Gohf wrote: Hebben ze volgens mij wel een boete voor gehad :
www.l1.nl/nieuws/bommengooier-fortuna-gepakt#.USauXqVg9cc
Normaliter treedt de KNVB streng op tegen vuurwerk en deelt boetes uit. De vrees bij de Limburgers zat er goed in, want de club kan zich al niet veel veroorloven. De Sittardenaren treffen telkens veel voorzorgsmaatregelen tegen dergelijke incidenten. De aanklager van de KNVB hield daar rekening mee. De zaak werd geseponeerd omdat Fortuna Sittard er niets aan kon doen en achteraf goed heeft gehandeld.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Jacques wrote: Fortuna maakt vanavond een nieuwe strategische partner bekend. De vorige partner betekende dat Fortuna wat korting op de leaseauto's kreeg, ik ben benieuwd wat we dit keer gaan zien. Zou de Mora korting op de bitterballen voor de businessclub gaan geven?
Gohf, ik maak maar een geintje, neit kwaad worden.
De reservebank wrote: We zijn toch geen Fortunahome waar louter positieve berichten worden geplaatst?
Gohf wrote: Je kunt hem zelf beluisteren als je wil(1e 5 minuten is Masset aan het woord) :
Dus Fitland betaalt extra geld nog voor dit seizoen? Zijn die mensen helemaal achterlijk en te dom om te poepen dan? Ze staan al op het shirt. Wat is er voor hun extra te halen?Gohf wrote: Masset :"Fitland investeerd op eredivisie niveau" . Het lijkt me sterk dat het hier gaat om een lening of een vooruitbetaling van sponsorgeld volgend seizoen. Ze geven aan dat Fitland gaat investeren in het nieuwe business plan van Fortuna.
Je kunt hem zelf beluisteren als je wil(1e 5 minuten is Masset aan het woord) :
Gohf wrote: Ik kan het je wel proberen uit te leggen, maar in het filmpje wat ik heb gepost word het door Masset en de heer van Fitland zelf vele male beter uitgelegd als dat ik zou kunnen.
Jacques wrote:Dus Fitland betaalt extra geld nog voor dit seizoen? Zijn die mensen helemaal achterlijk en te dom om te poepen dan? Ze staan al op het shirt. Wat is er voor hun extra te halen?Gohf wrote: Masset :"Fitland investeerd op eredivisie niveau" . Het lijkt me sterk dat het hier gaat om een lening of een vooruitbetaling van sponsorgeld volgend seizoen. Ze geven aan dat Fitland gaat investeren in het nieuwe business plan van Fortuna.
Je kunt hem zelf beluisteren als je wil(1e 5 minuten is Masset aan het woord) :