MVV algemeen

21 mei 2020 23:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5641
Dit komt omdat jullie nergens in te geloven deze mensen hadden al jaren geleden eruit gedoneerd moeten worden het is nooit iets geweest en het zal ook nooit iets worden ,maar blijft maar met die plank voor je hoofd lopen ik niet ik zal blijven schrijven en vechten totdat deze mensen opgestapt zijn elzen vind het prachtig steekt ieder jaar een hoop geld in zijn zak en denkt wie doet mij wat ze durven mij toch niet aan te pakken en de meeste mensen geloven het ook nog ,maar ik niet en ik zal blijven reageren totdat ze opgerot zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 00:49
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV algemeen #5642

dreekemvvke schreef : Dit komt omdat jullie nergens in te geloven deze mensen hadden al jaren geleden eruit gedoneerd moeten worden het is nooit iets geweest en het zal ook nooit iets worden ,maar blijft maar met die plank voor je hoofd lopen ik niet ik zal blijven schrijven en vechten totdat deze mensen opgestapt zijn elzen vind het prachtig steekt ieder jaar een hoop geld in zijn zak en denkt wie doet mij wat ze durven mij toch niet aan te pakken en de meeste mensen geloven het ook nog ,maar ik niet en ik zal blijven reageren totdat ze opgerot zijn.


Je wil ze eruit gedoneerd hebben ja? Dus je betaald mee om ze eruit te krijgen? Top, hebben we die al binnen!
En als je vindt dat ik een plank voor mijn hoofd heb, dan heb jij een hele schutting voor je hoofd. Zijn dan overigens ook de enige planken die je raak geslagen hebt.

Fijn dat je blijft schrijven tot dat ze weg zijn. Denk niet dat ze van deze teksten echt wakker zullen liggen. Denk eerder dat ze nog wel even blijven zitten dan, zodat je nog even kunt oefenen met punten en komma’s zetten ;)

Man met visie ben je ook, gelukkig zie je heel goed in dat als deze mensen nu uit de club stappen we het nieuwe seizoen niet eens zullen gaan halen, want er gaat echt niemand instappen op dit moment! Behalve jij natuurlijk, maar ik heb je motivatiebrief nog niet voorbij zien komen met daarin je visie en plannen voor een sterker mvv dat mee kan doen in de eredivisie! Behalve dan dat iedereen weg moet.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 09:30
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5643
Ik wil jouw plannen , hoe het dan verder moet wel eens horen Of loopt jij als een mak schaapje achter de kudde aan,nou dan ziet het er goed uit voor jouw mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 09:47
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5644
Ik was nog iets vergeten bij de buren in kerkRade kan het wel.we zullen even afwachten wie er gelijk krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 10:19
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV algemeen #5645

dreekemvvke schreef : Ik wil jouw plannen , hoe het dan verder moet wel eens horen Of loopt jij als een mak schaapje achter de kudde aan,nou dan ziet het er goed uit voor jouw mvv.


Vaak genoeg gezegd. Tijd voor een frisse wind als er meer rust en duidelijkheid rond de club is, dus niet nu. Verder ben ik niet zo goed in blèren dus als een mak schaapje achter iemand aanlopen zit er voor mij niet in ;)

En wat betreft onze Oosterburen: we moeten eerst nog maar eens zien of het daar ook echt lukt. Ze hebben al zo vaak een ‘frisse wind’ daar gehad en je ziet wat voor een circustent het daar geworden is. Niet iedereen die je binnenhaalt is even betrouwbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 10:28
Nuss1996
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
MVV algemeen #5646


Zal toch neet woer zien dat dit berich ut letste is wat ver vaan MVV te zien kriege. Doort miech allemaol te lang. Typies MVV.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 10:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5647
Nou eigenlijk zegt je precies hetzelfde maar durf je niet te zeggen dat er nieuwe mensen moeten komen om mvv in de juiste richting te duwenen dat er dan bepaalde mensen moeten opstappen om dat te realiseren wat zei in 20 jaar niet voor mekaar hebben gekregen . Heb ik het nu netjes geschreven,en sorry ik ben geen man van punten en komma’s .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 11:02
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV algemeen #5648

dreekemvvke schreef : Nou eigenlijk zegt je precies hetzelfde maar durf je niet te zeggen dat er nieuwe mensen moeten komen om mvv in de juiste richting te duwenen dat er dan bepaalde mensen moeten opstappen om dat te realiseren wat zei in 20 jaar niet voor mekaar hebben gekregen . Heb ik het nu netjes geschreven,en sorry ik ben geen man van punten en komma’s .


