MVV algemeen

12 mei 2017 21:48
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #3166

Pino67 schreef : In ieder zijn mening zit een waarheid en onwaarheid en soms nemen mensen meningen wel erg letterlijk. Een forum is m.i. Om te prikkelen en discussies uit te lokken. Ik kijk in het algemeen naar de wedstrijden die we gespeeld hebben. Alleen uit bij Cambuur waren we kansloos, verder vond ik MVV vaak de bovenliggende partij. Als er een kans was om te promoveren dan was het dit jaar met de huidige selectie. Tactische keuzes van Ron hebben duidelijk aantoonbaar niet goed uitgepakt. Waarom moest Loshaj plotseling uit het team en bijvoorbeeld niet Kuipers of Nijs? Kijken naar begrotingen vind ik scorebord journalistiek zeker op het niveau en de onderlinge verschillen in geld. Deze zijn relatief laag. Kijk ook naar het spelersbudget. In Sommige BVO' s zit een groot gedeelte van de begroting in randzaken. Over een team dat beter presteert naarmate de tijd vordert omdat de hand van de trainer zichtbaar is heb ik heel veel onzin gelezen dat ik hierover alleen wil zeggen; volg eens een trainerscursus. Goede trainers voor MVV: Hyballa (ben sowieso gecharmeerd van de Duitse mentaliteit), Ron Jans, Alex Pastoor, Peter Maes, Marinus Dijkhuizen, Stijn Vreven. Helaas zijn andere clubs ons al voor geweest met de laatste 2.



Ieder zijn ding. Prikkelen is zeker soms nodig zijn, en discussies zijn alleen maar goed. Ik voer persoonlijk liever gewoon inhoudelijk discussie. Ik vind dat prikkelen voor veel mensen tegenwoordig maar al te vaak een doel op zich is geworden waarbij feiten worden verdraaid of simpelweg genegeerd en er een soort alternatieve waarheid ontstaat, die dus alleen maar als doel heeft om te prikkelen. Dat vind ik jammer want gaat soms ten koste van de echte discussie.

Mee eens overigens dat de tactische keuzes van Elsen soms ongelukkig zijn geweest de tweede seizoenshelft en beter hadden gekund. Denk dat iedereen het daar wel over eens is. En mee eens dat de namen die je noemt zijn stuk voor stuk goede coaches en zou ik ook wel bij MVV willen zien. Met name Hyballa lijkt me een prima trainer voor hier. Maar over het algemeen zijn de genoemde namen zowel sportief als financieel onhaalbaar. Met uitzondering misschien van Dijkhuizen en Vreven inderdaad. Ron Jans en Peter Maes zijn daarentegen natuurlijk volledig onrealistische namen.

Soit, we zullen het gaan zien de komende maanden of er iets gaan veranderen bij de technische staf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2017 23:09
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV algemeen #3167
Ik denk dat er in de technische staf niks gaat veranderen. Als er financiele ruimte is/komt zal die rechtstreeks in het spelersbudget vloeien. Ic doelpunten en maturiteit. Daar is denk ik de grootste winst te behalen. De nominatie van Elsen geeft toch wel aan dat de vakmensen blijkbaar de prestaties van de TS van MVV waarderen.
Trouwens; ik kan niet beoordelen of bijvoorbeeld die indiaan van MAC nou zo'n goede trainer is. Het spel van NAC imponeert mij in ieder geval totaal niet. Ik zou Ron echt niet willen inruilen voor hem. Dijkhuizen idem dito. Pastoor en Jans zijn niet realistisch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2017 08:44
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3168
Wie kan mij zeggen, hoelang jaren Elsen, nog een contract heeft bij MVV.
Ik heb dit al aan diverse mensen bij MVV gevraagd.
Waarom doen ze er zo geheimzinnig over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2017 10:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3839
Meer
MVV algemeen #3169
Is helemaal niet geheim, hij heeft een contract voor onbepaalde tijd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2017 10:43
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3170
Hoe is dat mogelijk Jacques, wat zijn dit voor een consequentie"s voor MVV en voor hem ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2017 13:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3171
Dat is een 'erfenis' van oud MVV, die hebben Ron dit contract gegeven. Het betekend gewoon een vast contract, niets meer en niets minder.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2017 19:11
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3172
Met andere woorden Ron, kan zo lang bij MVV blijven als hij wilt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2017 19:31
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV algemeen #3173

middenstip schreef : Met andere woorden Ron, kan zo lang bij MVV blijven als hij wilt!


