Please Log in or Create an account to join the conversation.
krampioen wrote: De nieuwe eigenaar van Fortuna laat zien dat je eerst moet investeren voordat je kunt oogsten. Hij heeft dat gedaan en staat nu op het punt om een verdere stap te maken. Respect voor zijn managementcapaciteiten. MVV kiest voor een andere benadering. Geen schulden en een zeer voorzichtig beleid. Wie heeft er gelijk ? Vooralsnog lijkt het er op dat FSC ons zeer snel aan het inhalen is. Ik hoop dat wij een plan hebben.
Karakter wrote: En toen kwam de gemeente Kerkrade of een schimmige constructie vanuit Dubai / Qatar / Turkemenistan / HongKong en die blies de hoop op een faillissement uit. Roda gaat niet kapot aan geldgebrek. Er staat altijd wel weer een gek op die met zijn hand over zijn hart strijkt en er weer geld in pompt. Ik denk oprecht dat Roda alleen op failliet kan gaan door het sportief te verkloten. Degradatie en wederom verkeerd inkoopbeleid waardoor ze in de Jupiler League blijven hangen of erger. Gelukkig zijn ze daar wel al goed mee op weg
Jacques wrote: En nu ook nog de pech dat die sympathieke Sanharib "Assadlover" Malki niet naar het WK gaat: Syrië heeft verloren in Australië. Voor Malki geen reden meer om fit te zijn en wedstrijdritme op te doen voor het WK. Benieuwd of die nog echt bij Roda gaat spelen. Al hoop ik eigenlijk van wel, denk niet dat die nog op niveau is.
Larsbak wrote:Jacques wrote: En nu ook nog de pech dat die sympathieke Sanharib "Assadlover" Malki niet naar het WK gaat: Syrië heeft verloren in Australië. Voor Malki geen reden meer om fit te zijn en wedstrijdritme op te doen voor het WK. Benieuwd of die nog echt bij Roda gaat spelen. Al hoop ik eigenlijk van wel, denk niet dat die nog op niveau is.
Erg ongepaste opmerking dit. Iemand die uit Syrië komt en alle ellende van dichtbij heeft meegemaakt, dan wel familie en vrienden leed heeft zien ondergaan of geliefden heeft verloren, heeft veel meer recht om zijn licht te laten schijnen over de toekomst van zijn land en wat het beste is voor zijn landgenoten, zeker op de korte termijn. Erg makkelijk om zulke teksten te typen vanachter je PC en zijn visie te veroordelen. Wat is jou alternatief dan? Malki zal zelf ook wel weten dat Assad geen Nobelprijs voor de Vrede verdient.