Volgens mij zeg ik toch heel duidelijk dat er wel een frisse wind nodig is, maar niet op dit moment in deze tijd, maar zodra het rustiger in en rondom de club wordt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 14:24
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
MVV algemeen #5649
@zeikbak, als het rustig is rond de club???? Het is al maanden rustig als het nog lang duurt vraag ik het mij af of we nog wel beginnen! Vind dat het tijd word dat de "redders" van de club opstaan, zouden die er zijn! We willen toch niet het lachertje van het zuiden worden en zeker niet voor die kolenclub uit het oosten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 16:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5650
Nou begin er maar aan te denken we worden zeker het lachertje van Limburg,want er is niemand die open en eerlijk zijn mening durft te geven,over hoe het nu verder moet met mvv.ik heb al weken mijn mening gegeven maar dan ben je een onrust stoker en kom dan met oplossingen en nog van onzin verhalen.laat napoleon zijn werk doen of iemand anders die wel durft om mvv naar een hoger niveau te brengen,maar zoals het nu gaat gaat het nooit meer goed komen met mvv ,en ja dan zijn wij inderdaad het lachertje van limburg dus mensen laat eens van je horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 16:58
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
MVV algemeen #5651
Ut weurt tied veur unne coupe napoleon, ut is kristal helder tot de huidige luij Erens, Elsen cs neet geschik zien um stappe veuroet te kinne maake, es ze ech hart veur de club hubbe treije ze vrijwillig truk, mer ierlijk gezag zeen iech dat neet gebeure, conclusie :ze zitte daor allein veur ziechzellef, noe ligke oondaanks de crisis kanse um te vernuije, Napoleon en avant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 17:15
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #5652

dreekemvvke schreef : Nou begin er maar aan te denken we worden zeker het lachertje van Limburg,want er is niemand die open en eerlijk zijn mening durft te geven,over hoe het nu verder moet met mvv.ik heb al weken mijn mening gegeven maar dan ben je een onrust stoker en kom dan met oplossingen en nog van onzin verhalen.laat napoleon zijn werk doen of iemand anders die wel durft om mvv naar een hoger niveau te brengen,maar zoals het nu gaat gaat het nooit meer goed komen met mvv ,en ja dan zijn wij inderdaad het lachertje van limburg dus mensen laat eens van je horen.


Misschien moet je je berichten (zo'n 10 x per dag) eens naar MVV sturen. Na een lange dag werken in de zorg, zie ik weer 20 nieuwe berichten, waarvan er 10 van jou zijn en waar ongeveer allemaal hetzelfde in staat.
Steeds als ik hoop dat er ander nieuws bij zit, valt dit weer tegen. Op deze manier jaag je mensen van het forum weg. Als het hier lukt, kan het je misschien ook bij MVV op kantoor lukken.
Ik zou zeggen, stuur brieven, mails, apps, FB berichten en weet ik veel naar het kantoor en binnen een week heb je waarschijnlijk al succes dat mensen vanzelf wegrennen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 17:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5653
Ik hoef niks naar mvv te sturen jullie als supporters moeten een keertje wakker worden en dat er wat meer actie komen richting bestuur ,maar jij bent zeker iemand alles wat een ander doet hoef ik niet te doen maar wel altijd op een ander reageren maar zelf met niets komen .en dan wat anders je hoeft op mij niet te reageren want ik blijf het toch zeggen of jij het nou leuk vind of niet en hier doe je het maar mee.zorg jij nou maar dat je patiënten gezond worden dan doe je goed je werk.succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 18:22
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #5654
Dreeke , ik denk dat M-MVV bedoelt (en zo denk ik er zelf ook over) dat je standpunt duidelijk is. Je wilt verandering , de huidige directie (lees Ron Elzen cq. dhr. Ehrens voor jou) en moedigt de plannen van Napoleon aan. Helemaal super , ieder zijn eigen mening. Daarom is het een forum. Maar waar ik me met name over erger , is dat je bij ieder ander geluid die riedeltje moet neerkalken op het forum, alles totaal anders ervaart dan hoe het wordt bedoeld en alles 3 gradaties erger maakt dan dat het is. We zijn het allemaal op het forum eens dat het anders moet, alleen de manier waarop niet. Daar is het een forum voor. Om een discussie te voeren. Maar telkens dezelfde mening zonder onderbouwing is geen discussie in mijn ogen. Je moet ook niet de discussie aangaan tegen de verveling (je geeft zelf aan terug op het forum te zijn door Corona).

Ik vind overigens , iets heel anders, de voucher-actie van MVV ronduit schandalig. Doorgaans neemt een SK-houder het jaar erop ook een SL. Wat heb ik dan aan een voucher? Niet dat ik deze wilde nemen, maar voor het idee. Geef dan een korting op de volgende aanschaf van een SK? Ik ben ook benieuwd hoe ze het gaan oppakken met de prijzen van komend seizoen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2020 20:27 22 mei 2020 20:30 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #5655
Moet idd zeggen, los vh feit of je er gebruik van maakt, deze variant heb ik nog bij geen enkele club gezien. Dit is geen tegemoetkoming voor de trouwe sk houder. Maar als er zoals nu geen korting wordt aangeboden op een nieuwe sk dan zou je denken, de prijzen worden laag. Al dan niet na eventuele tegemoetkoming voor niet gespeelde wedstrijden.

De voorwaarden lezend heb ik het idee dat je die vijf tickets ook mag weggeven. Wat heb je er anders aan als sk houder. In de voorwaarden staat nl. dat je die vijf in 1 keer mag gebruiken. Waar ik dan aan denk. Als je vijf verschillende personen die zelden komen hier gebruik van kan laten maken. Mvv zal wel zeggen dat het de losse kaartverkoop schaadt. Dat hoeft niet perse zo te zijn. Bovendien pik je wellicht nog wat omzet mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.518 seconden