Please Log in or Create an account to join the conversation.
Kan het onderwerp in dit topic trouwens niet beter veranderd worden in overig nieuws over Roda en Fortuna. Op de eerste plaats is het aantal keren dat we het over de calimero's hebben op één hand te tellen. Op de tweede plaats denk ik dat zij meer kijken naar ons ( ook al spelen ze ere) dan wij naar hun. En op de derde plaats is het niet eens Limburg in mijn ogen en kunnen ze het beter bij Brabant voegen. We kunnen er anders net zo goed Helmond sport en Fc Eindhoven bijnemen. Het gaat hier in principe puur over Fortuna en Roda. Welke meerwaarde heeft VVV nu voor dit topic.Sjappie wrote: Heel simpel ook, Nwakali gaf vaak goede passes die niet verzilverd werden door de aanvallers, of als voorassist golden.
Vwb het aantal doelpunten had dit voor een speler zoals hem beter gemoeten.
Daarnaast, mocht VVV toch zijn bestemming worden weet ik niet of dit voetbal (vechtend tegen degradatie) hem ligt..
Schapendonk wrote:Welke meerwaarde heeft VVV nu voor dit topic.Sjappie wrote: Heel simpel ook, Nwakali gaf vaak goede passes die niet verzilverd werden door de aanvallers, of als voorassist golden.
Daarnaast, mocht VVV toch zijn bestemming worden weet ik niet of dit voetbal (vechtend tegen degradatie) hem ligt..
Boe is dat feeske? wrote: Vorig jaar begon fortuna ook met ik meen een 4-1 en een 5-1 thuis. Echter had men daar iets te vroeg gejuigd want achteraf bleek dat dat fortuna het complete rechterrijtje gehad had. De eindstand van het seizoen is bekend...
We zullen zien in oktober als ze bij MVV op bezoek komen.
webmastersfm wrote:Schapendonk wrote:Welke meerwaarde heeft VVV nu voor dit topic.Sjappie wrote: Heel simpel ook, Nwakali gaf vaak goede passes die niet verzilverd werden door de aanvallers, of als voorassist golden.
Dat heb ik ook bij jouw Posts
Het verschil is dat er nu topclubs zijn die interesse hebben. De meeste JL-spelers gaan naar middenmoters of subtoppers in de eredivisie. Van de Streek is wat dat betreft al een uitzondering. Die clubs betalen niet meer dan een paar honderd duizend omdat ze niet meer kunnen betalen. Topclubs zijn het echter gewend om met miljoenen te betalen en nog meer te incasseren. Hoe groot is het risico voor Ajax om 1,5 miljoen voor een jong talent te betalen, als ze net 50 miljoen geïncasseerd hebben? (en dat eigenlijk totaal niet nodig hadden) Als deze speler inderdaad kans maakt om het niveau Ajax of nog hoger te halen, is het niet zo vreemd dat er meerdere topclubs hem graag willen hebben en dat de prijs al snel wordt opgevoerd. Absoluut opvallend inderdaad dat zo'n speler nog steeds bij de jeugd van Fortuna zat. Dat hebben ze daar netjes gedaan.Strucht wrote: Kan het mij niet voorstellen... Van de Streek was de beste voetballer van de Juup en verdiende meer salaris en had nog contract voor 2 seizoenen bij Cambuur en hij leverde 6 ton op.
Wat wel knap is dat deze jonge met zoveel?? potentie nog altijd in de jeugd van FSC speelde, normaal halen PSV en Genk wel de toppers weg uit de omliggende jeudopleidingen.
Maar zonder flauwekul; wat had Roda dan moeten doen
Volgende keer maar met bivakmuts op naar stadion... mag schijnbaar.