middenstip wrote: dus "houten gerard" je kunt ook de punten in principe kopen ?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
middenstip wrote: dus "houten gerard" je kunt ook de punten in principe kopen ?
Gohf wrote: Moet ik je geheugen even opfrissen Roeibaank? Nog niet zo heel lang geleden had MVV haar "ziel" ook verkocht aan 1 of andere turk. Dus als puntje bij het paaltje komt zouden jullie precies hetzelfde doen als die gelegenheid zich zou voor doen.
En hoe liep dat ook alweer af? Juist.Gohf wrote: Moet ik je geheugen even opfrissen Roeibaank? Nog niet zo heel lang geleden had MVV haar "ziel" ook verkocht aan 1 of andere turk. Dus als puntje bij het paaltje komt zouden jullie precies hetzelfde doen als die gelegenheid zich zou voor doen.
Gohf wrote: De ene turk is de andere niet he. Fortuna heeft al 20 jaar incompetente, ons-kent-ons bestuurders en directeuren uit Limburg. We weten ook allemaal hoe dat is afgelopen.
Gün doet het vooralsnog prima. Zou niet weten waarom hij geen eerlijke kans verdiend.
Gohf wrote: Moet ik je geheugen even opfrissen Roeibaank? Nog niet zo heel lang geleden had MVV haar "ziel" ook verkocht aan 1 of andere turk. Dus als puntje bij het paaltje komt zouden jullie precies hetzelfde doen als die gelegenheid zich zou voor doen.
Janepie wrote: Vraag me nog steeds oprecht af waarom wij hier op dit MVV forum ons zo druk maken over wat er in Sterfrade/Shittard gebeurd.
Eerlijk gezegd het kan me mijn reet roesten of die club nog bestaat en waarom en waardoor. *oda JC en Shittard zijn twee clubs die totaal niet te vertrouwen zijn.
Ze zijn beiden financieel afhankelijk van derden terwijl us-MVV-ke momenteel verantwoordelijk is voor zijn eigen beleid en inkomen geniet uit eigen bronnen.
Ach laat ze maar denk ik maar ook ik erger me zoals velen hier aan het feit dat de KNVB hier geen stokje voor steekt. Het beleid van de knvb laat dit blijkbaar toe?
Die achter de wah-wah-linie halen weer spelers in de winterstop, Shittard haalt spelers in de winterstop en wij?
Wij zijn netjes en draaien elke eurocent om.
Ik ben trotser op ons beleid en hoop dan ook van harte dat het gevoerde beleid eindelijk eens beloond wordt!
Fortuna88 wrote:Janepie wrote: Vraag me nog steeds oprecht af waarom wij hier op dit MVV forum ons zo druk maken over wat er in Sterfrade/Shittard gebeurd.
Eerlijk gezegd het kan me mijn reet roesten of die club nog bestaat en waarom en waardoor. *oda JC en Shittard zijn twee clubs die totaal niet te vertrouwen zijn.
Ze zijn beiden financieel afhankelijk van derden terwijl us-MVV-ke momenteel verantwoordelijk is voor zijn eigen beleid en inkomen geniet uit eigen bronnen.
Ach laat ze maar denk ik maar ook ik erger me zoals velen hier aan het feit dat de KNVB hier geen stokje voor steekt. Het beleid van de knvb laat dit blijkbaar toe?
Die achter de wah-wah-linie halen weer spelers in de winterstop, Shittard haalt spelers in de winterstop en wij?
Wij zijn netjes en draaien elke eurocent om.
Ik ben trotser op ons beleid en hoop dan ook van harte dat het gevoerde beleid eindelijk eens beloond wordt!
Jammer dat het op deze toon moet. Is het afgunst? Is het jaloezie? Ik weet het niet. In sittard is weer toekomst en daar draait het toch om? Jullie hebben totaal geen garantie dat jullie nog meer topseizoenen gaan draaien. Volgend jaar kan het zomaar weer plek 8-12 zijn. Geniet er nu extra van zou ik zeggen.