mvv4ever wrote: Zo blijft de knvb de limburgse clubs altijd naaien.
Als dit bij het eerste van ajax was gebeurt hadden ze zowiezo geen wedstrijd hoeven over te spelen.
Het was de KNVB zelf schuld dat ze een fout maken en andere zijn de dupe hiervan?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
De Zwarte Vogel wrote: Natuurlijk hoop ik ook dat Helmond Sport vanavond revanche wil nemen voor de recente thuisnederlaag tegen Jonathan Okita c.s.
Boschpoort wrote:mvv4ever wrote: Zo blijft de knvb de limburgse clubs altijd naaien.
Als dit bij het eerste van ajax was gebeurt hadden ze zowiezo geen wedstrijd hoeven over te spelen.
Het was de KNVB zelf schuld dat ze een fout maken en andere zijn de dupe hiervan?
Ja, de KNVB heeft een fout gemaakt. Maar welke andere beslissing hadden ze kunnen nemen? Als de wedstrijduitslag blijft staan is NEC gedupeerd, als NEC een reglementaire overwinning krijgt is fortuna genaaid. En ajax, want die kunnen er ook niks aan doen.
Overspelen is de enige optie en dat heeft niks te maken met limburgse clubs naaien.
Boe is dat feeske? wrote: Dat laatste kan helemaal niet sjonnie.
De KNVB volgt gewoon de reglementen, en die zijn weer opgesteld met instemming van de clubs.
Jacques wrote: Roda heeft naar mijn mening gisteren de laatste strohalm op ontlopen play-offs laten glippen. Groningen, Willem II en VVV kunnen ze nu alleen nog inhalen door alles te winnen en dan mogen die ploegen niet meer winnen. Ik zie Roda nog wel stunten tegen PSV woensdag, omdat PSV met gefeest in de benen nergens meer voor strijdt. Maar daarna wacht VVV in Venlo, waar VVV weet dat een gelijkspel genoeg is om veilig te zijn. Bij winst van Roda op Groningen had de wereld er heel anders uitgezien en had Roda na Roda-PSV opeens boven de streep kunnen staan.
Let wel: NAC staat nog tussen de genoemde ploegen met slechts vier punten meer (en een veel beter doelsaldo) dan Roda. Maar NAC moet nog tegen zowel Sparta als Twente (en Heerenveen), die spelen zich wel veilig.
Ik moet eerlijk bekennen: na de serie overwinningen van Roda toch een opluchting dat ze in Groningen verloren.