Oud-MVV'ers

22 juni 2012 14:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Oud-MVV'ers #16

Audiowaste schreef : Als Daemen al in Cyprus is en hier ook blijft, zal dit lastig gaan worden.
Wel ben ik van mening dat het bestuur hier contact over moet opnemen met Tom.


Hallo hij heeft nu pas getekent,hoe kun je dan verwachten dat mvv wat organiseert?...er zal heus wel opgepaste wijze afscheid worden genomen daar heb ik het bestuur te hoog voor zitten :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2012 14:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Oud-MVV'ers #17
Dat verdient hij ook een mooi afscheid

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2012 09:36
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 906
Meer
Oud-MVV'ers #18
Brüls voor 4 miljoen naar Nice?

Het Laatste Nieuws weet dat Christian Brüls in de belangstelling staat van het Franse Nice. De club sprak al met Brüls zelf en onderhandelt met AA Gent.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2012 10:02
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
Oud-MVV'ers #19

Roei baank schreef : Brüls voor 4 miljoen naar Nice?

Het Laatste Nieuws weet dat Christian Brüls in de belangstelling staat van het Franse Nice. De club sprak al met Brüls zelf en onderhandelt met AA Gent.


Vangen we in dat geval nog iets? Zal wel niet... :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2012 10:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3810
Meer
Oud-MVV'ers #20

Roei baank schreef : Brüls voor 4 miljoen naar Nice?

Het Laatste Nieuws weet dat Christian Brüls in de belangstelling staat van het Franse Nice. De club sprak al met Brüls zelf en onderhandelt met AA Gent.

Als ik de regels goed begrijp, gaat bij een internationale transfer 5% van de transfersom naar clubs waar de speler tussen zijn 14e en 24e speelde. Daarvan speelde hij 2 jaar bij ons, dus 2/10 van 5% is 1%. 40.000 euro. Leuke meevaller :)

Of zou dit geld nog naar oude schuldeisers moeten gaan? Hendriks/Jongen/Packbier etc?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2012 10:28 27 juni 2012 10:30 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #21
Verbaast me niks dat hij eventueel die stap kan maken. Was altijd zeer talentvol natuurlijk. Vorig seizoen bij AA Gent ook weer gegroeid, veel assists gegeven. Alleen moet hij zelf nog wat meer doelpunten maken, een speler als hij, een aanvallende middenvelder moet er toch wel 5 kunnen maken per seizoen. Vervelend hoe hij toen weggegaan is hier, maar begrijpelijk als je geen salaris ontvangt. Neem aan dat hij binnenkort toch een keer wordt opgeroepen voor de Rode Duivels.

Denk dat Jacques het goed heeft berekend, tenzij hij misschien toch eigenlijk bij Trabzonspor op de loonlijst stond? Anders is het inderdaad een mooi extraatje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2012 13:08
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #22
Interview: Thiebaut naar Ninove: "Laatste maal nog eens voor de prijzen spelen"

Gunter Thiebaut zet dit seizoen een grote stap terug. De voormalige spits van onder meer Lierse en Dender gaat bij tweedeprovincialer Ninove aan de slag. "Het was allemaal niet meer te combineren", vertelde hij ons.

Thiebaut is sinds vorig jaar bezig met een makelaarsbureau en door zijn steeds groeiende activiteiten op dat vlak kon hij voetbal op hoger niveau niet meer combineren met zijn nieuwe job. "Het was bijna onmogelijk", vertelde hij onze redactie.

"Ik wou wel nog voetballen, maar dan onder een aantal voorwaarden: het mocht slechts een tiental minuten van bij mij zijn en ik wilde maximum nog 2 of 3 keer trainen in de week. En ik wou een laatste maal nog wel eens voor iets spelen, voor de prijzen. Ninove zakte vorig seizoen naar tweede, maar ze willen zo snel mogelijk terug naar eerste", besloot hij.

Thiebaut speelde vorig seizoen nog bij Dender. Hij begon zijn professionele carrière bij Eendracht Aalst. Daarna ging het naar het Cypriotische Omonia Nicosia, Denderleeuw, het Duitse Saarbrücken, Zulte Waregem, Dender, MVV, Lierse en weer Dender dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2012 08:45
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 906
Meer
Oud-MVV'ers #23
4 miljoen euro is "gewoon te weinig" voor Brüls

Christian Brüls mag een overgang naar Nice voorlopig op zijn buik schrijven. AA Gent vindt vier miljoen euro te weinig.

-Dat vinden wij toch ook zeker te weinig,gamins.

Brüls zelf ziet het nochtans wel zitten. "Nice is een mooie club in een boeiende competitie", zegt hij. "Ik ben gecharmeerd en mijn makelaar had contact."

-Die sjieke makelaar is Kismet Eris en dan weet U het wel. Trouwens heeft Christian niet altijd geroepen dat de Bundesliga zijn grote doel was?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2012 11:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #24
Dessel haalt spits uit Turkije

Dessel Sport heeft een nieuwe spits aan de haak geslagen. De neo-tweedeklasser haalt Güven Cavus terug naar België.

Cavus kreeg zijn jeugdopleiding bij Racing Genk, maar verhuisde op zijn 17de naar MVV Maastricht. Bij de Nederlandse tweedeklasser kwam de 23-jarige aanvaller elf maal in actie waarin hij twee maal de weg naar de netten vond.

In de zomer van 2010 verhuisde Cavus naar Turkije. Hij speelde er 22 duels voor de derdeklassers Eyüpspor en Pursaklarspor. Bij Dessel tekende hij contract voor komend seizoen met een optie op nog eens twee extra seizoenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2012 11:49
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #25
Drieklapper Sparta op transfermarkt

Sparta Rotterdam heeft de selectie voor komend seizoen rond. De club uit Spangen presenteerde woensdagmiddag drie nieuwe spelers. Het gaat om Robert van Boxel, Jens van Son en Danny Buijs.

Sparta bevestigt de drieklapper op de website van de club. Van Boxel komt over van SC Cambuur. "Hij heeft naast zijn voetballend vermogen ook uitstekende coachende kwaliteiten en hij is kopsterk", aldus directeur Wiljan Vloet. "Robert tekent een driejarig contract bij Sparta."

"Van Son heeft de afgelopen vijf seizoenen bij FC Eindhoven veel ervaring opgedaan", vervolgt Vloet. Van Son tekent voor twee jaar. "Jens heeft als middenvelder veel diepgang in zijn spel en is een echte box-to-box speler, hij kan dus het gehele terrein van strafschopgebied naar strafschopgebied bespelen."

"Buijs heeft met ruim tweehonderd wedstrijden in de Eredivisie enorm veel ervaring. Met zowel Excelsior, FC Groningen, Feyenoord en ADO Den Haag heeft hij in de Eredivisie gespeeld. Afgelopen seizoen speelde Buijs in Schotland bij Kilmarnock. Hij heeft bij Sparta een éénjarig contract getekend met maar één doelstelling, het kampioenschap van de Jupiler League."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2012 12:18
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Oud-MVV'ers #26
Zo, dat gaat lekker bij Sparta.
Ook Cambuur, de Graafschap en ook MVV versterken zich met goede spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2012 08:45
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Oud-MVV'ers #27
Uit de Limburger van vandaag
.....Dat ze in Maastricht even wat minder blij met hem zijn heeft Rajcomar al gemerkt. ,,Toen ik zaterdagmiddag door Maastricht liep, werd ik door heel veel mensen aangesproken op mijn overstap. Nee, dat waren niet zulke positieve reacties. Maar ik wilde gewoon dolgraag in Limburg blijven voetballen en het lukte MVV niet mijn transfersom op te hoesten. En nog een jaar in Hongarije voetballen, zag ik niet zitten", zegt de spits die na een meniscusoperatie - acht weken geleden - merkt dat hij nog kracht en inhoud mist. ,,Ik heb acht weken bijna niks kunnen doen en dat voel ik wel nu.".......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 10:57 05 juli 2012 11:00 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Oud-MVV'ers #28
Van der Luer trainer KFC Uerdingen

Eric van der Luer wordt trainer van het Duitse KFC Uerdingen 05.
De voormalig voetballer van Roda JC tekent een contract voor één seizoen in Krefeld. Dat maakt de club bekend op de website.

Uerdingen komt uit in de Oberliga Niederrhein, een voetbalcompetitie op het op één na hoogste Duitse amateurniveau. Van der Luer was afgelopen seizoen assisent-trainer bij Alemannia Aachen maar werd in september ontslagen vanwege de slechte resultaten.

Van der Luer zal donderdag om 17.00 uur zijn eerste training leiden.

Vreemd, dat L1 niet in het bericht opneemt de naam van MVV.
Eric is zijn prof- loopbaan namelijk hier begonnen.
Maar ja het is weer L1 :puke:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2012 13:02 08 juli 2012 13:04 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #29
Trekt Dosunmu naar derde klasse?

Kersvers derdeklasser FC Bleid-Molenbeek zal geleid worden voor Michel De Wolf. André Delieu (Union) wordt zijn eerste assistent en Olivier Gaspar (RUSAS) keepertrainer. Volgend seizoen zal de naam van de club RWDM 47 luiden.

"Onze ploeg zal bestaan uit heel veel jonge gasten, aangevuld met enkele ervaren rotten", zegt De Wolf in Het Laatste Nieuws. "Bij ons zullen jongeren zeker kansen krijgen, want dat is de filosofie van de club.'

De spelers die donderdag werden voorgesteld bij FC Bleid-Molenbeek zijn veelal onbekend, maar daar kan weldra verandering in komen. De derdeklasser voerde immers al verkennende gesprekken met Mark De Man, met wie volgende week wordt voortgepraat.

Ook Tosin Dosunmu staat hoog op het verlanglijstje. Tweedeklasser Antwerp wil meewerken aan een transfer of uitleenbeurt voor de aanvaller. "Het zal een uitleenbeurt worden want voor een transfer van dat kaliber hebben we geen centen", aldus De Wolf nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2012 13:05
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Oud-MVV'ers #30

Anna D. schreef : Trekt Dosumnu naar derde klasse?

Kersvers derdeklasser FC Bleid-Molenbeek zal geleid worden voor Michel De Wolf. André Delieu (Union) wordt zijn eerste assistent en Olivier Gaspar (RUSAS) keepertrainer. Volgend seizoen zal de naam van de club RWDM 47 luiden.

"Onze ploeg zal bestaan uit heel veel jonge gasten, aangevuld met enkele ervaren rotten", zegt De Wolf in Het Laatste Nieuws. "Bij ons zullen jongeren zeker kansen krijgen, want dat is de filosofie van de club.'

De spelers die donderdag werden voorgesteld bij FC Bleid-Molenbeek zijn veelal onbekend, maar daar kan weldra verandering in komen. De derdeklasser voerde immers al verkennende gesprekken met Mark De Man, met wie volgende week wordt voortgepraat.

Ook Tosin Dosumnu staat hoog op het verlanglijstje. Tweedeklasser Antwerp wil meewerken aan een transfer of uitleenbeurt voor de aanvaller. "Het zal een uitleenbeurt worden want voor een transfer van dat kaliber hebben we geen centen", aldus De Wolf nog.

Zou ook nog een leuke zijn voor ons voor een seizoen met zijn snelheid..

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.495 seconden