Please Log in or Create an account to join the conversation.
Gohf wrote: Maarja wat wil de KNVB dan ? 100% controle ? Dan moet iedereen om 5 uur na het stadion komen...die 100% controle voeren ze trouwens nergens uit volgens mij ook niet in de Eredivisie. Wat kun je dan nog doen om zo een gek tegen te houden ?
100% controle is geen 100% veiligheid. Bij uitwedstrijden wordt ook iedereen gecontroleerd, daar komt vaak genoeg vuurwerk naar binnen. Als iemand iets echt wil binnen krijgen,dan lukt hem dat wel.De_Lange wrote: 100% controles zijn mogelijk. Je hoeft het beveilgingsbedrijf maar te bellen dat ze meer mensen dienen te leveren. Maar clubs bezuinigen hier op en doe dit of met vrijwillers of met een handje vol beveiligers.
Enkele jaren geleden werkte ik zelf ook als beveiliger en heb destijds vaker bij wedstrijden van Feyenoord, Ajax, PSV, Ado, Vitesse enz moeten werken. Regelmatig waren er wedstrijden waar er 100% controle was.
Sjotelsplak wrote: 100% controle is geen 100% veiligheid. Bij uitwedstrijden wordt ook iedereen gecontroleerd, daar komt vaak genoeg vuurwerk naar binnen. Als iemand iets echt wil binnen krijgen,dan lukt hem dat wel.
Wij van WC-eend adviseren WC-eend :lol: :lol: Goh, als ik mijn eigen werk mocht beoordelen, inclusief financiële consequenties, zou ik ook nooit fouten maken :lol: :dry:peter ruiver wrote: " Volgens de rapporten van onze medewerkers hebben wij geen fouten gemaakt."
peter ruiver wrote: Fortuna Sittard wil eventuele financiële schade van het bomincident in de wedstrijd tegen MVV Maastricht verhalen op de dader.
Dat zegt directeur Martin Masset. De club kreeg dinsdag een schikkingsvoorstel van de KNVB, maar gaat niet akkoord met een boete van 10.000 euro. "We hebben opheldering gevraagd waarom we die boete hebben gekregen", zegt Masset.
Tijdens de derby tegen MVV Maastricht stak een supporter een vuurwerkbom af die enkele mensen ernstig verwondde. Volgens Fortuna ligt er geen schuld bij de club zelf. "Eerst moet blijken dat de straf voor de club terecht is en dat betwijfel ik. Volgens de rapporten van onze medewerkers hebben wij geen fouten gemaakt."
Begin maart wordt de uitspraak verwacht.
Gohf wrote: Hebben ze volgens mij wel een boete voor gehad :
www.l1.nl/nieuws/bommengooier-fortuna-gepakt#.USauXqVg9cc