Overige wedstrijden (Niet MVV)

11 sept 2015 21:16
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1169
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #256
Sven al weer zijn 4e doelpunt voor Almere :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2015 11:06 14 okt 2015 11:07 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #257
Gisteren naar het Nederlands elftal geweest.
Uitgeschakeld !!!! in een poule die vooraf als een makkie werd beschouwd. :schamen: :schamen: :schamen: :schamen: Velen zullen Tsjechië onsportief gedrag in de schoenen schuiven, immers tegen ons aantreden met het sterkst mogelijke elftal en tegen de Turken met een B-elftal.
Het niet plaatsen hebben ze volledig aan zichzelf te wijten.
* Een bondscoach die zijn eigen zoon (al maanden de zwakste schakel) niet of nauwelijks wisselt.
* Alleen Ajaxieden / ex-ajaxieden oproept.
* Robin van Persie bewust uit de basis laat.
etc.

Ik vrees dat we een groot aantal magere jaren krijgen, zeker als van Persie, Robben en Sneider hun interloopbaan beëindigen. Ik zie niet 1-2-3 een nieuwe leider opstaan.
De heren Bert van Oostveen en Danny Blind zouden er goed aan doen om beiden op te stappen.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2015 14:43 14 okt 2015 14:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #258
Tja als je niet inziet dat je Luc de Jong moet inzetten....maar ja dat is inderdaad geen ajaxied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2015 19:20 14 okt 2015 19:22 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #259
Persoonlijk word ik een beetje moe van dat geschreeuw dat Blind alleen maar Ajax spelers selecteert. ''We'' hebben nou eenmaal weinig kwaliteit op dit moment; (oud) Ajax, PSV of Feyenoord.
Overigens, oud Feyenoorder van Persie stond alleen te schutteren en PSV-er Zoet verdiende niet eens de titel prof voetballer.
Het heeft niets met de achtergrond te maken, de spelers van het Nederlands Elftal zijn nu eenmaal ontzettend zwak.

Als ik doorgaans vraag wie van Feyenoord dan geselecteerd had moeten worden, hoor ik steevast Karsdorp en van Beek. Hadden we daarmee kwalificatie afgedwongen? Misschien is het maar goed ook dat we zijn uitgeschakeld, want als we daadwerkelijk waren gekwalificeerd en we moesten tegen een Italië met dat soort spelers..... :rolleye:

EDIT: Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik een voorstander ben van Danny Blind. Als je in eerste instantie een bondscoach aanstelt die al jaren over zijn top is en de afgelopen jaren enkel mislukkingen (met Turkije) op zijn naam heeft staan en vervolgens een coach met slechts één mislukt jaar ervaring als hoofdcoach, roep je het op jezelf af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2015 00:11
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #260

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 19:31
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 78
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #261
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2016 21:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #262
Ik begreep er al niks meer van maar nu nog veel minder. 3-0 voor Fortuna tegen Helmond waar MVV nog pas geleden met 1-4 kansloos van verloor. Waar is het einde van dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2016 12:18
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #263
Wees blij. Waren anders nog een plek gezakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 11:55 04 feb 2016 11:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #264
www.sbs6.nl/programmas/knvb-beker/videos...yNyN4R/denbosch-vvsb

We schaamden ons over de vroege uitschakeling van MVV in het KNVB bekertournooi tegen een amateurclub. Maar laten we blij zijn dat we dit niet hebben hoeven meemaken voor een vol huis. Wat een afgang voor heel Nederland, en vooral de feestvreugde van de trainer bij de 2-0. Het grote, welvarende en slagvaardig FC Den bosch van de transfermarkt.

Jo Coppens speelt zo slecht nog niet. Die doelman van Den Bosch dat is een Pompoenen-plukker.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2016 18:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #265
Emmen-Almere 5-6

VVV-NAC 4-3

Heracles-Schweinhund JC 0-5


Mer d'r weurt eg neet gegok in Nederland huur....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 17:33
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #266

Consternatie rond Fischer: Ajax overtreedt KNVB-regels met Deense aanvaller

Consternatie rond Viktor Fischer. De Deense aanvaller speelde maandagavond voor Jong Ajax in de Jupiler League-wedstrijd tegen FC Dordrecht, maar het lijkt erop dat daarbij de regels zijn overtreden.

De KNVB schrijft immers voor dat spelers die in een seizoen vaker dan vijftien wedstrijden in de hoofdmacht hebben gespeeld, niet meer voor de beloften mogen uitkomen in de Jupiler League. Dat is het geval bij Fischer. De 21-jarige linksbuiten kwam dit seizoen al 21 keer in actie voor Ajax in de Eredivisie. Dat vond RTV Rijnmond uit.

Het is nu de vraag of de KNVB actie gaat ondernemen tegen het mogelijk onnauwkeurige Ajax. Een straf voor de Amsterdamse club is niet uitgesloten. Een klein jaar geleden loste de voetbalbond de penibele situatie op door spelers als Joël Veltman en Kolbeinn Sigthórsson (Ajax) en Jorrit Hendrix (PSV) dispensatie te geven.

FC Dordrecht schijnt de ontdekking nog niet te hebben gemeld bij de KNVB. Fischer opende maandagavond de score op De Toekomst, waar Jong Ajax uiteindelijk met 4-1 won. Naast Fischer stonden ook Diederik Boer, Thulani Serero en Donny van de Beek van het eerste elftal in de basis.

Read more at www.voetbalprimeur.nl/nieuws/642918/cons...#lmvLWR43CBOoFPLB.99


Vrees dat Dordt nog over ons heen springt :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 17:41 01 mrt 2016 17:49 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #267

Peter Pan schreef :

Consternatie rond Fischer: Ajax overtreedt KNVB-regels met Deense aanvaller

Consternatie rond Viktor Fischer. De Deense aanvaller speelde maandagavond voor Jong Ajax in de Jupiler League-wedstrijd tegen FC Dordrecht, maar het lijkt erop dat daarbij de regels zijn overtreden.

De KNVB schrijft immers voor dat spelers die in een seizoen vaker dan vijftien wedstrijden in de hoofdmacht hebben gespeeld, niet meer voor de beloften mogen uitkomen in de Jupiler League. Dat is het geval bij Fischer. De 21-jarige linksbuiten kwam dit seizoen al 21 keer in actie voor Ajax in de Eredivisie. Dat vond RTV Rijnmond uit.

Het is nu de vraag of de KNVB actie gaat ondernemen tegen het mogelijk onnauwkeurige Ajax. Een straf voor de Amsterdamse club is niet uitgesloten. Een klein jaar geleden loste de voetbalbond de penibele situatie op door spelers als Joël Veltman en Kolbeinn Sigthórsson (Ajax) en Jorrit Hendrix (PSV) dispensatie te geven.

FC Dordrecht schijnt de ontdekking nog niet te hebben gemeld bij de KNVB. Fischer opende maandagavond de score op De Toekomst, waar Jong Ajax uiteindelijk met 4-1 won. Naast Fischer stonden ook Diederik Boer, Thulani Serero en Donny van de Beek van het eerste elftal in de basis.

Read more at www.voetbalprimeur.nl/nieuws/642918/cons...#lmvLWR43CBOoFPLB.99


Vrees dat Dordt nog over ons heen springt :sick:


Maak d'ch mer gein zörg Peter Pan, tege bepaolde clubs zal de KNVB noets get oondernùmme. Laot Ajax noe touwvalleg ein vaan die clubs zien....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2016 20:55
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #268
Het antwoord van de knvb was ook al snel klaar. Hij heeft maar 13 wedstrijden voor het eerste elftal gespeeld (in de basis of langer dan 45 minuten). Het is echt een beetje triest aan het worden. En als hij straks wel 15 wedstrijden heeft gespeeld, dan zal er gewoon dispensatie worden gegeven. Daar zal de knvb niet moeilijk over doen. Alles voor de jonge elftallen!!!! :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2016 09:21 03 mrt 2016 09:22 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #269
Zijn er hier mensen die wel eens naar Rafc Antwerp gaan? Zaterdag ga ik voor de 2e keer, tegen Lommel. Manman wat een sfeer daar! (tribune 2).

Overigens zijn ze daar blij dat Guvenc weg is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2016 09:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overige wedstrijden (Niet MVV) #270
Kan ik me ergens wel voorstellen om eerlijk te zijn. Loopt altijd uit positie en probeert vrijwel altijd voor eigen succes te gaan en uit rare posities te schieten. Daardoor scoort hij veel en soms echt mooie doelpunten, maar of je team er veel aan heeft... Vertaald naar MVV: ik zie guvenc liever niet meer als linksbuiten, zo lang Mustafa linksback staat (en Verheydt in de spits). Als labylle terug is hebben we een totaal ander verhaal, dan is het juist gunstig dat guvenc naar binnen trekt en de linkerkant open ligt. Guvenc verdedigt ook nauwelijks mee terug.

Daarnaast lijkt hij nog altijd, als hij in de basis begint, na 30 minuten uitgeput. Vervolgens een kwartier na rust weer hetzelfde. Van een prof verwacht ik meer.

Begrijp me niet verkeerd, MVV combineert vaak te lang door en een speler die af en toe gewoon lekker op doel knalt of een dribbel probeert kan geen kwaad. Guvenc als invaller om wat te forceren of bijsluitend achter de spits, dat vind ik prima.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden