Please Log in or Create an account to join the conversation.
Schapendonk wrote: Ik snap het nog steeds niet. Waar komt die @Fortuna88 opeens vandaan? Nooit gezien. En nu er zich een miljonair bij Fortuna heeft genesteld en zijn clubje even boven MVV schijnt te eindigen, komt hij uit de hoed. En owee als er iets gezegd wordt over lijken uit de kast, want nee dat is niet waar, en nee wacht maar, we winnen dat, en nee, zorg jullie maar eens dat....en nee jullie hebben zeker nog nooit....enz enz enz...nogmaals, wat ben je toch een vreselijke droeftoeter!!
Janepie wrote: Misschien had Sporting Limburg door moeten gaan en dat die beide klote clubs de fles op gingen? Westelijke, Oostrelijke -who cares? - Mijnstreek is niks maar dan ook niks t.o.v. Maastricht! Fusieclubjes zijn ze en niks meer en niks minder.
Shirts hadden jullie al: geel de kleur van kots! Zwart van die vetnekken en groen van het gal dat we op jullie spuwen.
MVV Maastricht de enige echte trots van het Zuiden!
Nee, het enige dat we hier hoorden was Gohf die fatsoenlijk een discussie kon voeren zonder daarbij hautain te doen. Ondertussen post hij nauwelijks (niets?) meer en zitten we opgescheept met dit soort reacties.Fortuna88 wrote: toen jullie vorig jaar het zo dichtbij waren hoorde je ook geen afgunst. Maar goed, niks aan te doen.
Fortuna88 wrote:Janepie wrote: Misschien had Sporting Limburg door moeten gaan en dat die beide klote clubs de fles op gingen? Westelijke, Oostrelijke -who cares? - Mijnstreek is niks maar dan ook niks t.o.v. Maastricht! Fusieclubjes zijn ze en niks meer en niks minder.
Shirts hadden jullie al: geel de kleur van kots! Zwart van die vetnekken en groen van het gal dat we op jullie spuwen.
2 keer verliezen in een seizoen van Fortuna doet pijn hé? Je vijand zien meedoen voor het kampioenschap doet pijn hé? Jullie mogen denken wat jullie willen, liggen wij niet wakker van. Iets meer respect is toch wel op zijn plaats, toen jullie vorig jaar het zo dichtbij waren hoorde je ook geen afgunst. Maar goed, niks aan te doen.
Fortuna88 wrote:Janepie wrote: Misschien had Sporting Limburg door moeten gaan en dat die beide klote clubs de fles op gingen? Westelijke, Oostrelijke -who cares? - Mijnstreek is niks maar dan ook niks t.o.v. Maastricht! Fusieclubjes zijn ze en niks meer en niks minder.
2 keer verliezen in een seizoen van Fortuna doet pijn hé? Je vijand zien meedoen voor het kampioenschap doet pijn hé? Jullie mogen denken wat jullie willen, liggen wij niet wakker van. Iets meer respect is toch wel op zijn plaats, toen jullie vorig jaar het zo dichtbij waren hoorde je ook geen afgunst. Maar goed, niks aan te doen.
M.V.V. 1902 wrote: Veelzeggend vind ik het dat-ie amper een half uur na de wedstrijd Fortuna-MVV hier zijn winst kwam ‘vieren’. Ik denk dat de meesten van ons winst met vrienden zouden vieren of lekker de kroeg in zouden gaan. Misschien is dat het verschil?
Jacques wrote: Off-topic, en ik snap dat sommige mede-MVV'ers me hierom zullen ophangenIk noem het graag "de circustent" maar jullie hebben een mooi stadion. Ik zie zelf liever net iets steilere tribunes en dichter op het veld, maar verder - behalve de naam en de kleur stoeltjes - weinig mis met jullie stadion.
Fortunastadion vind ik nog altijd een kille betonbak. En De Geusselt ben ik ook niet kapot van. Gezang van Angel Side waait aan de achterkant van de tribune het stadion uit, faciliteiten zijn hopeloos verouderd et cetera.
On-topic: je hebt groot gelijk. Precies om die reden lees ik graag mee op sites van onze rivalen maar heb ik niet de behoefte er iets te schrijven.
Kerkradenaar wrote: Ik lees hier af en toe nog wel eens mee. Net zoals denk ik veel supporters wel eens op de forum sites van de rivalen.
In het begin vond ik het allemaal kinderachtig wat er allemaal geschreven werd over andere clubs. Maar ik besef nu dat men gewoon alles in perspectief moet zien. We zijn rivalen en kijken allemaal door onze eigen bril. Daarom zal het ook nooit nut hebben om een discussie te voeren zonder dat je die bril afzet. Ik kan namelijk niet van jullie verwachten om te zeggen: "Goh, jullie hebben een mooi stadion". (Waarschijnlijk vinden jullie oprecht ook dat het lelijk is, maar goed het was een voorbeeld). Net zo min als een van mijn vrienden zal zeggen "Bij MVV voeren ze goed beleid". Misschien denken we het wel, maar uitspreken zal nooit gebeuren. En zo zal het met alles gaan. Dezelfde argumenten zullen op tafel komen, oude koeien worden uit de sloot gehaald etc. Uiteindelijk is in iedere discussie de leidende draad: "Onze club is beter, want....". Bij MVV voert men goed beleid. Bij Fortuna zijn de sportieve prestaties goed. Bij Roda is de achterban het grootst, enzovoort.. allemaal legitieme argumenten. Maar toegeven zal niet gebeuren.
Als je op een ander forum gaat kijken moet je dat in ieder geval goed beseffen. Als je je aangevallen voelt omdat je 'Mof uit Aachen-Noord" (even over mezelf sprekende) wordt genoemd, kijk of reageer dan niet.