MVV algemeen

19 juni 2020 08:43
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV algemeen #5941
nos.nl/artikel/2337729-az-opvallende-afw...ergadering-knvb.html

Toch wel opvallend dat MVV als één van de enige zich niet aangemeld heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2020 14:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
MVV algemeen #5942

Napoleon schreef : Inmiddels is Erik Noor 2 weken aan t werk bij MVV en los van wat beelden op l1 en wat kranten artikelen heeft hij zich nog niet voorgesteld aan de MVV supporters en sponsoren

Via MVV TV had ik allang eigenlijk al een item verwacht , wie is Erik , waarom MVV en wat zijn zijn plannen in algemene zin en gewoon even de supporters en sponsoren toespreken via een direct kanaal MVV TV .


Helemaal met je eens! Had al lang van zich moeten laten horen. Zéker via MVV-TV.
Ik verwacht nog geen concrete plannen of iets dergelijks, maar gewoon kort en krachtig: wie ben je, wat heb je gedaan, wat trekt je in MVV aan, wat mogen we van je verwachten, wat is je doel bij MVV, etc etc.
Valt me wel tegen moet ik zeggen.

Tevens vind ik het erg bijzonder dat MVV zich niet heeft aangemeld voor die vergadering. Wie had daar namens ons moeten zijn? Noor? Waarom waren we er niet? "verhinderd" vind ik geen excuus, dat stuur je maar iemand anders. Dit zijn belangrijke vergaderingen. Daar moet je gewoon bij zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 12:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #5943

Bieske schreef : nos.nl/artikel/2337729-az-opvallende-afw...ergadering-knvb.html

Toch wel opvallend dat MVV als één van de enige zich niet aangemeld heeft.


Goed van MVV!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 16:01 20 juni 2020 16:02 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #5944
Artikel is wel erg kort, met alleen maar de info dat MVV en AZ en Top Oss afwezig waren. Maar wel dat het 'fonds' is aangenomen door afwezigheid geschitterd door MVV en toch gaat het door dus waarom 'Goed van MVV'?
Waarom was MVV afwezig, niet ermee eens of alternatieve zienswijze, zo ja welke? - die dus nu geen ## uitmaakt.

Uitslag met of zonder MVV is dus hetzelfde, fonds aangenomen. Wat is daarachter de gedachte? Iemand iets meer info?

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2020 17:36
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #5945
MVV had iemand gemachtigd dus er is wel degelijk gestemd namens de club. Wat wel overblijft is vraag, wat is er in godsnaam belangrijker om niet op zo'n vergadering aanwezig te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2020 09:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #5946

Janepie schreef : Artikel is wel erg kort, met alleen maar de info dat MVV en AZ en Top Oss afwezig waren. Maar wel dat het 'fonds' is aangenomen door afwezigheid geschitterd door MVV en toch gaat het door dus waarom 'Goed van MVV'?
Waarom was MVV afwezig, niet ermee eens of alternatieve zienswijze, zo ja welke? - die dus nu geen ## uitmaakt.

Uitslag met of zonder MVV is dus hetzelfde, fonds aangenomen. Wat is daarachter de gedachte? Iemand iets meer info?

Waarom ik zeg: goed van MVV? Dat zal ik uitleggen. Van de KNVB hoeft MVV totaal niets te verwachten. In ieder geval het minimale. Ze kunnen al blij zijn als ze een licentie krijgen. Voor de rest moet MVV van de KNVB hun mond op elkaar houden. Laat staan dat ze veel geld in het laatje krijgen of punten in meerdering die ze nog tegoed hebben. Nee, als het aan de KNVB ligt, wordt MVV gauw vervangen door Jong- Feyenoord of Jong-Groningen etc...daar hopen ze in ieder geval al 20 jaar op. Dus dat MVV daar weg blijft vind ik prima. Hoe meer hoe beter!! Je krijgt er namelijk toch nooit wat voor terug!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2020 11:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV algemeen #5947
Tja op het eerste ogenblik zou ik ook zeggen waarom is MVV daar niet aanwezig , als iedereen er eigenlijk is. Lijkt me gewoon goed om je collega's te zien en te spreken ( live) na al die maanden van Video calls, tevens zou het een goed moment zijn voor Noor om zich aan de voetbal wereld voor te stellen , of is juist dat de reden geweest dat MVV zich heeft afgemeld ?? ... de aantijgingen van John van Zweden richting Noor en mogelijke vragen .... zou misschien een mooi moment zijn geweest om dat tegen je collega's te weerleggen.... zoals ik er tegen aan kijk een gemiste kans .... tevens blijf ik me steeds meer verwonderen waarom MVV TV nog steeds geen interview met Noor heeft gedaan.... iedere andere club had dat allang gedaan.... ik snap er werkelijk helemaal niks van ....inmiddels zijn we al in week 3 en gaan we naar week 4 van Noor bij MVV .... laat ik het amateuristisch noemen en een gemiste kans om door te pakken op die geweldige seizoenskaart actie... er is genoeg te winnen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2020 10:50
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
MVV algemeen #5948
Over seizoenkaarten... wat ik een beetje mis in de communicatie van MVV uit is een soort van reminder dat de (fysieke) kaart van vorig seizoen ook komend seizoen je kaart is. Dat is voor het eerst en verder ook allemaal prima wat mij betreft. Maar voor hetzelfde geld weet niet iedereen dit (meer) en zijn er al kaarten verknipt, weggegooid of weggegeven in de veronderstelling dat men een nieuwe kaart krijgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2020 10:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
MVV algemeen #5949
Sterker nog, ik weet dit heel goed maar was het even vergeten en had de kaart al uit mijn portemonnee gehaald :oops:

Steek hem nu meteen weer er in!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2020 15:54
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #5950
Zo, na een hele poos afwezig te zijn geweest op het forum kon ik de verleiding niet meer weerstaan om me toch weer ermee te gaan bemoeien. Even wat berichten terug gelezen en wat blijkt? Er is in al die tijd niets veranderd hier! Napoleon is nog altijd bezig met zijn queste, in ieder geval respect voor je inzet en doorzettingsvermogen. Het lijkt er nog altijd op dat je in al die tijd nog steeds geen concrete antwoorden hebt op kritische vragen, beetje jammer. Het blijft een vaag verhaal voor mij, ik geloof er dan ook niet in. Maar goed, zou graag zien dat hij het tegendeel bewijst.

Tevreden over het feit dat er iemand van buitenaf (Noor) is aangesteld. Dat hij zwart (mag ik dat nog zeggen?) wordt gemaakt door die 'Zweedse' clown uit Den Haag, daar lig ik niet wakker van. Wel slecht voor het imago natuurlijk. Maar waar het bij onze oosterburen een ware soap was met elke dag wel nieuwe ontwikkelingen, is het tot nu toe bij die ene sneer van Dhr van Zweden gebleven. Dat zal dus wel een storm in een glas water zijn. Wat mij wel opvalt, en misschien sla ik nu volledig de plank mis, is dat Noor op LinkedIn (toch wel het social media platform voor mensen in het bedrijfsleven) 'slechts' 233 connecties heeft. Vlak na zijn aanstelling bij MVV waren er dat zelfs minder dan 200. Dat doet mij enigszins twijfelen aan de omvang van zijn netwerk, en hoe relevant is zijn netwerk voor ons? Heeft daar zelf zo te zien ook geen bericht geplaatst naar aanleiding van zijn aanstelling bij de club. Dat vind ik wel enigszins vreemd. Enfin, hij krijgt van mij zeker de kans om zich te bewijzen en ben allang blij dat er een frisse wind waait.

De relatie tussen onze harde kern en de club lijkt er in ieder geval weer op vooruit te gaan, dat is ontzettend veel waard voor MVV. Hopelijk zet dit door en zitten we straks, zodra we weer mogen, in een (relatief) volle geusselt met een topsfeer en gepassioneerde angel-side. Ik ben in ieder geval van de partij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 11:36
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV algemeen #5951
Waarschijnlijk kunnen we dus alle wedstrijden komend seizoen 'gewoon' bijwonen. Ben benieuwd of het huidige doordeweekse speelschema gehandhaafd blijft...

Voor 99 euro een seizoenkaart op de Angel- Side!! Kopen dus! Zegt het voort!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 11:59
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #5952
Maar allemaal op de aside als die bijna vol zit is toch niet mogelijk. Dan zal toch geschoven worden ivm 1.5mtr. Maar een sk kopen is nu wel interessant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 12:17
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #5953
Ik denk dat als MVV nog wat leuk transfer nieuws kan melden in combinatie met het nieuws dat er toch supporters naar binnen mogen in september de verkoop een flinke boost kan krijgen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 12:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #5954
Ik ben 20,5 jaar seizoenkaarthouder bij MVV. Ik vind het een mooie actie 40% korting, maar ik heb mijn kaart nog niet verlengd. Dit omdat ik afwacht wie er trainer wordt en welke spelers komen en blijven. Dus wat mvvke4life ook zegt, een leuk transfernieuwtje zou een stimulans moeten zijn om nog meer kaarten te verkopen. Met het behouden van van Acker heeft MVV al een goede stap gezet.

Dus MVV, kom met een transfernieuwtje. Dan stijgt de verkoop van de SK!

1 september mogen we dan weer het stadion in, maar aan de 1,5 meterregel houden. Maar het ergste vind ik dat we niet mogen zingen of schreeuwen. Iets wat bij MVV/het voetbal hoort!

Wordt overigens ook weer het Maastrichts volkslied volledig gezongen door de aftrap? Dat zou ook voor velen een doorslag kunnen zijn om een SK te kopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 14:58
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5955

Mie leef Mestreech schreef : (...) Ik vind het een mooie actie 40% korting, maar ik heb mijn kaart nog niet verlengd. Dit omdat ik afwacht wie er trainer wordt en welke spelers komen en blijven. (...)


Ieder zijn of haar ding en ook geen aanval naar jou of wie dan ook, maar in mijn ogen vind ik dit on-be-grijp-e-lijk. Je bent supporter van de club, trainers en spelers zijn (maar) passanten. Je aankoop van een sk - zeker gezien deze mooie korting - om deze reden uitstellen vind ik dan ook opmerkelijk te noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.243 seconden