Overig nieuws (niet over MVV)

11 juni 2016 21:14
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1396
En nu komt in de media dat het faillissement zo goed als zeker is en dat ze deze week waarschijnlijk al aanvragen.
Slimme zet van hun om dit in de media te delen want dan zou je de knvb toch op een andere gedachten kunnen brengen.
Wel jammer als ze echt failliet gaan. De zoveelste club binnen korte tijd. En wie gaat er dan erbij komen jong feyenoord?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2016 21:46
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1397

Boschpoort schreef : Onbegrijpelijk dat niemand het heeft over het feit dat de licentiecommissie zich niet aan de licentiereglementen houdt en 'gewoon' een licentie voor de eerste divisie afgeeft. Slappe hap van de overige eerste divisie clubs die hier niets tegen doen.

Dat klopt helemaal, daarnaast is de nieuwe licencie bedoeld om te kunnen instromen in de laagste klasse van een bvo. Dit is volgend jaar echter de nieuwe 2e divisie. Vreemd dat ik hier niks over hoor.

Wat mij betrefd hadden ze gewoon naar de 5e klasse amateurs moeten gaan. Ze zijn niks anders dan andere clubs zoals veendam, agovv, rbc, Haarlem of misschien straks wel fortuna.

17 juni 2016 14:05 17 juni 2016 14:05 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1398
Ongelofelijk twente wordt beloond voor sjoemelen en mag toch in eredivisie blijven.
Dus het loont die praktijken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

17 juni 2016 14:35
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1399
Ik vind het ongelofelijk dat Twente dat beroep wint bij de KNVB (niet gedacht dat er diverse standpunten mogelijk waren binnen de voetbalbond).

Ik vind het overigens, voor zover ik op de hoogte ben, wel rechtvaardig. Als je een licentie afpakt en vervolgens een nieuwe geeft, dan vind ik dat je een club niet moet afrekenen op wat er onder die oude licentie fout gegaan is. Of ze hadden geen nieuwe licentie moeten geven; misschien was dat nog eerlijker geweest.

Ik vind het ook wel rechtvaardig vanuit voetbaloogpunt. De Graafschap speelde in de play-offs erg slecht (MVV was de betere ploeg, net als Go Ahead Eagles). En met Twente in de Jupilerleague weet je al wie er in 2016-2017 kampioen zou worden.

Laat Smeets en zijn kompanen maar komen: we lusten ze rauw. Geen beter vermaak dan leedvermaak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor

17 juni 2016 14:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1400
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, Peter Pan

17 juni 2016 16:25 17 juni 2016 16:28 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1401
Ik ben het er helemaal mee eens dat dit rechtvaardiger is. Twente is bestraft door geldboete en puntaftrek. De graafschap speelde slecht en is sportief gedegradeerd. Echter is dit alles wel heel erg amateuristisch van de knvb.
De timing is slecht. Na de competitie maar tijdens de playoffs. Het feit dat adere clubs er bij worden betrokken is ook verkeerd. Graafschap in de eredivisie en alle jupilerlegeauclubs kansloos voor de titel. Ze zullen zelf hebben gezien dat ze een grote fout hebben gemaakt waarna alles weer wordt teruggedraaid.
Nu is de graafschap alsnog gedegradeerd. De knvb is heeft zich zelf helemaal belachelijk gemaakt. Niemand neemt de knvb nog serieus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, itsman

17 juni 2016 17:08 17 juni 2016 17:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1402
Ongelooflijk!..Italië gewonnen van het (onverwachte) oppermachtige Zweden.. 85 minuten de bal niet aangeraakt...dan uit het niets scoren (Scusi! )..En daarna probeer je natuurlijk als Italiaanse voetbalbond om alles uit de kast te halen om de amusementswaarde helemaal op te krikken, en kies je ervoor om lekker ongegeneerd te gaan tijd rekken bij de corner vlag..Want voetbal minnend Europa kijkt toch alleen maar naar die wedstrijd...

Italiaanser kon niet vanmiddag!

17 juni 2016 18:58
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1403
Buiten de officiële boete zal FC Twente nog wel wat steekpenningen aan de beroepscommissie moeten betalen en zo beginnen de malversaties meteen opnieuw!

17 juni 2016 19:27
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1404
Zoals in mijn eerdere posts al aangegeven gun ik de Graafschap helemaal niets meer.
De frustraties na het verloren play-off tweeluik komen mij weer te boven... Het publiek, hun spelers, Smeets die al mijn credits met een gebaar verspeelde en dan nog die onterechte uitslagen... Mijn eerste reactie is dan ook, de degradatie is meer dan terecht! :daag:

Toch zit het me niet lekker. Creatief boekhouden, een nette beschrijving van datgeen Twente heeft gedaan, is voor de KNVB blijkbaar geen reden meer tot het geven van een straf. Waar nog niet zo lang geleden enkele clubs aan hun lot werden overgelaten kreeg Twente de kans om in de Jupiler League te mogen spelen, in mijn ogen al onacceptabel. Nadat ook de rechter oordeelde in het voordeel van de KNVB, was ik ervan overtuigd dat de Twente in de handen mocht klappen dat het nog bestaansrecht kreeg.

Vandaag is in mijn ogen een zwarte dag voor het Nederlandse voetbal. Wederom laat de KNVB zien dat het zo corrupt is als de pest, dat het met twee maten meet en dat het totaal geen interesse heeft in het wel en wee van de Nederlandse clubs, behalve dan de club uit Amsterdam en nu ook Twente... Waar ik eerder als schreef dat deze wanpraktijken mijn plezier in het Nederlandse voetbal doen verdwijnen ben ik er nog meer van overtuigd dat MVV hier hinder van zal ondervinden.

Hoe kunnen wij nog kijken naar een competitie die zo ontzettend wordt beïnvloedt door de bond? Hoe kunnen wij hier nog plezier aan beleven? Ik ben er van overtuigd dat dit alleen maar mogelijk is door massaal naar de Geusselt te komen, door massaal aan het bier, de fris of de frikandellen te gaan voor de dames en heren van Veer zien MVV. Laten we met z'n allen zorgen dat MVV volgend seizoen terug mag keren op het hoogste niveau, hoe daar te blijven? Dat zien we dan wel weer!

Ik sprak afgelopen weekend op Pinkpop met iemand die ontzettend betrokken is bij MVV, ik heb er enorm veel respect voor hoeveel tijd en energie er door deze heren in MVV wordt gestoken. Ik weet niet hoe we deze heren kunnen helpen, maar ik weet zeker dat als we allemaal een heel klein beetje konden helpen het werk van deze heren een stuk gemakkelijker werd.

I WANNA GO HOME :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard

17 juni 2016 20:31 17 juni 2016 20:34 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1405
Size does matter!

Wat Twente nu is gelukt had een willekeurige Jupiler League niet voor elkaar gekregen...Ongelooflijk!

Wat een puinhoop van een licentiereglement, een hele grote farce deze soap en wat een KNVB muppet show! En dan voor de vorm nog een 'flinke' geldboete (kleine twee ton) geven, wat een druppel is op de verder gloeiende plaat van pakweg 30mln.
Dit staat toch niet in verhouding?!

Dus als het een BVO voortaan te heet onder de voeten wordt en de gaten niet meer gedicht krijgt, dan gewoon een nieuw (interim) bestuur aanstellen dat puin kan gaan ruimen!

18 juni 2016 09:34
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1406

Lassie80 schreef : Size does matter!

Wat Twente nu is gelukt had een willekeurige Jupiler League niet voor elkaar gekregen...Ongelooflijk!

Wat een puinhoop van een licentiereglement, een hele grote farce deze soap en wat een KNVB muppet show! En dan voor de vorm nog een 'flinke' geldboete (kleine twee ton) geven, wat een druppel is op de verder gloeiende plaat van pakweg 30mln.
Dit staat toch niet in verhouding?!

Dus als het een BVO voortaan te heet onder de voeten wordt en de gaten niet meer gedicht krijgt, dan gewoon een nieuw (interim) bestuur aanstellen dat puin kan gaan ruimen!

Alleen al het bedrag....80.000.000 euries schuld :thumbsdown: ....maarja moest er niet aan denken dat ze in de juup waren komen voetballen :puke: ...laat nu de super boeren maar weer komen...(h)eerlijk) :daag: ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

19 juni 2016 10:37
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1407
Ik vind het beter zo. Sportieve revenge op de superboeren. Laat ze maar komen we vreten ze op.... ;)

19 juni 2016 22:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1408

mvvke4life schreef : Ik vind het beter zo. Sportieve revenge op de superboeren. Laat ze maar komen we vreten ze op.... ;)

Dat is ook het enigste goede eraan. Dat we tegen de superboeren moeten spelen.
Voor de rest klopt er aan alle kanten helemaal niks aan dit gedoe.

11 juli 2016 08:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1409
Genoten gister van Cristiano Ronaldo, heerlijk die emotie
Moet zeggen gun het hem wel, die leeft echt voor de sport en t voetbal , prachtig om hem naast zijn coach te zien te staan en met vuur en passie zijn team aan te moedigen

11 juli 2016 13:04 11 juli 2016 13:05 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1410

Napoleon schreef : Genoten gister van Cristiano Ronaldo/quote]

Gelukkig gisteravond besteed aan het lezen van een goed boek!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Tijd voor maken pagina: 0.348 seconden