Please Log in or Create an account to join the conversation.
Schapendonk wrote: Leuk stukje tekst Napoleon maar ben het niet helemaal eens. Dat de Duitste cultuur achterlijk is? Nou nee niet echt. Verre van dat eigenlijk. Je zult dus wel de cultuur van hún bedoelen met het iets hoge tokkie gehalte en het kolen Hollands. Enfin, misschien wordt er iets te vroeg gejuicht. De tegoeden van de Rus zijn bevroren, maar als (als) die op korte termijn weer worden ontdooit. Wat dan..
Volgens de Roda logica worden die terugbetaald met die miljoenen die nu op de rekening van de notaris staan. En dan volgt er nog een factuur voor de uren die meneer K met de topconsultants W. Collard en T. Caanen heeft mogen spreken, inclusief declaraties voor diners, reiskosten etc.jeoff wrote:
Ik vraag me wel af hoe dat nou zit met die eerste miljoenen van die Rus. Die mogen ze toch niet zomaar houden als ze toch niet in zee gaan met hem?
Boschpoort wrote:Volgens de Roda logica worden die terugbetaald met die miljoenen die nu op de rekening van de notaris staan. En dan volgt er nog een factuur voor de uren die meneer K met de topconsultants W. Collard en T. Caanen heeft mogen spreken, inclusief declaraties voor diners, reiskosten etc.jeoff wrote:
Ik vraag me wel af hoe dat nou zit met die eerste miljoenen van die Rus. Die mogen ze toch niet zomaar houden als ze toch niet in zee gaan met hem?
jeoff wrote:Boschpoort wrote:Volgens de Roda logica worden die terugbetaald met die miljoenen die nu op de rekening van de notaris staan. En dan volgt er nog een factuur voor de uren die meneer K met de topconsultants W. Collard en T. Caanen heeft mogen spreken, inclusief declaraties voor diners, reiskosten etc.jeoff wrote:
Die 2 miljoen die vast staan bij de notaris zijn net zo min van roda als de 2 miljoen die ze al uitgegeven hebben natuurlijk. Het enige dat ik kan bedenken is dat een nieuwe investeerder dat bedrag ophoest, maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Schapendonk wrote: Leuk stukje tekst Napoleon maar ben het niet helemaal eens. Dat de Duitste cultuur achterlijk is? Nou nee niet echt. Verre van dat eigenlijk. Je zult dus wel de cultuur van hún bedoelen met het iets hoge tokkie gehalte en het kolen Hollands. Enfin, misschien wordt er iets te vroeg gejuicht. De tegoeden van de Rus zijn bevroren, maar als (als) die op korte termijn weer worden ontdooit. Wat dan..
Ja, dat het arrogante Roda degradeert is mooi. Maar als dan MVV én Fortuna promoveren zou ik ook heel leuk vinden. Ik gun Fortuna wel een succesje na al die bittere jaren...Napoleon wrote: Het zou wat zijn als dit seizoen voor hun echt een lijdensweg wordt waarin je vanaf dag 1 onderaan staat en ook blijft staan tot dat ze eruit vliegen ....een mooier scenario kan ik met niet voorstellen en wensen voor hun.