MVV algemeen

15 nov 2019 09:14
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #4576

Huub F schreef : Ik hoop dat we binnenkort in een normaal uitvak onze jongens mogen aanmoedigen!!!!!!!!


Hoe had je dit voor je gezien als er maar 1 of zelfs geen (of klein busje) rijd naar het uitvak? Lekker uitvakkie dan :lachen:
Gelukkig worden we zo steeds meer het lachtertje van Nederland als er alleen bij de "grote" wedstrijden nog maar meer dan 50 man in het uitvak zit..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 09:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV algemeen #4577

Frostie_999 schreef : Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie het dan graag zouden zien? Ik kan me voorstellen dat de Angel Side er geen zin in heeft om zich aan de opgelegde regels te houden maar hoe moet het dan wel?



Ik vertegenwoordig totaal niet de Angel Side maar wil hier graag op antwoorden.

Alle clubs moeten van de KNVB goede camera’s in het stadion hebben. Iemand die vuurwerk op het veld gooit zou prima in beeld moeten staan. Is dat niet zo omdat de camerakwaliteit te wensen overlaat, dan is dat de verantwoordelijkheid van de thuisspelende club. Kun je moeilijk maar alle supporters van MVV straffen – of MVV als club een boete geven. Of nee, niet moeilijk, het gebeurt, dat is het erge. Maar het slaat nergens op.

Persoon goed op camera maar niet herkenbaar wegens gezichtsbedekking? Gezicht bedekken mag al niet volgens KNVB-regels. Het kan toch niet zo zijn dat iemand met bedekt gezicht het stadion binnenkomt? Dat bedekken gebeurt pas later en dan sta je al op camera. Iemand binnengelaten met capuchon, zonnebril en bivakmuts op? Verantwoordelijkheid thuisspelende club, kun je MVV en de rest van zijn supporters niet verwijten.

Ik blijf het bizar vinden dat er zo gemakkelijk collectieve maatregelen genomen worden voor incidenten van enkelingen.

Daarnaast, en dat heeft veel te maken met voorgaande zin. Ik pretendeer echt niet bij iedere uitwedstrijd te zijn, maar ik bezoek wel eens een uitwedstrijdje. Ik heb helemaal niet het beeld dat steeds weer vanuit het uitvak allerlei vuurwerk wordt gegooid. Dit jaar alleen in Den Bosch gebeurd (verbeter me als ik verkeerd zit) en het was niet alsof het daar één grote vuurzee was. Ik praat niets goed, vuurwerk op veld gooien moet je niet doen, geeft schade en spelers vinden het niet leuk. Maar pak die persoon aan. Niet de hele groep. Ik zal minder snel een uitwedstrijd bezoeken met al deze maatregelen. Of, en ik schrijf het maar eens gewoon op (hallo politie!), ik ga wat vaker uitwedstrijden bezoeken door op de thuistribunes plaats te nemen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van de lokale driehoeken, maar dat werk je wel in de hand met dit soort maatregels. Meer uitsupporters op de thuistribunes.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 10:44
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #4578

Frostie_999 schreef : Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie het dan graag zouden zien? Ik kan me voorstellen dat de Angel Side er geen zin in heeft om zich aan de opgelegde regels te houden maar hoe moet het dan wel?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk



De discussie voeren of we het er wel of niet mee eens zijn over bepaalde zaken is nutteloos. Er zijn nu eenmaal verschillende meningen hierover. Niet meer dan normaal. En daar hoeven wij/jullie/mvv/of wie dan ook het ook niet over eens te worden. Verschillende ideeën en meningen kan gewoon.

Volgens mij is bovenstaand dan ook de enige juiste vraag.

Wat zijn de huidige pijnpunten in uitwedstrijden en wat moet er, naar alle redelijkheid, veranderen om het acceptabel te maken voor iedereen? Wat kunnen supporters en MVV doen om weer volle bak naar uitwedstrijden te gaan. Beslissingen van Lokale driehoeken en KNVB ligt buiten handen van supporters en/of MVV.

Ik ben benieuwd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 14:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #4579

Draankörgel schreef :

Frostie_999 schreef : Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe jullie het dan graag zouden zien? Ik kan me voorstellen dat de Angel Side er geen zin in heeft om zich aan de opgelegde regels te houden maar hoe moet het dan wel?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk



De discussie voeren of we het er wel of niet mee eens zijn over bepaalde zaken is nutteloos. Er zijn nu eenmaal verschillende meningen hierover. Niet meer dan normaal. En daar hoeven wij/jullie/mvv/of wie dan ook het ook niet over eens te worden. Verschillende ideeën en meningen kan gewoon.

Volgens mij is bovenstaand dan ook de enige juiste vraag.

Wat zijn de huidige pijnpunten in uitwedstrijden en wat moet er, naar alle redelijkheid, veranderen om het acceptabel te maken voor iedereen? Wat kunnen supporters en MVV doen om weer volle bak naar uitwedstrijden te gaan. Beslissingen van Lokale driehoeken en KNVB ligt buiten handen van supporters en/of MVV.

Ik ben benieuwd.

Ik denk dat je niet snel een antwoord krijgt op deze vraag, gewoon omdat niemand het weet (als het redelijke eisen zijn). Net zo goed als er nog geen antwoord is gekomen op de vraag wie het stokje moet overnemen als het bestuur, de td en Usta zouden opstappen. Dit wordt wel geroepen (en m.i. terecht) maar niemand weet hoe het dan verder moet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 15:33
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV algemeen #4580
Precies pinobel, alles en iedereen er in 1 keer uit is geen oplossing maar een regelrechte ramp. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook op verandering in de directie. Dit zal echter stap voor stap moeten gebeuren.

mijn zienswijze voor verandering:

De eerste stap is korte termijn verandering, Usta vervangen! Met Usta gaan we dit jaar geen sportieve omslag voor elkaar krijen. Als we met nieuwe trainer de sportieve weg omhoog weten te vinden kan er in redelijke rust verder worden "veranderd". Dit zal stap voor stap met een gedegen verander agenda moeten gebeuren. In het bedrijfsleven werkt het niet anders. Ook daar stuur je niet meteen een hele directie weg. Je gaat eerst onderzoeken waar het nu fout gaat en wat er moet veranderen. Vervolgens zoek je mensen die passen bij je verhaal om je nieuwe doelen te halen. Als bestuur stel je duidelijke targets die als directie moeten worden behaald. Hiermee zul je misschien ook eens van de ut kump wel good mentaliteit afkomen.

Blijft natuurlijk altijd de vraag wie gaat de verandering in gang zetten en hoe krijg je al je fans tevreden. lastige klus!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 15:52
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #4581
Tuurlijk. Al denk ik dat het opstellen van redelijke eisen vanuit supporters betreft uitwedstrijden veel concreter, en dus "makkelijker", is dan het opstellen van een plan voor een nieuwe trainer/bestuur. Volgens mij kan het allemaal niet zo lastig zijn om eruit te komen (Maar goed dat kan aan mij liggen). Als iedereen wat water bij de wijn wil doen en begrip voor elkaars situatie heeft...... En dat er dan aub ook niet gezeikt wordt over wat vuurwerk op de tribune. (ja ja op het veld hoort het niet, ik weet het)

Het zou MVV sieren als er openheid van zaken wordt gegeven en er inderdaad een iets andere houding wordt aangenomen richting supporters. Uiteraard mag dit kritisch zijn, maar kritisch kan ook in goed overleg. Volgens mij missen wij/MVV de ouderwetste support echt wel. Laat in ieder geval zien dat je openstaat voor verandering. En uiteraard ook de andere kant op.

En ja Usta kan er echt geen klote van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 17:58
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4582
MVV zeikt niet over vuurwerk op de tribune; dat doet de KNVB-rapporteur en de landelijke Commissie Stadionverboden. Als MVV kan aantonen alles gedaan te hebben (voor, tijdens en na de wedstrijd), dan volgt er geen boete. Maar als hier vuurwerk op de tribune afsteken als "gezeik" wordt afgedaan, dan bestaat het gevaar dat supporters gaan denken dat vuurwerk op de tribune niet zo erg is. Als een scheids een wedstrijd stillegt vanwege vuurwerk op het veld, dan is dat ernstig. Maar dat betekent niet dat vuurwerk op de tribune minder erg is. Niet voor de KNVB. Dat is dus geen gezeik van MVV (of lokale Commissie Stadionverboden van MVV).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 18:25 15 nov 2019 18:26 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #4583
Hoi Frank, ondertussen weet iedereen op dit forum wel dat jij de lange arm van de KNVB vertegenwoordigd. Dat jij een wandelende encyclopedie bent van de belachelijke en fascistische regels en richtlijnen van de KNVB. Collectieve straffen zijn iets voor een dictatoriaal systeem. Verdedig jij dit beleid maar. Als drogreden voor een enkeling die vuurwerk op het veld gooit, worden er maatregelen getroffen die niet alleen ineffectief zijn maar ook nog eens destructief. Feit is dat de ambiance, in zowel de Geusselt als het uitvak, tegenwoordig te triest voor woorden is. Aangezien het sportieve resultaat ook uitblijft, is er buiten het drinken van een biertje en het zien van je voetbal vrienden, weinig reden om nog naar MVV te komen. Dat zien we dan ook terug in onze toeschouwers aantallen. Onze club is op sterven na dood en alle moraalridders zijn mede verantwoordelijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 18:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4584
Over vuurwerk gesproken, ik heb nog nooit vuurwerk afgestoken. Maar ik vind dat vuurwerk erbij hoort! Fuck de knvb!

