Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

22 mei 2024 11:32
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7771

Boschpoort schreef :

Sander70 schreef : Dit zijn stoere acties

Kansloos. Ze maken zichzelf volkomen belachelijk met zo'n doek over Timmermans. Helaas zal de club er wel weer op worden aangekeken.


Tuurlijk niet, wat een onzin.
Is gewoon wat doekjes ophangen.
Gezonde rivaliteit moet gewoon kunnen, niet zo janken.
Hier word een club niet op aangekeken hoor want dit gebeurd bij alle rivalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 11:59
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1927
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7772
Het spandoek over Frijns wil ik nog wel ludiek vinden maar 'Timmermans Vuile Kut Mof' op een doek kalken en dat ophangen en die actie ook nog verdedigen is voor mij onbegrijpelijk. Ik vraag me dan echt af wat er in zo iemands hoofd omgaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 12:21
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7773

Boschpoort schreef : Het spandoek over Frijns wil ik nog wel ludiek vinden maar 'Timmermans Vuile Kut Mof' op een doek kalken en dat ophangen en die actie ook nog verdedigen is voor mij onbegrijpelijk. Ik vraag me dan echt af wat er in zo iemands hoofd omgaat.


Prima kerel.
Volgens mij noemen wij Roda supporters Moffen en zij ons 'pieren'.
Frans Timmermans is Roda supporter dus dan is de link niet lastig hè?
Maak je vooral niet druk om zo een kleine steekjes naar elkaar. Dat is hoe harde kernen nu eenmaal zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 12:21
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7774

Boschpoort schreef : Het spandoek over Frijns wil ik nog wel ludiek vinden maar 'Timmermans Vuile Kut Mof' op een doek kalken en dat ophangen en die actie ook nog verdedigen is voor mij onbegrijpelijk. Ik vraag me dan echt af wat er in zo iemands hoofd omgaat.


Prima kerel.
Volgens mij noemen wij Roda supporters Moffen en zij ons 'pieren'.
Frans Timmermans is Roda supporter dus dan is de link niet lastig hè?
Maak je vooral niet druk om zo een kleine steekjes naar elkaar. Dat is hoe harde kernen nu eenmaal zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 12:26 22 mei 2024 12:32 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 500
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7775
Niet om Timmermans hier te verdedigen of zo, want ik vind iedere aanhanger van die club een kutmof, maar ik zag een tijdje geleden een programma op tv, waarin Timmermans vertelde dat hij door zijn opa als kind naar Roda was meegenomen. Mijn punt is, dat de club, waar je als kind voor het eerst naartoe wordt meegenomen, meestal ook de club wordt waar je hart gaat liggen. Dat hij niet wist en nu ook niet meer weet, is dat dit een grote fout was van zijn opa, maar van de andere kant kan ik hem niet kwalijk nemen, dat dit de club is geworden waar hij zich mee indentificeert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 14:41
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 116
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7776
en weer huilie huilie column in de leugeneer vandaag............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 17:26
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 141
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7777
Timmermans zei ook dat hij in de Slevrow een kaarsje wilde opsteken voor promotie van zijn club. Dat is pure provocatie richting Maastricht.

Gelukkig is Slevrowke nog altijd een Maastrichtse heilige.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 19:30
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7778
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele week toch vermakelijk terugkijk op de situatie van Roda en hoe ze hier in 3 weken eigenlijk een heel goed seizoen op een dramatische en pijnlijke manier hebben afgesloten. Daadwerkelijk alles ging fout. Van de mislukte uitslag in Velzen tot de 8-1 tegen Breda. Benieuwd of zij volgend jaar een stapje erbij kunnen zetten of dat dit een eenmalig hoogtepunt was. Hier kan ik in ieder geval deze zomer nog de nodige momenten van glimlachen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, pinobel, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 20:06
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 966
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7779
Timmermans is zo'n geweldige etter (los van dat hij voor die van daarachter is) dat hij voor mij -niet letterlijk natuurlijk- met de grond gelijk gemaakt mag worden (zonder geweld). Dat zijn clubje het niet gehaald heeft maakt het allemaal nog veel mooier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2024 22:40
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7780

ErikOranje schreef : Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele week toch vermakelijk terugkijk op de situatie van Roda en hoe ze hier in 3 weken eigenlijk een heel goed seizoen op een dramatische en pijnlijke manier hebben afgesloten. Daadwerkelijk alles ging fout. Van de mislukte uitslag in Velzen tot de 8-1 tegen Breda. Benieuwd of zij volgend jaar een stapje erbij kunnen zetten of dat dit een eenmalig hoogtepunt was. Hier kan ik in ieder geval deze zomer nog de nodige momenten van glimlachen.


Ik denk dat dit eenmalig was, als je ziet wie er allemaal gaan vertrekken mogen ze zich toch wel zorgen gaan maken. Maar laten we ook niet vergeten dat ze over het gehele seizoen best veel geluk hebben gehad ( doelpunten laatste minuut, afstand schoten).
Gelukkig hield dat net optijd op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2024 09:52
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7781
Weet niet of ze per sé veel geluk gehad hebben dit seizoen. 37 speelronden in de top-twee staan (met een puntenaantal dat in veel andere seizoenen voldoende was geweest voor promotie) en door een doelpunt in de blessuretijd op een ander veld uiteindelijk promotie mislopen.

Maar dat het op zo'n manier gaat, waarbij ze ook nog enorm voor lul staan voor heel Nederland, maakt het des te mooier.

Wel eens met Boschpoort dat het spandoek over Timmermans misplaatst is. Daar is echt niets grappigs of ludieks aan. Levert buiten de ultrakringen alleen maar negatieve aandacht op, terwijl we er de laatste maanden juist hebben laten zien wat voor een prachtige supportersschare we hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2024 10:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3839
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7782

Larsbak schreef : Weet niet of ze per sé veel geluk gehad hebben dit seizoen. 37 speelronden in de top-twee staan



Ik hoor dit de laatste tijd vaker langskomen, dat ’37 speelronden in de top 2 staan’. Ik wil daar meerdere dingen op zeggen. Ten eerste stond Roda helemaal niet 37 speelronden in de top 2. Bekijk bijvoorbeeld maar eens de stand na speelronde 24. Toen stonden Willem II en ADO Den Haag in de top 2. En dat is niet de enige speelronde waar Roda niet in de top 2 stond.

Daarnaast, een seizoen duurt nu eenmaal 38 wedstrijden en Roda had met Groningen-uit een van de zwaarst mogelijke wedstrijden op speeldag 38 staan. Van de 19 tegenstanders van Roda kan alleen Willem II een betere thuisbalans dan Groningen voorleggen. Als wij ergens een nederlaag konden wegstrepen, zouden we wel play-offs gespeeld hebben, maar zo werkt het gewoon niet. Veel van de speeldagen dat Roda wel in de top-2 stond (en ik geef toe dat dat er wel erg veel waren), hadden ze maar een kleine voorsprong op de achtervolgers. Hadden ze toen al uit bij Groningen gespeeld en verloren, dan hadden ze maandenlang helemaal niet in de top 2 gestaan.

Excuus, dit is geneuzel in de marge, ik weet het. Maar toch stoort het me een beetje.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, De Zwarte Vogel, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2024 15:19
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 500
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7783
Exact. Het viel lange tijd precies op een wat gelukkige manier, op de plek. Zoals ook veel doelpunten in de laatste minuut, waar het moderne voetbal wél erg om draait de laatste jaren. Maar kwaliteit komt uiteindelijk altijd bovendrijven. En als je in de NC met 0-5 onderuit gaat tegen de nr.8 dan wordt dit toch wel bevestigd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vriethof18, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2024 18:45
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 428
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7784

Vriethof18 schreef :

ErikOranje schreef : Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele week toch vermakelijk terugkijk op de situatie van Roda en hoe ze hier in 3 weken eigenlijk een heel goed seizoen op een dramatische en pijnlijke manier hebben afgesloten. Daadwerkelijk alles ging fout. Van de mislukte uitslag in Velzen tot de 8-1 tegen Breda. Benieuwd of zij volgend jaar een stapje erbij kunnen zetten of dat dit een eenmalig hoogtepunt was. Hier kan ik in ieder geval deze zomer nog de nodige momenten van glimlachen.


Ik denk dat dit eenmalig was, als je ziet wie er allemaal gaan vertrekken mogen ze zich toch wel zorgen gaan maken. Maar laten we ook niet vergeten dat ze over het gehele seizoen best veel geluk hebben gehad ( doelpunten laatste minuut, afstand schoten).
Gelukkig hield dat net optijd op.


Uiteraard hoop ik dat dit eenmalig was maar ik denk het niet.
Maar zolang Aken noord ieder jaar gesponserd wordt met een belachelijk lage huur van € 250.000 voor die moderne circustent kan dat geld ieder jaar gespendeerd worden voor een rits nieuwe spelers. En dan weet je dat het kwartje wel een keer de goede kant kan uitvallen... sterker nog... als het niet niet gebeurt is het een mooie wanprestatie. Ieder jaar kan Aken noord daardoor een hoop spelers halen, welke andere clubs zich niet kunnen permiteren.

Hopelijk doet de gemeente Maastricht een geste en wordt de stadionhuur voor MVV, een oud stadion met zijn beperkingen, eens realistisch aangepakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2024 19:15
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 837
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7785
Ze kopen wel ieder jaar goed gratis in en verkopen ze goed ........jammer dat die inkoper Mvv verlaten heeft .....Maar zal er nu wel stuk of 10 voor in de basis moeten halen Laat Mvv maar Dzepar terug halen ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden