Please Log in or Create an account to join the conversation.
Gohf wrote: Er worden (kleine) stappen gemaakt op financieel gebied. Het budget zal volgens mij iets stijgen voor volgend seizoen. Ook zijn er plannen om het stadion in eigen beheer weer te krijgen. Technische staf is compleet nu. Verder hoop ik alleen nog dat Chudik(TD) vervangen gaat worden door een mannetje van Gun.
Turks/Duitse enclave ? Omdat we 1 Duitse assistent hebben gehaald die overigens ook Nederlands spreekt ? Daarnaast zou het volgens mij niet eens zo slecht zijn. Fortuna word al 20 jaar lang alles behalve professioneel bestuurd door bestuurders uit de regio. Frisse en vooral profesionele vernieuwing zou geen kwaad kunnen lijkt me.
Gohf wrote: Zolang het beleid goed is en er gepresteerd word hoor je mij niet klagen. Dat is toch waar het om draait.
De Zwarte Vogel wrote: Ik vind dat de berichtgeving van de Limburger over Korotaev groteske vormen aanneemt. De krant probeert met alle macht Korotaev vrij te pleiten en de Belgische prins zo zwart als roet te maken. Het einde van uitgebalanceerde journalistiek.
Het zou me niet verbazen wanneer de Limburger binnenkort verschijnt onder de naam Dagblad van Parkstad
De Zwarte Vogel wrote: Het lijkt erop alsof hij "overgeplaatst". Is. Afgelopen seizoen heb ik hem niet meer als MVV-volger gesignaleerd.
Heb ik net hier aan een journalist van De Gelderlander duidelijk gemaakt dat deouwe rot wrote:De Zwarte Vogel wrote: Het lijkt erop alsof hij "overgeplaatst". Is. Afgelopen seizoen heb ik hem niet meer als MVV-volger gesignaleerd.
Volgens mij is hij hier een paar jaar geleden weggejaagd.
En is hij door de Limburger 25 km verderop geplaatst om daar de zaak op te naaien.
MVVke wrote:Gohf wrote: Zolang het beleid goed is en er gepresteerd word hoor je mij niet klagen. Dat is toch waar het om draait.
Gohf, de bis euver 't algemein 'ne slumme mins, dee hei zinnege dinger sjrijf. Mer mèt alle respec, zuuste noe eg neet tot Fortuna gewoen weurt misbruik door ein of aandere mafkees mèt cent teväöl?
Oongeveer zoeget wie Korotaev bij R*da, mer daan in 't klein.
De moos toch wel hiel good geluiveg zien este dinks tot dee Duitse ''dirrektäör'' d'r eg vol veur wèlt goon, umtot heer zoe vaan Fortuna hèlt?
Aoh nei wach, 't waor geine Duitser...aoh nein, Törkse Duitser...uhm, Duitse Törk....
Kom op Gohf, de zouws toch beter mote weite...dit is geine zuvere koffie jong.