: Wellicht een stomme vraag omdat het eerder staat vermeld, maar hoe komt iedereen aan het gerucht van van Zaanen?
Media laat zich enkel uit over Sema...