MVV algemeen

14 jan 2020 08:54
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5011

Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.


Welke gevolgen? Is een bestuurlijke beslissing. MVV draait niet alleen om Penders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 09:00
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5012

Charmeur schreef :

Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.


Welke gevolgen? Is een bestuurlijke beslissing. MVV draait niet alleen om Penders.


Penders zal niet de enige zijn die vertrekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 09:16
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #5013
Of nu alles aan Usta, Penders, Elsen en Co ligt weet ik niet. Maar 21 wedstrijden spelen en er maar 5 winnen is al een kunst apart. Dan nog niet vergeten hoeveel wedstrijden er weer weggegeven zijn door fouten en amateuristisch gedoe. Van mij mag iedereen eruit. Ik snap natuurlijk ook dat er eerst een vervanger moet zijn. daarvoor moet ook weer geld beschikbaar zijn en ga zo maar door. Maar met dit zooitje ga je nergens komen. Alles wat we opgebouwd hebben afgelopen jaren is meteen weer naar de KLOTE gegaan door deze mensen. WEG ERMEE!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 09:20
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5014

Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.


Volgens radio L1 zou Elsen ook de wacht aangezegd zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 09:37
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #5015
L1 brengt nu niet erg vaak MVV-nieuws berustend op waarheden. Maar het zal mij benieuwen.

Ook hoe het nu verder gaat. We staan slecht op de ranglijst maar het kan altijd erger. Beter ook natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 09:55
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #5016

Jacques schreef : Ik had niet echt een hoge pet op van Penders moet ik eerlijk bekennen, maar ik sta tegelijkertijd niet te juichen met zijn vertrek. Waarom niet? Nou, hetzelfde verhaal wat we hadden met Elsen die stopte als trainer: eerst maar eens afwachten wie hem vervangt. Wie denkt dat er tientallen goede algemeen directeurs staan te springen om bij het huidige MVV in te stappen, zit er natuurlijk fors naast. Voor hetzelfde geld halen we nu de Usta of Jan van Deinsen van de algemeen directeurs binnen. Dan nog liever Penders.


Yup dat zijn ook mijn zorgen. Tenzij een groep sponsors nu klaar staan om in te springen o.i.d., maar dat moet maar allemaal nog blijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Tuor, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 11:21
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV algemeen #5017
Napoleon is de laatste tijd verdacht stil, zou hij inspringen?....
We laten ons verrassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 12:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #5018

AngelsideE schreef : Napoleon is de laatste tijd verdacht stil, zou hij inspringen?....
We laten ons verrassen.


Als dat zo is heb ik 1 tip voor hem: F7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 13:08
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5019

Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.

Hoezo slechte beslissing? Leg uit.
Ik vind het een goede beslissing, onder zijn bewind, eigen vermogen richting 0, slechte relatie met supporters, sponsors houden de hand op de knip, resultaten zijn slecht, etc. Had je hem willen laten zitten?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 13:47
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5020

MVV4life schreef :

Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.

Hoezo slechte beslissing? Leg uit.
Ik vind het een goede beslissing, onder zijn bewind, eigen vermogen richting 0, slechte relatie met supporters, sponsors houden de hand op de knip, resultaten zijn slecht, etc. Had je hem willen laten zitten?


Slechte relatie met de supporters. Klopt, maar dit moet wel van beide kanten bekeken worden. Zodra de KNVB aanklopt bij MVV ( Roda thuis Den Bosch uit ) dan MOET je als club handelen. Penders koos ervoor om de busreizen zelf te organiseren. Als je supporters spreekt van andere clubs is het vrij normaal dat je een ID card kopie etc moeten inleveren. Uitwedstrijden worden de maatregelen opgelegd door de tegenpartij. Als de hoek Kerkrade zegt, geen bier in de bus bij MVV .. dan heb je al bijna niks te willen.


Sponsoren houden de knip erop.. enige wat concreet naar buiten is gekomen het verhaal over Ward. Als Ward was blijven sponsoren waren heel wat mensen voor het leven geweigerd in de Geusselt. Terecht dat mensen dat zeggen dit kan niet. Als jij meer echte informatie hebt van andere sponsoren .. ik ben benieuwd. Concrete informatie , niet via via via.

Resultaten zijn slecht.. klopt helemaal. Sportief gezien is het een deceptie. Een jaar waar we de weg naar boven gingen inzetten, maar helaas. Hier moet Elsen eerder voor worden aangerekend. Die stelt samen met Usta de selectie samen. Tevens ben ik het er wel mee eens dat Usta geen goed uitgangbord is voor de club.

Mijn persoonlijke mening is dat dit goed had kunnen komen. Er was organisatorisch wel een groei. MVV koos ervoor om Usta met 2 assistenten te pakken. Ja goed, met het budget van MVV is zelfs een Streppel onrealistisch in zijn totaliteit. Op dit moment is er geeneens budget voor een Scout. Dit wilt zeggen dat MVV nog ontelbaar veel stappen moet zetten. Dat de ambitie binnen 2 jaar Eredivisie wordt uitgesproken.. ja dat lijkt mooi, maar realistisch nee. Daarin zijn fouten gemaakt.

Als MVV nu 7de stond was er ook veel minder gezeik geweest, maar helaas is dit niet zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Armand, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 13:48
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #5021
effen vraagje hoe vinden de sponsors dat , tot Penders vertrekt of gaat zijn netwerkje met hem mee??

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 14:06
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5022

peeke schreef : effen vraagje hoe vinden de sponsors dat , tot Penders vertrekt of gaat zijn netwerkje met hem mee??


Thal Meijer Marwijk Adam Weijzen noem ik peroonlijk geen “Netwerkje”.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 14:15
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV algemeen #5023

Zakelijk schreef :

peeke schreef : effen vraagje hoe vinden de sponsors dat , tot Penders vertrekt of gaat zijn netwerkje met hem mee??


Thal Meijer Marwijk Adam Weijzen noem ik peroonlijk geen “Netwerkje”.


Hoi paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 14:22 14 jan 2020 14:25 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #5024
Eindelijk de directeur van een verliesgevende onderneming is weg, nu gaat alles goed komen. Stuur jullie CV mensen! Wie wilt de laatste kapitein van dit schip zijn?

Men lijkt te vergeten dat niet dit seizoen het seizoen van de tumult en deceptie is, maar dat de echte rekening volgend seizoen nog moet gaan komen. En die rekening zal niet mild zijn, aangezien we totaal niet aan het 'Financial Rating Systeem' van de KNVB meer voldoen door het ontbreken van eigen vermogen, zal dit buiten de teruglopende sponsorgelden en ticketinkomsten enorm gaan inhakken op de kwaliteit van de selectie (en organisatie). En mocht Tuor gelijk krijgen en FC Barcelona blijkt een wanbetaler te zijn, dan wordt het alleen maar dramatischer om volgend seizoen een selectie te kunnen samenstellen die niet op de poort van de tweede divisie klopt. 800 seizoenskaarten, 2400 toeschouwers, en een begroting om en nabij de 2,4 miljoen, als je ouder dan 28 jaar bent weet je ongeveer wat dat inhoudt bij MVV.

De enige manier om volgend seizoen die nodige koerscorrectie te doen is dat directie en bestuur wordt overgenomen daar kapitaalkrachtige sponsoren/individuen die een injectie in de club gaan duwen en een doel onder de club gaan leggen. Als dat niet gaat gebeuren, volgt volgend seizoen een rekening die we waarschijnlijk niet kunnen betalen, want er valt niet meer te bezuinigen dan dat we de afgelopen jaren gedaan hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2020 14:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5025

Zakelijk schreef :

MVV4life schreef :

Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.

Hoezo slechte beslissing? Leg uit.
Ik vind het een goede beslissing, onder zijn bewind, eigen vermogen richting 0, slechte relatie met supporters, sponsors houden de hand op de knip, resultaten zijn slecht, etc. Had je hem willen laten zitten?


Slechte relatie met de supporters. Klopt, maar dit moet wel van beide kanten bekeken worden. Zodra de KNVB aanklopt bij MVV ( Roda thuis Den Bosch uit ) dan MOET je als club handelen. Penders koos ervoor om de busreizen zelf te organiseren. Als je supporters spreekt van andere clubs is het vrij normaal dat je een ID card kopie etc moeten inleveren. Uitwedstrijden worden de maatregelen opgelegd door de tegenpartij. Als de hoek Kerkrade zegt, geen bier in de bus bij MVV .. dan heb je al bijna niks te willen.

Eens met je voorbeelden, er speelt echter natuurlijk veel meer dan die voorbeelden. Hij kwam zijn afspraken niet na, draaide in vergaderingen afhankelijk van wie erbij zat. Hoe kan hij busreizen organiseren als er zelfs niet genoeg tijd is om een facebook event aan te maken voor een wedstrijd?

Zakelijk schreef : Sponsoren houden de knip erop.. enige wat concreet naar buiten is gekomen het verhaal over Ward. Als Ward was blijven sponsoren waren heel wat mensen voor het leven geweigerd in de Geusselt. Terecht dat mensen dat zeggen dit kan niet. Als jij meer echte informatie hebt van andere sponsoren .. ik ben benieuwd. Concrete informatie , niet via via via.

Ja, die concrete informatie heb ik, tenminste concrete voorbeelden, ik weet natuurlijk niet alles van alle sponsoren, maar concrete voorbeelden heb ik. Ik kan die hier niet noemen, dat moet die sponsor zelf doen. Je moet me maar geloven, hopelijk reageren sponsors hier zelf?

Zakelijk schreef : Resultaten zijn slecht.. klopt helemaal. Sportief gezien is het een deceptie. Een jaar waar we de weg naar boven gingen inzetten, maar helaas. Hier moet Elsen eerder voor worden aangerekend. Die stelt samen met Usta de selectie samen. Tevens ben ik het er wel mee eens dat Usta geen goed uitgangbord is voor de club.

Helemaal met je eens, maar Penders is/was de directeur en had hier dus kunnen/moeten ingrijpen, misschien niet zoals de supporters het hadden gewild, maar open over de aanpak in zijn blog had gekund.

Zakelijk schreef : Mijn persoonlijke mening is dat dit goed had kunnen komen. Er was organisatorisch wel een groei. MVV koos ervoor om Usta met 2 assistenten te pakken. Ja goed, met het budget van MVV is zelfs een Streppel onrealistisch in zijn totaliteit. Op dit moment is er geeneens budget voor een Scout. Dit wilt zeggen dat MVV nog ontelbaar veel stappen moet zetten. Dat de ambitie binnen 2 jaar Eredivisie wordt uitgesproken.. ja dat lijkt mooi, maar realistisch nee. Daarin zijn fouten gemaakt.

Organisatorisch een groei? Volgens mij zijn we alleen maar gekrompen... We hebben op commercieel gebied nog 1 man (die wel goedwillend is, maar onervaren. ook Thal heeft geen sponsor kunnen vinden voor op het shirt.). We zijn 2 ervaren krachten kwijt, Stijn en Stijn, wat is er in de plaats gekomen?
Volgens mij kan er meer gedaan worden voor sponsors, ook dat is alleen maar gekrompen.
Stewards hadden ook het vertrouwen opgezegd in Paul, ook dat hoort bij de organisatie, de vrijwilligers. Wie was er eigenlijk wel nog tevreden?

Zakelijk schreef : Als MVV nu 7de stond was er ook veel minder gezeik geweest, maar helaas is dit niet zo.

Klopt helemaal, dan was er minder zeik geweest. Het hangt ook allemaal samen, het ene beïnvloed het andere.

Maar goed, laten we hopen dat dit helpt om de weg terug naar boven weer te vinden, op alle gebied!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden