Please Log in or Create an account to join the conversation.
Jacques wrote: Ja, laten we het eens over die van daarachter hebben inderdaad. Verliezen vandaag van Feyenoord en na de 0-2 gaan de Roda-supporters op de vuist met rotterdammers. Als een mvvfan zijn kroket laat vallen staan er zes artikelen op 1limburg en moet de voorzitter zich verantwoorden, maar hierover uiteraard radiostilte van onze fanboys. Typisch weer.
Fortuna88 wrote: En ja in sittard is weer potentie, een slapende reus alleen die moet langzaam wakker worden gemaakt en dat heeft tijd nodig. Het vonkje moet aanslaan bij de supporters, sponsoren en omstreken. Ik geloof daar heilig in alleen stap voor stap.
Audiowaste wrote:Fortuna88 wrote: En ja in sittard is weer potentie, een slapende reus alleen die moet langzaam wakker worden gemaakt en dat heeft tijd nodig. Het vonkje moet aanslaan bij de supporters, sponsoren en omstreken. Ik geloof daar heilig in alleen stap voor stap.
Mi scusi, maar ik zie in Fortuna echt geen slapende reus. Eerder één van de zeven dwergen die in een comatueze toestand aan de beademing ligt. Naar een thuiswedstrijd van Fortuna komen misschien nog gemiddeld 1500 man, als je de thuiswedstrijd tegen MVV niet meetelt? Jullie zijn op elk gebied, ook qua supportersaantallen, gewoon ingehaald door clubs als Telstar, Oss, Emmen etc. Hoe pijnlijk het ook is om dit te horen, maar het is gewoon de realiteit.
Ik gün (leuke woordgrap) jullie echt het allerbeste, maar temper de komende jaren eerst de verwachtingen. Ga niet gelijk verwachten dat dit het jaar is waar jullie nu echt echt echt meedoen voor de play-off plekken. Zorg eerst voor een goede organisatie en kijk vooral heel kritisch naar de nieuwe Turkse eigenaar. Het programma opgelicht, zit vol met opmerkingen "hij leek ons zo betrouwbaar". Als hij jullie laat vallen, zitten jullie pas echt in de shit.