MVV Maastricht - FC Eindhoven

23 dec 2012 13:06
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #136
Mooi resultaat na een schitterende eerste seizoenshelft....

Of MVV nu 1ste of 18de staat, er zitten altijd minimaal 5.000 man in de Geusselt. Jammer dat de succes supporters nu wekelijks verwend worden met Eredivisie live anders zaten er wel meer mensen in de Geusselt Ik hoop wel ldat het echte avondje MVV weer gaat leven met de tijden van tribune brede spandoeken. Door deze sfeer te creeeren in de Geusselt denk ik dat wel eens de doorslag kan geven in bepaalde wedstrijden en hiermee samen misschien wel het kampioenschap.

Hoop dat het team beetje samen blijft en dat ik de volgende 17 wedstrijden ook zo kan genieten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 13:19
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Eindhoven #137
Sjoen-mestreech, ik zelf sta ook op Vak-F, en aan de 15/16 jarigen die niet meedoen erger ik me ook dood. Er is de laatste tijd een nieuwe groep van deze het vak opgekomen, maar deze doen dan wel weer fanatiek mee. Alleen aan de rechter kant (gezien vanaf de trap, rug naar het veld) van het vak is het doods.

Hier moet verandering in komen, wellicht weer lekker met z'n allen helemaal boven aan het vak gaan staan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 13:24
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #138

Roei baank schreef : Beste gamins, met dit soort wederzijdse reacties krijg je dus nooit eenheid. Luister eens met respect naar elkaar en oordeel eens niet zo snel. Denk eens positief met iemand mee en als je het dan nog oneens bent met desbetreffende dan drink eens une bière met elkaar, naar voorbeeld van een oud Belgisch gezegde: problemen verdwijnen waar pinten verschijnen. Résultat garantit.


Dat is nu juist het probleem Roei baank.
Via forums is het makkelijk om annoniem je kritiek te uiten richting groepen/personen, zonder dat deze mensen weten wat er werkelijk speelt.
Misschien is het dus wel eens een idee om een "praatcafe" te organiseren zonder toevoeging van het bestuur of er een thema aan vast te binden.
Maar waar UM, supportersclub, trepke B, HK ( als aanwijsbare groepen ) maar ook alle "losse" supporters aanwezig zullen zijn.
Waarna de supporters vragen aan elkaar kunnen stellen, waardoor er misschien wat meer begrip voor een ander kan worden opgebracht en ook de wrijving onderling de wereld uitgeholpen kan worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 14:14
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #139

Dixi schreef :

pinobel schreef : 5350 toeschouwers valt bitter zwaar tegen, terwijl er ook nog een groot aantal voor niks binnen mochten. Het worden er eerder minder als meer.


Helemaal mee eens.
Schuldige: Weer, eredivisie live en kerstborrels (ieder jaar hetzelfde).

Dixi


Supporters die weg blijven voor een kerstborrel....???
Tsja dan verdien je het predicaat SUPPORTERS ook niet...

Erg jammer en teleurstellend, had niet gedacht dat we zoveel nepsupporters hebben.

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 14:27
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #140

Oaktree schreef :

Dixi schreef :

pinobel schreef : 5350 toeschouwers valt bitter zwaar tegen, terwijl er ook nog een groot aantal voor niks binnen mochten. Het worden er eerder minder als meer.


Helemaal mee eens.
Schuldige: Weer, eredivisie live en kerstborrels (ieder jaar hetzelfde).

Dixi


Supporters die weg blijven voor een kerstborrel....???
Tsja dan verdien je het predicaat SUPPORTERS ook niet...

Erg jammer en teleurstellend, had niet gedacht dat we zoveel nepsupporters hebben.

Bie deze: ich bun eenne nepsupporter!! pffffffff

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 14:42
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #141
Jongens, hou er toch mee op om elkaar te veroordelen! Kijk alleen naar jezelf en oordeel alleen over jezelf.
Wat boeit jou de rest nou? Daar heb je toch geen invloed op en gaat alleen maar negatieve energie naar toe.
We zijn allemaal MVV-supporter en uiten dit allemaal op een andere manier.
Niemand gaat mij zeggen hoe ik supporter moet zijn. Dat bepaal ik zelf wel.

We hebben allemaal dezelfde liefde, hetzelfde uitgangspunt: MVV.
Er zijn veel zaken die we anders beleven, maar laat iedereen in zijn waarde en veroordeel het niet.
Mijn vader beleeft een wedstrijd anders dan ik doe, prima. De Ultras beleven een wedstrijd anders dan ik doe, prima. Maar we beleven de wedstrijd allemaal en hopen allemaal dat MVV als winnaar uit de bus komt!

Wij moeten als supporters zijnde 1 front vormen met allemaal hetzelfde doel: MVV steunen.
Hoe we dit doen, moeten we allemaal zelf weten en dat moet iedereen ook respecteren.
Probeer begrip voor elkaar te hebben. We (en zeker het team) hebben er niets aan als we onderling de strijd aan gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Frank Salemans, Oaktree, Aswin, middenstip, peter ruiver, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 15:01
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #142

Maosbrögk schreef : Jongens, hou er toch mee op om elkaar te veroordelen! Kijk alleen naar jezelf en oordeel alleen over jezelf.
Wat boeit jou de rest nou? Daar heb je toch geen invloed op en gaat alleen maar negatieve energie naar toe.
We zijn allemaal MVV-supporter en uiten dit allemaal op een andere manier.
Niemand gaat mij zeggen hoe ik supporter moet zijn. Dat bepaal ik zelf wel.

We hebben allemaal dezelfde liefde, hetzelfde uitgangspunt: MVV.
Er zijn veel zaken die we anders beleven, maar laat iedereen in zijn waarde en veroordeel het niet.
Mijn vader beleeft een wedstrijd anders dan ik doe, prima. De Ultras beleven een wedstrijd anders dan ik doe, prima. Maar we beleven de wedstrijd allemaal en hopen allemaal dat MVV als winnaar uit de bus komt!

Wij moeten als supporters zijnde 1 front vormen met allemaal hetzelfde doel: MVV steunen.
Hoe we dit doen, moeten we allemaal zelf weten en dat moet iedereen ook respecteren.
Probeer begrip voor elkaar te hebben. We (en zeker het team) hebben er niets aan als we onderling de strijd aan gaan.



Bravo! Helemaal mee eens. Dat gezeiks op elkaar begint langzaam echt vervelend te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 19:08
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #143
Jawel snuf...er is wel degelijk alles blijven hangen, maar ergens moet t ophouden...weet wat speelt en vind jullie weer goed bezig, maar goed ik verwijder mezelf weer na alle kritieken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2012 19:44
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #144

Breurske schreef :

Roei baank schreef : Beste gamins, met dit soort wederzijdse reacties krijg je dus nooit eenheid. Luister eens met respect naar elkaar en oordeel eens niet zo snel. Denk eens positief met iemand mee en als je het dan nog oneens bent met desbetreffende dan drink eens une bière met elkaar, naar voorbeeld van een oud Belgisch gezegde: problemen verdwijnen waar pinten verschijnen. Résultat garantit.


Dat is nu juist het probleem Roei baank.
Via forums is het makkelijk om annoniem je kritiek te uiten richting groepen/personen, zonder dat deze mensen weten wat er werkelijk speelt.
Misschien is het dus wel eens een idee om een "praatcafe" te organiseren zonder toevoeging van het bestuur of er een thema aan vast te binden.
Maar waar UM, supportersclub, trepke B, HK ( als aanwijsbare groepen ) maar ook alle "losse" supporters aanwezig zullen zijn.
Waarna de supporters vragen aan elkaar kunnen stellen, waardoor er misschien wat meer begrip voor een ander kan worden opgebracht en ook de wrijving onderling de wereld uitgeholpen kan worden.


En dat is precies wat MVV4Life heeft geopperd (en waar inmiddels een nieuw topic voor gemaakt is) :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 10:23
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #145

Oaktree schreef :
Supporters die weg blijven voor een kerstborrel....???
Tsja dan verdien je het predicaat SUPPORTERS ook niet...

Erg jammer en teleurstellend, had niet gedacht dat we zoveel nepsupporters hebben.


Lekker stoer hoor, vanachter je pc mij een nep supporter noemen.
Zielig kereltje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 12:15
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #146

Bieske schreef :

Oaktree schreef :
Supporters die weg blijven voor een kerstborrel....???
Tsja dan verdien je het predicaat SUPPORTERS ook niet...

Erg jammer en teleurstellend, had niet gedacht dat we zoveel nepsupporters hebben.


Lekker stoer hoor, vanachter je pc mij een nep supporter noemen.
Zielig kereltje.


Jammer dat iemand zich hierop aangesproken voelt.
Niet de bedoeling geweest!!
Had het meer over de mensen die nooit komen, behalve als het dadelijk (als God het wil) tegen Ajax en feyenoord spelen.
Vind het gewoon klote dat er zo weinig mensen komen zelfs nu het zo goed gaat.
5500 mensen als je bovenaan staat in de winterstop. ik begrijp het niet!!
EL, het weer, ja er is altijd wel een reden om niet te komen...

Had echt gedacht met de actie enz dat er minstens 7000 zouden komen.

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 14:11
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #147

Oaktree schreef : .... Had echt gedacht met de actie enz dat er minstens 7000 zouden komen.

Eerlijk gezegd, die aantallen had ik ook verwacht, minstens...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 14:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #148
Leuk om te zien ik werd er op gewezen door iemand die altijd bij ons staat maar in het programma boekje staat een foto van de wedstrijd tegen fortuna :daag: .
Daar sta ik klaar om mijn mutsje aan te bieden aan mark leuke foto in dat modder gedeelte daar...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 16:11
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #149

MVV4life schreef :

Oaktree schreef : .... Had echt gedacht met de actie enz dat er minstens 7000 zouden komen.

Eerlijk gezegd, die aantallen had ik ook verwacht, minstens...


ik had erop gehoopt, verwacht niet...ondanks die gratis tickets. In vorige kampioens- / promotiejaren was het in de winter ook niet altijd druk. Kan me nog een eerste december week herinneren, bar koud met maar....1750 -1800 man op de tribune.
En half jaar later toen het al zeker was dat we zouden promoveren, waren er wel 7 tot 8.000 man bij de thuiswedstrijden.
Dat krijg je en is normaal.. als je wint , heb je vrienden... ;)

opadiehard schreef : Leuk om te zien ik werd er op gewezen door iemand die altijd bij ons staat maar in het programma boekje staat een foto van de wedstrijd tegen fortuna :daag: .
Daar sta ik klaar om mijn mutsje aan te bieden aan mark leuke foto in dat modder gedeelte daar...gr opa ;).


Kan iemand die foto inscannen en hier plaatsen. Dat zow iech hiel erreg sjiek vinde, veural umtot Opa vreuger (jaore 70) altied met oet ging en boe veer menig avontuur met saame beleefde, noe neet mie kin goon en dus dee inkele kier tot heer wel geit wie veru twie jaor Eindhove en noe Fortuna 'n oetzoonderink is !
Sjiek um uzze awwe "gabber" weer ins met oet te zien ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2012 16:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #150

les rouges blancs schreef :

MVV4life schreef :

Oaktree schreef : .... Had echt gedacht met de actie enz dat er minstens 7000 zouden komen.

Eerlijk gezegd, die aantallen had ik ook verwacht, minstens...

In vorige kampioens- / promotiejaren was het in de winter ook niet altijd druk. Kan me nog een eerste december week herinneren, bar koud met maar....1750 -1800 man op de tribune.

De toeschouwersaantallen moet je niet vergelijken met 15 jaar geleden. Over het algeheel waren de toeschouwersaantallen veel minder. Ere en eerste divisie.
Je kunt wel de toeschouwersaantallen vergelijken van de laatste 5 jaar waar we tussen de 5de en 10de plek speelden. Toen deden we totaal niet mee om het kampioenschap en was het voetbal ook niet super. Maar dit waren de gemiddeldes van de afgelopen jaren,met uitschieters van 8000 a 9000 man:

5230 07''
6280 08''
6330 09''
5490 10''
5320 11''
5380 12''

Dit valt niet te rijmen met dit jaar, we staan 1ste plek,het voetbal is goed, dan moeten we gezien de aantallen van de laatste 5 jaar, toch echt minimaal 6500/7000 toeschouwers per wedstrijd halen. Maar zelfs 5500 halen we niet. Dan moet er toch iets aan de hand zijn? Missen de mensen de ambiance?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden