Please Log in or Create an account to join the conversation.
houtengerard wrote: Typisch weer dagblad de Leugenaar en L-Eins dat ze onze club weer moeten betrekken, om hun eigen smeuïge mening te mogen journaleren.
Sinds wanneer is Benoit Wesly eigenlijk MVV supporter? ""Ik gooi het geld nog liever in de Maas, dan kan ik het tenminste zien drijven"" dat waren zijn laatste woorden over MVV in de krant.
Volkomen logisch om iemand die zich kandidaat stelde voor het burgemeesterschap van Maastricht met een geheel eigen verkiezingsprogramma (En daarmee een historische primeur had)( ) weer als gerenommeerd spreekbuis neer te zetten voor alle Joodsgelovigen en tevens Joodsgelovige supporters van MVV, over het beleid van RJC.
De stukjes van Patty Brard in het zusterblad De Weekend (Lieve Patty) hebben een hogere nieuwswaarde dan dit..
ouwe rot wrote:houtengerard wrote: Typisch weer dagblad de Leugenaar en L-Eins dat ze onze club weer moeten betrekken, om hun eigen smeuïge mening te mogen journaleren.
Sinds wanneer is Benoit Wesly eigenlijk MVV supporter? ""Ik gooi het geld nog liever in de Maas, dan kan ik het tenminste zien drijven"" dat waren zijn laatste woorden over MVV in de krant.
Volkomen logisch om iemand die zich kandidaat stelde voor het burgemeesterschap van Maastricht met een geheel eigen verkiezingsprogramma (En daarmee een historische primeur had)( ) weer als gerenommeerd spreekbuis neer te zetten voor alle Joodsgelovigen en tevens Joodsgelovige supporters van MVV, over het beleid van RJC.
De stukjes van Patty Brard in het zusterblad De Weekend (Lieve Patty) hebben een hogere nieuwswaarde dan dit..
Dit is overgenomen van de Telegraaf
Test
Lees jij die dan Houten?houtengerard wrote: De stukjes van Patty Brard in het zusterblad De Weekend (Lieve Patty) hebben een hogere nieuwswaarde dan dit..
Janepie wrote:Lees jij die dan Houten?houtengerard wrote: De stukjes van Patty Brard in het zusterblad De Weekend (Lieve Patty) hebben een hogere nieuwswaarde dan dit..
Tuor wrote: Ideetje voor de redactie, misschien zou het wel leuk zijn morgen een interview met Rutjes te doen over hoe hij als maatschappelijk boegbeeld de denkbeelden van Anelka op maatschappelijk verantwoorde wijze wil gaan verkopen?