Please Log in or Create an account to join the conversation.
Gohf wrote: @Jacques
Dat was toch echt maar een enkeling die suggereerde wat wij volgend jaar voor de titel gaan. Dat lijkt mij uitgesloten overigens. Verder wil ik wel een kleine nuancering aanbrengen in dat shirts verhaal. Je kon destijds kiezen tussen : Geld terug of een shirtje. Mensen die de optie geld terug hebben gekozen hebben dat al eerder gehad en de overige hebben dus heel bewust voor een shirtje gekozen. Dat die afwikkeling schandalig is verlopen ben ik roerend met je eens. Maar ik kijk er al niet eens meer van op.
Voor de rest ben ik overigens wel gematigd positief hoor. Sinds de komst van Gün zijn er al veel dingen positief veranderd of in gang gezet. Maar we zijn er nog lang niet, dat mogen duidelijk zijn.
Overigens zou de Regt inderdaad een prima verdediger voor MVV zijn is ervaren en scoort af en toe. Hoop niet dat hij weg gaat naar uitgesloten is het ook niet.
Wiertz incl sponsorgeld naar MVV halen, waar men wel eerlijk en helder beleid voert?Kay wrote: www.vi.nl/nieuws/voorzitter-rvc-roda-jc-...binnenhalen-korotaev
Kort samengevat: Welgeteld één persoon vindt dat het wanbeleid moet stoppen en verlaat het zinkende schip omdat de rest gewoon op dezelfde voet door wil gaan. Ze leren het nooit, dus gisteren zal voor maximaal een jaar uitstel van executie hebben betekend.
Ik lees inderdaad ook graag de posts van Gohf hier, juist vanwege het feit dat hij altijd objectief is. Overigens niet alleen op ons forum maar ook op hun eigen forum. Dit in tegenstelling tot andere mensen op het forum daar, daar kan ik mij wel vaker kostelijk mee amuseren. Een aantal leden op het forum van FSC stonden in ieder geval vooraan in de rij toen ze de zelfoverschatting uitdeelden.krampioen wrote: GOHF Je bent en blijft een zeer objectief iemand. Ik denk dat je positief mag zijn over FSC. Gun is een betrouwbaar iemand die jullie vooruit helpt. Respect.
Laat die arrogante kwallen uit mestreech aub niet promoveren! Beter voor ons, des te meer kans hebben wij op promotie! Dit is maar een incident dat mvv (voor het eerst in hun armlastige geschiedenis) in een finale staat. Zou juist een bak zijn als ze die verliezen. Laat mvv maar thuis winnen en dan in die lelijke circustent afgeslacht worden!!! Hahahaha. En wij spelen volgend jaar sowieso voor het kampioenschap heeft Gun belooft (had ik tog ergens gelezen).
Kay wrote: www.vi.nl/nieuws/voorzitter-rvc-roda-jc-...binnenhalen-korotaev
Kort samengevat: Welgeteld één persoon vindt dat het wanbeleid moet stoppen en verlaat het zinkende schip omdat de rest gewoon op dezelfde voet door wil gaan. Ze leren het nooit, dus gisteren zal voor maximaal een jaar uitstel van executie hebben betekend.
Gohf wrote: @Jacques
Dat was toch echt maar een enkeling die suggereerde wat wij volgend jaar voor de titel gaan.
Gohf wrote: Verder wil ik wel een kleine nuancering aanbrengen in dat shirts verhaal. Je kon destijds kiezen tussen : Geld terug of een shirtje. Mensen die de optie geld terug hebben gekozen hebben dat al eerder gehad en de overige hebben dus heel bewust voor een shirtje gekozen. Dat die afwikkeling schandalig is verlopen ben ik roerend met je eens. Maar ik kijk er al niet eens meer van op.
Voor de rest ben ik overigens wel gematigd positief hoor. Sinds de komst van Gün zijn er al veel dingen positief veranderd of in gang gezet. Maar we zijn er nog lang niet, dat mogen duidelijk zijn.
Dat ze dat dan maar op heel korte termijn doen zodat wij alsnog naar de Eredivisie mogen :woohoo:Boschpoort wrote: Verhaal Korotaev gaat niet door en als ze niet weer een gek als Schrouff vinden (overigens alle respect voor iemand die vanuit clubliefde zoiets doet; Jammer genoeg helaas bij de verkeerde club) dan is een faillissement beslist realistisch.
nee, zo snel zal het niet gaan. maar in de loop van het seizoen zou er best iets kunnen gebeuren.Kay wrote:Dat ze dat dan maar op heel korte termijn doen zodat wij alsnog naar de Eredivisie mogen :woohoo:Boschpoort wrote: Verhaal Korotaev gaat niet door en als ze niet weer een gek als Schrouff vinden (overigens alle respect voor iemand die vanuit clubliefde zoiets doet; Jammer genoeg helaas bij de verkeerde club) dan is een faillissement beslist realistisch.
Boschpoort wrote: Verhaal Korotaev gaat niet door