Tenzij hij niet goed fucioneerd.
Kan er ontslag volgen neem ik aan.?
Zo als in ieder bedrijf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2017 20:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #3174
Of een andere functie gaan bekleden; als technisch directeur bijvoorbeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 08:25
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 141
Meer
MVV algemeen #3175
Ik reed vanmorgen in Margraten langs het '*oda-bushokje'. Je weet wel, dat bushokje dat die club zich heeft toegeeigend om posters op te hangen. Met stomme verbazing zag ik ineens een play-off poster van MVV-Cambuur ophangen. Goed zo MVV! Is de grote ommekeer al begonnen?

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2017 13:47
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3176
Misschien een tip voor die 'hondstrouwe' supporter die het hele jaar en misschien al jaren losse kaarten koopt iedere wedstrijd. (Om welke reden dan ook). Dat zijn er genoeg hier op het forum.

Koop deze week een seizoenkaart voor volgend seizoen, wacht niet tot zondag, want de kans dat je van je vaste tribune wordt verdrukt is groot. Nu kun je het nog voor zijn. Anders kun je weleens plaats moeten maken voor gloryhunters. Of misschien dat pro-Limburgs-klapvee wat nu op die tribunes zit in Kerkrade.

Hou ook rekening met de eredivisie toeslag, die komt nog bovenop de prijs van een seizoenkaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 11:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3177
Reginald Thal meldde op L1 gisteren dat MVV door deze onvoorziene inkomsten waarschijnlijk schuldenvrij is. Dus of we nou promoveren of niet, MVV heeft waarschijnlijk ook meer te besteden volgend seizoen door deze wedstrijden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 18:44
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #3178
bron: telegraaf.nl

De vier betaaldvoetbalclubs in Limburg kunnen rekenen op een meevaller van de provincie. Gedeputeerde Staten willen Roda JC, VVV-Venlo, MVV Maastricht en Fortuna Sittard een bedrag van 400.000 euro geven voor hun inzet op het gebied van talent- en breedtesportontwikkeling.

Voor het onderdeel sociaal-maatschappelijke projecten kunnen de clubs ook nog eens rekenen op 200.000 euro. Maar daarvoor moeten de bvo's eerst nog een plan indienen. De provincie verwacht dit plan op korte termijn te ontvangen.

De clubs hebben wel een plan gemaakt hoe ze de talent- en breedtesportontwikkeling voor de komende jaren willen vormgeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 21:13
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #3179

jeoff schreef : Reginald Thal meldde op L1 gisteren dat MVV door deze onvoorziene inkomsten waarschijnlijk schuldenvrij is. Dus of we nou promoveren of niet, MVV heeft waarschijnlijk ook meer te besteden volgend seizoen door deze wedstrijden!


Dat is mooi, heel mooi.
Echter mocht mvv niet promoveren raken ze weer veel spelers kwijt die in de belangstelling staan van eredivisie clubs.
Schrooijen, Kuipers, Pereira, Ippel contract of niet. Gehuurde spelers Geens en Kaleshi.
Dus promotie is gewoon heb beste wat MVV nu kan overkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2017 21:14
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3180

Us Clubke schreef :

jeoff schreef : Reginald Thal meldde op L1 gisteren dat MVV door deze onvoorziene inkomsten waarschijnlijk schuldenvrij is. Dus of we nou promoveren of niet, MVV heeft waarschijnlijk ook meer te besteden volgend seizoen door deze wedstrijden!


Dat is mooi, heel mooi.
Echter mocht mvv niet promoveren raken ze weer veel spelers kwijt die in de belangstelling staan van eredivisie clubs.
Schrooijen, Kuipers, Pereira, Ippel contract of niet. Gehuurde spelers Geens en Kaleshi.
Dus promotie is gewoon heb beste wat MVV nu kan overkomen.


Korrektie : promotie is gewoon heb beste wat ons nu kan overkomen. Dat is mooi, heel mooi.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden