Please Log in or Create an account to join the conversation.
Gohf wrote:Sjop wrote: Daemen naar fortuna zou ongelofelijk zijn. Zoveel schuld en maar spelers bij blijven halen. Dat kan toch niet. Daar moet toch verantwoording voor worden afgelegd. Had daemen er toch graag bij gehad.
Zou je aub geen onzin willen praten ?
Weg/Bij : Rajcomar(Amoah), Kruijssen, Diaz(Vlug), Schroyen(Kis), Sekkour, Ricksen, Cevik(Zennaro)
7 spelers weg en daar maar 4 potentiële basis spelers voor terug tot nu toe. Dus de opmerking "spelers bij blijven halen" is ronduit belachelijk.
Gohf wrote: En daarnaast heeft Daemen nog wat oud zeer tegen Fortuna geloof ik, lijkt me heel heel sterk dus.
OOFUS! wrote:Gohf wrote: En daarnaast heeft Daemen nog wat oud zeer tegen Fortuna geloof ik, lijkt me heel heel sterk dus.
Daemen ook al? De Van Barnevelds, Rick Geenen, Tom Daemen....is Fortuna dan toch niet de knusse "familieclub" zoals het (of in ieder geval het voormalige Fortunahome en consorten) een ieder wil doen geloven?
opadiehard wrote: Ik kwam vanmiddag iemand tegen die vertelde mij dat hij veertien dgn geleden al het verzoek had gekregen om uit te zien naar woonruimte voor de nieuwe spits?...gr opa.
mvv4ever wrote:opadiehard wrote: Ik kwam vanmiddag iemand tegen die vertelde mij dat hij veertien dgn geleden al het verzoek had gekregen om uit te zien naar woonruimte voor de nieuwe spits?...gr opa.
Veertien dagen geleden?
Is dat niet voor Rick Geenen geweest?
PEC Zwolle en Utrecht kijken naar Labylle
MVV-speler Leroy Labylle staat in de belangstelling van FC Utrecht en PEC Zwolle.
Bij de derby tegen VVV-Venlo zaten afvaardigingen van beide eredivisieclubs op de tribunes om de Belgische middenvelder te bekijken.
FC Utrecht toonde in de winsterstop van vorig seizoen al interesse in de 22-jarige Labylle. De talentvolle speler staat nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij de Maastrichtse club.
Archieffoto: Jack Kochanowski
Lummel wrote:PEC Zwolle en Utrecht kijken naar Labylle
MVV-speler Leroy Labylle staat in de belangstelling van FC Utrecht en PEC Zwolle.
Bij de derby tegen VVV-Venlo zaten afvaardigingen van beide eredivisieclubs op de tribunes om de Belgische middenvelder te bekijken.
FC Utrecht toonde in de winsterstop van vorig seizoen al interesse in de 22-jarige Labylle. De talentvolle speler staat nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij de Maastrichtse club.
Archieffoto: Jack Kochanowski
En die is weg. Worden er dan op de valreep dan toch nog 2 goede spitsen aangetrokken?