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u αναρχος

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 19:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4585
Haha, Anarchos, ik ben de lange arm van de KNVB..... Ik probeer duidelijk te maken dat MVV en elke supporter met een geldig toegangsbewijs gebonden is aan die KNVB-regels. De KNVB heeft inderdaad dictatoriale trekjes, maar ga je als club niet mee met die KNVB-regels, dan krijg je niet eens een licentie.

Binnen die regels hebben alle BVO's te opereren. Ik bedenk die KNVB-regels niet, maar de club en alle supporters (door het kopen van een toegangsbewijs) zijn daaraan gebonden, of we/ze die regels nu leuk vinden of niet. Het is erg moeilijk c.q. uitdagend c.q. soms strontververvelend om binnen deze context te zoeken wat je als club aan eigen inbreng kunt hebben. Bijvoorbeeld door een eigen Commissie Stadionverboden (geen geldboetes, deels voorwaardelijke straffen, milder dan landelijk) te laten functioneren. Binnen de kaders die de KNVB aan de club stelt als voorwaarde voor de gedelegeerde bevoegdheid. Dat is niet eenvoudig; al die regels zijn niet onze eigen keuze. Ik probeer ze alleen uit te leggen.

CSM is wellicht de lange arm van de KNVB voor veel toeschouwers, maar dan wel in een zo mild mogelijke variant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 19:16
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #4586
#imagoschade

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2019 19:19
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4587
Lekker makkelijk om iedereen die niet achter bepaalde acties staan weg te zetten als moraalridders en schuldigen.

Het zijn inderdaad enkelingen die zorgen dat we als MVV fans negatief in de media komen. Maar het gebeurt wel. En ik mis in de verhalen een constructieve manier om hier wat aan te doen.
MVV krijgt het niet voor elkaar om dit soort excessen te ondervangen.
In plaats van in de slachtofferrol te kruipen kun je er ook wat aan proberen te doen.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen hoe het dan zou moeten.


Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 10:21 16 nov 2019 10:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #4588
Vroeger werd er op bestuurlijk gebeuren nogal door bepaalde personen(dreimuller tijd) dikke sigaren gerookt maar werden er heel vaak te passief gehandeld.
Nu is het gedaan met die dikke sigaren letterlijk,en maag de supporter zich un piepke roken...SCHRIJNEND zeer SCHRIJNEND...en is het huilen met de pet op.
Mijn en ons cluppie gaat kapot als zelfs spelers gaan roepen dat ze op amateur niveau spelen?
Ik denk dat de enigste actie deze week die deze week door gevoerd word is het ontnemen van de aanvoerders band bij vd hurk door zijn uitspraken...bedankt verantwoordelijken dat jullie het zover hebben laten komen...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 10:27
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4589
Ik heb liever een aanvoerder die zoiets zegt, dan een trainer die blijkbaar overal lichtpunten in ziet.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2019 11:57
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #4590
Aon 't begin vaan 't sezoen höb 'ch 'n aontal forummers plechteg belaof tot 'ch m'ch rösteg zouw hawwe euver Usta, mer tot 'ch m'n legendarische wäörd örges in dit sezoen zouw oetspreke es d'n tied dao riep veur zouw zien.

D'n tied is noe riep en eindelek is ederein wakker gewore op dit forum, dus iech maag noe eindelek zègke:

Zuuste noe wel, iech had 't uuch toch gezag vaanteveure...........






Maag iech noe eindelek m'n felverdeende sticker??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden