Gohf wrote: ik volg je redenatie niet zo. Ook al zou je niet betalen dan loopt je schuld op. Dus als die kostenpost verdwijnt levert je dat wel degelijk 2 ton winst op.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Meerssen wrote: Wat doen jullie hier?....
Meerssen wrote: @ Gohf en @ Zitterd
Wat een ongeloofwaardige en vage lulverhalen. Jullie snappen het zelf niet eens.
Haal je voet eens uit de deuropening, Jehova Getuigen.
Wat doen jullie hier?
Jullie denken dat jullie de gezondste club worden, (dat dachten wij ook) echter er zijn vaker zaken geroepen bij Fortuna, ik zou niet te vroeg juichen en eerst even afwachten wat de constructies zijn. Wellicht dat er weer een hoop zaken gecombineerd worden en dat Fortuna weer ergens een schuld heeft uitstaan bij een suikeroom.Gohf wrote: Ik persoonlijk weet inderdaad niet hoe het zit. Maar ik kwam daarna een uitleg tegen van hoe het ongeveer zit, die hoef je natuurlijk niet te geloven. Maar als de media berichten dat de schuld van Fortuna nu voor een groot gedeelte verdwenen is zal daar wel een kern van waarheid inzitten niet ?
En over de cijfers waar je na vraagt beschik ik ook niet al zullen die alles behalve positief zijn geweest.
MVV4life wrote:Jullie denken dat jullie de gezondste club worden, (dat dachten wij ook) echter er zijn vaker zaken geroepen bij Fortuna, ik zou niet te vroeg juichen en eerst even afwachten wat de constructies zijn. Wellicht dat er weer een hoop zaken gecombineerd worden en dat Fortuna weer ergens een schuld heeft uitstaan bij een suikeroom.Gohf wrote: Ik persoonlijk weet inderdaad niet hoe het zit. Maar ik kwam daarna een uitleg tegen van hoe het ongeveer zit, die hoef je natuurlijk niet te geloven. Maar als de media berichten dat de schuld van Fortuna nu voor een groot gedeelte verdwenen is zal daar wel een kern van waarheid inzitten niet ?
En over de cijfers waar je na vraagt beschik ik ook niet al zullen die alles behalve positief zijn geweest.
Jij zit samen met Lambik in een fantasiewereld?de bok wrote: Een overname terug naar de amateurs lijkt me voor mvv de enige manier van overleve !
Op dit niveau presteren in de jupiler-leaque is totaal niet wenselijk !
Liijkt me leuker om supporter te zijn van bv Cuyck als van mvv ?