Please Log in or Create an account to join the conversation.
NathanR wrote: Nee, volgens mij heeft die man gelijk, een ton is een grap. Kijk naar de toeschouwers aantallen bij alle wedstrijden, dan weet je dat zelfs voor een amateur club dit te weinig zou zijn
Dave1902 wrote: @Houtengerard,
"Roda profiteert wel van de neutrale vlag, waar wij duidelijk zeggen dat het een club voor de stad is."
Is het niet juist andersom? Gooien de Maastrichtenaren juist niet hun eigen ruiten in wanneer gezegd wordt dat MVV een club voor de stad is?
Ik vind je denkwijze dan ook enigszins kortzichtig:
Doordat jij persoonlijk geen binding hebt met dorpen in het Heuvelland zou dit andersom ook zo zijn?
Ik ben geen Maastrichtenaar, heb een heel ander dialect woon korter bij die lelijke tempel naast de Hornbach dan De Geusselt,maar toch heb ik mijn hart al vele jaren geleden verpand aan MVV.Daarmee wil ik zeggen dat supporters als ik en velen met mij,wel degelijk voor de club komen,zonder dat men zich direct kan of wil identificeren met de stad Maastricht.
Neem van mij aan dat de sympathie in het heuvelland nog steeds groot is voor MVV,maar dat de gemiddelde neutrale toeschouwer enkel richting Duitsland rijdt om eredivisie wedstrijden te bekijken.
Schapendonk wrote: Die gaan lekker onderuit in het oosten. 1-5 al :lachen: heerlijk!!!!!!!
Nao Väöre wrote:Schapendonk wrote: Die gaan lekker onderuit in het oosten. 1-5 al :lachen: heerlijk!!!!!!!
Nog leuker was het verbouwereerde gezicht van Demouge, na zijn terechte rode kaart.
Nu al op plaats 13. Kan alleen maar beter gaan (vanuit onze optiek). :applaus: :lachen: :thumbsup:
Boe is dat feeske? wrote: Martin Masset van Fortuna heeft middels een persoonlijke afspraak met de burgemeester van Eindhoven geregeld dat Fortuna morgen uitsupporters mee mag nemen naar Jong PSV uit.
Of ze zullen gaan is ander verhaal maar ik vind dit een goede zaak. Zou het een opstap zijn voor Jong PSV-MVV uit? Zal wel niet want tegen PSV hadden MVV supporters incidenten 2 jaar terug bij de oefenwedstrijd. Bij fortuna was dit al 12 jaar geleden dus niet actueel.