Mr Sjaan wrote:Boschpoort wrote: Ik zat me af te vragen: als we eens aannemen dat de overname van de aandelen door AK niet doorgaat, wat is dan de grondslag voor die twee miljoen van AK voor directe versterkingen (welk bedrag natuurlijk meteen is uitgegeven)?
Is het een lening? Die moet sowieso worden terugbetaald, dus dat staat slecht op de papieren die 15 juni naar de KNVB gaan.
Is het een voorschot? Moet dat dan worden terugbetaald zodra duidelijk wordt dat de aandelen deal niet doorgaat? Met serieuze liquiditeitsproblemen van dien.
Of was het een schenking? Dan lijkt me dat belastingdienst daar ook wel belangstelling voor heeft want dan kunnen ze een kleine 8 ton schenkbelasting in kerklaar gaan ophalen.
als ik financieel directeur was bij die club zou ik daar toch slecht van slapen.
En tel daar ook nog even die € 2 miljoen bij op die bij een notaris in Kerkrade/Parkstad staan maar waarschijnlijk nooit vrij gegeven zullen worden. Dit was "vooruit" gestort om de toekomstige salarissen van de in de winterstop aangetrokken spelers te kunnen voldoen. Deze spelers staan (naar alle waarschijnlijkheid) op de loonlijst bij roda en dus is roda de partij die het salaris moet betalen. Ik vrees dat die oude baas weer urenlang bij de pinautomaat moet gaan staan.
Er hebben zich mensen voor minder gehangen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Gohf wrote: Er worden (kleine) stappen gemaakt op financieel gebied. Het budget zal volgens mij iets stijgen voor volgend seizoen. Ook zijn er plannen om het stadion in eigen beheer weer te krijgen. Technische staf is compleet nu. Verder hoop ik alleen nog dat Chudik(TD) vervangen gaat worden door een mannetje van Gun.
Turks/Duitse enclave ? Omdat we 1 Duitse assistent hebben gehaald die overigens ook Nederlands spreekt ? Daarnaast zou het volgens mij niet eens zo slecht zijn. Fortuna word al 20 jaar lang alles behalve professioneel bestuurd door bestuurders uit de regio. Frisse en vooral profesionele vernieuwing zou geen kwaad kunnen lijkt me.
Dit klinkt wel heel onwaarschijnlijk.Vanuit kringen rond Korotaev klinkt het verhaal dat zijn zakelijke opponenten miljoenen van zijn bankrekening hebben gehaald, mogelijk met een valse handtekening