MVV algemeen

11 mrt 2020 13:15 11 mrt 2020 13:18 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #5311
Goede weergave over de huidige stand van zaken binnen het mvvse.
Zoals aflopende contracten en kijken hoe de jeugd er voor staat.
Dat laatste word door onze trainer helemaal aan voor bij gegaan, die laat ze gewoon een hele helft warm lopen en als de scheids affluit mogen ze zonder gespeeld te hebben gaan douchen.
Ook hoop ik echt dat fuat vertrekt,anders voel ik mij genoodzaakt om geen stap meer binnen de poorten van de Geusselt te zetten.
Dit is voor mij de slechtste trainer ooit binnen het mvvse,zelfs slechter als zijn landgenoot cappa.
Het zou jammer zijn als ik deze beslissing zou moeten nemen ,na bijna 53 jaar onafgebroken Mvv bezoek...ik ben het zat zoals er met mvv word omgegaan door de huidige en afgelopen beleidsvoerders binnen de club.
Maar heel duidelijk FUAT OUT of anders OPA OUT...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boer458, De Zwarte Vogel, peeke, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2020 15:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #5312
Die kritiek op het laten warmlopen van spelers vind ik dus echt onbegrijpelijk. We zijn een betaalde voetbalorganisatie. Als je spelers laat warmlopen, dan kun je ze direct inzetten zodra het nodig is. Daarnaast is het bij koud weer, wat de afgelopen wedstrijden het geval was, beter om in beweging te blijven dan te blijven zitten op de bank.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2020 21:29
jehjao
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
MVV algemeen #5313
Ik ben het helemaal met je eens...

Een mooi voorbeeld van het oh zo benodigde kapstokje in het verleden: Nico Jongen! Het aan de klaar koppelen van sponsoren, onderling opdrachten uitwisselen, werkjes ritselen voor partners van de club en het opbouwen van een gedegen netwerk binnen mvv: hij deed het allemaal!

Neen, de laatste jaren moest de club het doen met “uzze business’ en nog van die “leuk voor de bühne uitspraken “ van dhr Thal en zijn minions terwijl de business club leegstroomde en het aantal sponsoren kelderde....

Napoleon: ik deel je visie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2020 21:49
jehjao
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
MVV algemeen #5314
Er gaan geruchten de ronde dat de club idd afscheid zou nemen van usta na dit seizoen en men daarbij de keuze zou hebben gemaakt om een meer ervaren coach voor de groep te zetten. De 1e keuze zou een trainer zijn die momenteel onder contract staat bij een andere KKD ploeg. Geen idee of het klopt maar zou wat mij betreft een stap in de goede richting zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2020 22:04
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #5315

jehjao schreef : Er gaan geruchten de ronde dat de club idd afscheid zou nemen van usta na dit seizoen en men daarbij de keuze zou hebben gemaakt om een meer ervaren coach voor de groep te zetten. De 1e keuze zou een trainer zijn die momenteel onder contract staat bij een andere KKD ploeg. Geen idee of het klopt maar zou wat mij betreft een stap in de goede richting zijn!


Nu het platform weg is, lijkt het me dat Jonker gewoon kandidaat nr 1 is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2020 22:23
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #5316
Ole Tobiasen lijkt mij ook een prima optie
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2020 00:16
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #5317

jehjao schreef : Er gaan geruchten de ronde dat de club idd afscheid zou nemen van usta na dit seizoen en men daarbij de keuze zou hebben gemaakt om een meer ervaren coach voor de groep te zetten. De 1e keuze zou een trainer zijn die momenteel onder contract staat bij een andere KKD ploeg. Geen idee of het klopt maar zou wat mij betreft een stap in de goede richting zijn!


Wat dacht je van Jack de Gier? Ervaren trainer , heeft toch wat deukjes opgelopen links en rechts en heeft daarnaast te horen gekregen te mogen vertrekken.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2020 06:52 13 mrt 2020 06:59 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #5318
Sjotelsplak je hebt gelijk ik had er bij moeten zetten dat ik de jeugdspelers bedoelde die weinig tot geen kans kregen en krijgen....wat heb je te verliezen?...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2020 09:08
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #5319
Zojuist nieuwsbericht voorbij zien komen dat GAE werkeloosheidsuitkering aanvraagt voor al hun medewerkers.

Ik neem aan dat dit ook wordt besproken bij MVV de komende dagen, om zo toch enige kosten te kunnen besparen in deze lastige tijd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2020 10:20
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5320
D e Gier is ook overal de laan uit gestuurt, zegt genoeg over zijn pestatie's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2020 14:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3810
Meer
MVV algemeen #5321
Drie clubs getraind, bij één ontslagen. Dus dat valt wel mee. Speelde bij Almere heel leuk voetbal met resultaat - finale play-offs. Bij NEC inderdaad mislukt. Zoals iedere trainer daar in de afgelopen jaren mislukte. Bij Go Ahead doet hij het redelijk. Niet goed, niet slecht.

De Gier is wat mij betreft geen absolute topper, maar zeker twee stappen vooruit ten opzichte van Usta. Zie persoonlijk liever Streppel of Steijn, maar De Gier is wellicht wat realistischer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2020 06:06 17 mrt 2020 06:07 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #5322
Net in DDL gelezen dat drie Limburgse betaald voetbal organisaties werktijds verkorting hebben aangevraagd en mvv niet?
Ze zijn in beraad heet dat dan?
Is de financiële sutiatie dan zo dat zij als enigste kunnen zeggen,,we wachten nog af,,?
Juist nu had je volgens mij mee in het gat moeten springen om je in deze onzekere tijd financieel staande te houden.
Er word over een aantal weken gesproken maar wie weet hoe lang het nog gaat duren,ik denk niemand.
We hebben het financieel al niet breed en dat word de komende weken alleen maar erger,ik vind het een lakse en te afwachtende houding ,in een tijd waar er veel instellingen en zeker ook betaald voetbal organisaties het moeilijk hebben om de zaak financieel op de rails te houden...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2020 08:02
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV algemeen #5323
Precies Opa! Vraag WW aan voor Usta en voor de spelers waarvan je toch al afscheid gaat nemen. Nu toch spijt dat ik niet zelf gesolliciteerd heb..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2020 10:23
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5324

opadiehard schreef : Net in DDL gelezen dat drie Limburgse betaald voetbal organisaties werktijds verkorting hebben aangevraagd en mvv niet?
Ze zijn in beraad heet dat dan?
Is de financiële sutiatie dan zo dat zij als enigste kunnen zeggen,,we wachten nog af,,?
Juist nu had je volgens mij mee in het gat moeten springen om je in deze onzekere tijd financieel staande te houden.
Er word over een aantal weken gesproken maar wie weet hoe lang het nog gaat duren,ik denk niemand.
We hebben het financieel al niet breed en dat word de komende weken alleen maar erger,ik vind het een lakse en te afwachtende houding ,in een tijd waar er veel instellingen en zeker ook betaald voetbal organisaties het moeilijk hebben om de zaak financieel op de rails te houden...Gr opa.


Opa, jij suggereert nou dat het Bestuur maar wat achterover hangt en maar afwacht. Geloof mij nou maar dat MVV achter de schermen wel degelijk actie onderneemt net als alle andere BVO's. Vindt jij DLL nog altijd een betrouwbare bron dan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2020 11:18
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 906
Meer
MVV algemeen #5325
Alles is geregeld, gamins. MVV zit diep in het hart van opa en daarom reageert hij zo. Het is en wordt een beroerde onzekere periode.
We hebben zoiets nooit eerder meegemaakt. Voor de gehele sportwereld is dit een echte crisis en niemand zal weten hoe dit gaat aflopen. We zullen dit met zijn allen moeten oplossen en daarvoor zullen we alles moeten doen om naast elkaar te blijven staan. Wanneer weet ik niet maar laten we uitkijken naar het volgende #VeerzienUs momint oppe tribuun.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden