Gohf wrote:
Dan lees ik hier commentaar over het niveau van FortunaSC en sommige post/users(terecht) maar hebben jullie nou werkelijk de illusie dat het er hier zo veel beter aan toe gaat ? Of op een willekeurig ander fan forum?
Je hoeft Facebook maar te openen om te zien wat voor een hoop domme onzin mensen posten op sociale media op persoonlijke titel.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Shef wrote: Denk dat de mensen zoals napoleon en jaques vooral reageren omdat er ergens heel diep in hun toch wel een beetje ongerustheid schuilt.
Ik had het zelf nadrukkelijk alleen over de, laat ik het "journalistieke waarde" noemen, van de artikelen. En ik snap heel goed waar dat vandaan kwam, het was de enige manier om te overleven in de tijden dat Fortuna ieder jaar weer technisch failliet was. Ik denk oprecht dat MVV dat in zijn moeilijke jaren heel goed had kunnen gebruiken.
Gohf wrote:Napoleon wrote:webmastersfm wrote: Ik vond fortunahome best een ok platform. Ik keek er regelmatig met plezier op. Hadden die stap naar fortunasc.nl nooit moeten doen naar mijn idee. De overdreven en noord-Koreaanse toestanden vond ik wel wat hebben. Nadat ze veranderden in fortunasc eigenlijk afgehaakt. Volgens mij ook behoorlijk wat mensen van fortuna zelf.
ik ben al jaren afgehaakt aan Fortuna.....een roda light voetbalclub , zelfde mentaliteit ... grouw en grijs ....Sittard, Kerkrade en Venlo hebben samen nog niets een 10% van de uitstraling van Maastricht
check dit maar eens
hotspotholland.nl/nederland-leukste-steden
of deze
www.momondo.nl/inspiratie/leuke-steden-nederland/
die andere steden uit onze provincie komen daar niet eens in voor
We zouden zoveel meer uit de bekendheid van Maastricht moeten en kunnen halen dan dat we nu doen
Klasse Napoleon kerel zo kennen we je weer. Een hoop Maastrichtste arrogantie en chauvinisme door elkaar.
Over Roda light gesproken...daar zou jij moeiteloos tussen passen met je arrogante houding.
Dan lees ik hier commentaar over het niveau van FortunaSC en sommige post/users(terecht) maar hebben jullie nou werkelijk de illusie dat het er hier zo veel beter aan toe gaat ? Of op een willekeurig ander fan forum?
Je hoeft Facebook maar te openen om te zien wat voor een hoop domme onzin mensen posten op sociale media op persoonlijke titel.
Napoleon wrote:Gohf wrote:Napoleon wrote:webmastersfm wrote: Ik vond fortunahome best een ok platform. Ik keek er regelmatig met plezier op. Hadden die stap naar fortunasc.nl nooit moeten doen naar mijn idee. De overdreven en noord-Koreaanse toestanden vond ik wel wat hebben. Nadat ze veranderden in fortunasc eigenlijk afgehaakt. Volgens mij ook behoorlijk wat mensen van fortuna zelf.
ik ben al jaren afgehaakt aan Fortuna.....een roda light voetbalclub , zelfde mentaliteit ... grouw en grijs ....Sittard, Kerkrade en Venlo hebben samen nog niets een 10% van de uitstraling van Maastricht
check dit maar eens
hotspotholland.nl/nederland-leukste-steden
of deze
www.momondo.nl/inspiratie/leuke-steden-nederland/
die andere steden uit onze provincie komen daar niet eens in voor
We zouden zoveel meer uit de bekendheid van Maastricht moeten en kunnen halen dan dat we nu doen
Klasse Napoleon kerel zo kennen we je weer. Een hoop Maastrichtste arrogantie en chauvinisme door elkaar.
Over Roda light gesproken...daar zou jij moeiteloos tussen passen met je arrogante houding.
@Goof , donder jij hier lekker op met je klote Fortuna ....zak helemaal in de stront....vond het al geweldig dat jullie die periode niet pakte maar heb er nu nog meer plezier van, want precies van dit soort typietjes zoals jij geven mij alleen nog maar meer gelijk.
Daarbij waar bemoei jij je in godsnaam mee, dit is een MVV forum geen forum voor zielige nutteloze types fortuna supporters die nog bij hun moeder thuis wonen.
en ja nog wat , zo denkt Nederland er over wat de leukste steden in NL zijn....moeilijk te bevatten voor iemand die ergens in een verlaten mijnstreek woont.
Ze hadden jullie toen lekker moeten laten fuseren met die andere klote club ...jammer dat t niet eens doorgegaan.
Veel plezier hier verder jongen , misschien dat je MVV vriendje Jacques je wel wilt steunen of die kan misschien ook beter een seizoenskaart in Sittard nemen
MVVke wrote: Hiere verstaot uuch....
Napoleon wrote:
Veel plezier hier verder jongen , misschien dat je MVV vriendje Jacques je wel wilt steunen of die kan misschien ook beter een seizoenskaart in Sittard nemen
webmastersfm wrote: Deze escalatie lijkt me niet wenselijk. Vind gohf nog de fatsoendelijkste met een gezonde portie zelfreflectie. Types als shef mogen mij gestolen worden.
Gohf, wat vind je van dat twitteraccount?!