Om te beginnen feliciteer ik Fortuna en de supporters die daar recht op hebben .
Volgend jaar wellicht 3 limburgse ploegen in de ere-divisie op zich biedt dat kansen voor MVV denk ik om ons nog meer te gaan onderscheiden van de rest . Dan doen we natuurlijk al een beetje omdat we als enigste in de JL spelen

. Echter ere-divisie voetbal is ook niet alles. Prijzen gaan omhoog , de beveiliging wordt strenger, club cards die je nodig hebt en noem het maar op . En ere-divisie voetballen is zeker leuk maar als je het hele seizoen moet strijden om lijfsbehoud dan vraag ik me af of dat wel leuk te noemen is.
Venlo gaat volgend jaar een lastiger jaar krijgen dan dit jaar daar ben ik van overtuigd. In Kerkrade en Sittard heb ik geen idee hoeveel en of er geld komt om iets te gaan doen aan de selectie. Want laten we nu eerlijk zijn de bergoting die Sittard nu had daar kun je niet mee promoveren daar lopen dus andere lijntjes om spelers te betalen . Deze lijntjes lopen wellicht uit het zicht van de KNVB , en de Europese unie .
Dus waar die gun in staat is zullen we volgend jaar wel zien. Met dit team heeft hij niets in de ere-divisie te zoeken maar dat weten ze daar ook wel.
Omdat wij als enigste BVO overblijven in zuid Nederland die JL speelt en toch tegen aardige ploegen op papier onze thuiswedstrijden gaan spelen, FC Twente, Ga Eagles, Graafschap, Cambuur , RKC , Emmen . Zullen we daar gewoon commercieel op in moeten spelen . Laat Sittard en Kerkrade samen maar dat gevecht aan gaan. MVV moet juist daar tussen door zien te bewegen , de nieuwe commerciele directeur moet juist dat vermogen hebben om daar onze markt te doen vergroten , zeker nu Sittard weg valt als concurrent in de JL zullen daar ook sponsoren zijn die het te duur gaan vinden .
Ik vind het een uitgelezen kans voor MVV om ons markt aandeel te vergroten immers is de club van ons allemaal , dat kun je van Kerkrade en Sittard niet zeggen , als daar de eigenaren wegvallen of stoppen blijft er een lege huls over zonder "eigendommen"