MVV Maastricht - FC Eindhoven

15 dec 2012 00:21 15 dec 2012 00:22 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Eindhoven #1
Vrijdag 21 December aanstaande, speelt MVV Maastricht haar thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven. Na de gewonnen derby in Sittard, en het verlies van FC Eindhoven thuis tegen AGOVV (1 - 6), moet een goed resultaat haalbaar zijn tegen dit Eindhoven.

Tevens geld er deze wedstrijd ook een speciale actie voor seizoenskaarthouders. Deze actie houdt het volgende in:


Beste seizoenkaarthouder,

Trots kijken we terug op een fantastische seizoenshelft. Met het behalen van de periodetitel, een koppositie in de Jupiler League en een bronzen stier voor onze trainer René, hebben we onszelf overtroffen. Wie had dat twee seizoenen geleden durven denken..

Een diepe buiging maken wij voor jou. Voor jouw trouwe support. De sfeer tijdens de wedstrijden was en is elke keer weer een geweldige motivatie voor ons.

Om jou te bedanken voor die trouwe support, schenken we je een kerstcadeautje: Tijdens de wedstrijd MVV Maastricht - FC Eindhoven op 21-12-12 mag jij gratis iemand meenemen!

Via www.mvv.nl/kerstcadeautje kun je met jouw persoonlijk seizoenkaartnummer een gratis e-ticket bestellen.

Bestellen is eenvoudig:
- Ga naar www.mvv.nl/kerstcadeautje
- Gebruik jouw persoonlijk seizoenkaartnummer om in te loggen
- Vul jouw gegevens in en ontvang jouw e-ticket per e-mail
- Geniet samen van de wedstrijd!

Het hele team van MVV wenst je alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!


Reden voor een goed gevuld stadion, hopend op minstens 8000 man! Forza Mestreech.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 00:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #2
eej Danny, ik ben je voor. 5-0 :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u donny

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 08:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #3
haha shit ja ik zeg dan 5-1

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 11:28
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #4
7-0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 11:41
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #5
Heerlijk om vlak voor de oliebollen het jaar af te sluiten als: de "HERFSTKAMPIOEN". Na de periodetitel, de tweede tussenstop naar het Vrijthof.
Ook deze klus zullen we klaren. Ik voorspel 5 - 1.
Tot vrijdag 20.00 uur MVV - time.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 12:56 15 dec 2012 13:00 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #6
Al wordt het een ontzettend slechte wedstrijd met veel gepruts en winnen we met 1: 0 door een mazzelgoaltje via flipperkastvoetbal ( wat ik trouwens niet verwacht) dan ben ik tevreden.
Wat dit team aan veerkracht en spirit heeft laten zien de eerste helft van het seizoen ( vooral uit), hebben we al jaren, zoniet een tiental jaar niet meer gezien en daarvoor is deze Sjeng meer dan tevreden.

Normaal verwacht ik 3:0 ( maar het blijft oppassen want je kunt altijd tegen die onverwachte zeperd oplopen, die ooit wel eens gebeuren kan), mer...met "us Marke" , Sjraveleer, Opa en Serke mot ut tog wel goon lukke , tunks miech :thumbsup:

ps:als er nog een seizoenskaarthouder niemand heeft voor dat gratis kaartje ( kerstactie van MVV), neem effe contact op, merci!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 13:22
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #7
Wederom live te zien op EL 2
19:55
MVV Maastricht - FC Eindhoven
Live 2

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 13:27 15 dec 2012 13:28 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #8

Danny1983 schreef : Wederom live te zien op EL 2
19:55
MVV Maastricht - FC Eindhoven
Live 2


Daanke Danny, mèr iech geef toch de veurkeur um live aonwezig te zien :thumbsup:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 15:55 15 dec 2012 15:56 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #9
Nao Väöre
Je weet best dat ik ook iedere wedstrijd live erbij wil bijna moet zijn ;)
Baal ook ontzettend dat ik uitgerekend gister niet kon :(
Maar kan het me niet permiteren om vrijaf te te vragen, ben blij dat ik weer werk heb en dat wil ik graag zo houden!
Vrijdag zou ik eigenlijk wel komen vond het wel een leuk verjaardag kado van mezelf om naar MVV Eindhoven te gaan.
Maar ik heb middagdienst en zal proberen om er alles aan te doen om dat te wisselen met iemand maar heb er een zwaar hoofd in :( .
Kan zelfs de wedstrijd niet eens zien op de tv want zo als het nu uitziet ben ik pas 22.00 uur klaar met werken en niet voor 23.00 uur thuis :(

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 16:42
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #10

Danny1983 schreef : Wederom live te zien op EL 2
19:55
MVV Maastricht - FC Eindhoven
Live 2


Ideaal weer voor mij. Ondanks dat ik in Madrid woon heb ik dit seizoen nog bijna geen enkele wedstrijd hoeven te missen! Heeft toch z'n voordelen die hoge klassering :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 16:58 15 dec 2012 17:02 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Eindhoven #11
@De_Lange...en ben je aan het scouten in Madrid ? B)

Hoe gaat het met de onderhandelingen...Ronaldo en Özil naar Maastricht? En Falcao ook al weten te strikken?

Het schijnt dat ze Mourinho willen inruilen voor Trost...maar dat gaat dus niet lukken..René heeft het hier prima naar zijn zin.

(heerlijk die gesprekken op niveau, koekkoek)

Hoe is de voetbalsfeer in madrid? leeft het? Fijne tijd in Spain......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 17:19
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #12

De_Lange schreef :

Danny1983 schreef : Wederom live te zien op EL 2
19:55
MVV Maastricht - FC Eindhoven
Live 2


Ideaal weer voor mij. Ondanks dat ik in Madrid woon heb ik dit seizoen nog bijna geen enkele wedstrijd hoeven te missen! Heeft toch z'n voordelen die hoge klassering :)

Ja dat is wel zo sinds we bovenin meedraaien worden er opeens veel meer wedstrijden uitgezonden voor mensen die er niet bij kunnen zijn een super uitkomst maar vind voetbal in t stadion toch wel veel leuker ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 17:29
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #13

les rouges blancs schreef : Al wordt het een ontzettend slechte wedstrijd met veel gepruts en winnen we met 1: 0 door een mazzelgoaltje via flipperkastvoetbal ( wat ik trouwens niet verwacht) dan ben ik tevreden.
Wat dit team aan veerkracht en spirit heeft laten zien de eerste helft van het seizoen ( vooral uit), hebben we al jaren, zoniet een tiental jaar niet meer gezien en daarvoor is deze Sjeng meer dan tevreden.

Normaal verwacht ik 3:0 ( maar het blijft oppassen want je kunt altijd tegen die onverwachte zeperd oplopen, die ooit wel eens gebeuren kan), mer...met "us Marke" , Sjraveleer, Opa en Serke mot ut tog wel goon lukke , tunks miech :thumbsup:

ps:als er nog een seizoenskaarthouder niemand heeft voor dat gratis kaartje ( kerstactie van MVV), neem effe contact op, merci!



Deenk dat veer mer uns moote goon oafspreke, weurt tied, iech goan luij misse die paar weke die iech neetins kin, hahaha.
Zik mer boe en wielaat, normaal bin iech in De Ster, mer kinne oach op uch ploats oafspreke veur e potsje beer !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 17:37
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #14

Lummel schreef :
Tevens geld er deze wedstrijd ook een speciale actie voor seizoenskaarthouders. Deze actie houdt het volgende in:

Een diepe buiging maken wij voor jou. Voor jouw trouwe support. De sfeer tijdens de wedstrijden was en is elke keer weer een geweldige motivatie voor ons.
Om jou te bedanken voor die trouwe support, schenken we je een kerstcadeautje: Tijdens de wedstrijd MVV Maastricht - FC Eindhoven op 21-12-12 mag jij gratis iemand meenemen!

Reden voor een goed gevuld stadion, hopend op minstens 8000 man! Forza Mestreech.


Geweldig, wat goed. De geste, daar gaat het om ... kom op - die Geusselt moet vol.
Ik neem vrijdag weer 6 extra man mee :thumbsup:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 18:12 15 dec 2012 18:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #15

serke schreef :

les rouges blancs schreef : Al wordt het een ontzettend slechte wedstrijd met veel gepruts en winnen we met 1: 0 door een mazzelgoaltje via flipperkastvoetbal ( wat ik trouwens niet verwacht) dan ben ik tevreden.
Wat dit team aan veerkracht en spirit heeft laten zien de eerste helft van het seizoen ( vooral uit), hebben we al jaren, zoniet een tiental jaar niet meer gezien en daarvoor is deze Sjeng meer dan tevreden.

Normaal verwacht ik 3:0 ( maar het blijft oppassen want je kunt altijd tegen die onverwachte zeperd oplopen, die ooit wel eens gebeuren kan), mer...met "us Marke" , Sjraveleer, Opa en Serke mot ut tog wel goon lukke , tunks miech :thumbsup:

ps:als er nog een seizoenskaarthouder niemand heeft voor dat gratis kaartje ( kerstactie van MVV), neem effe contact op, merci!



Deenk dat veer mer uns moote goon oafspreke, weurt tied, iech goan luij misse die paar weke die iech neetins kin, hahaha.
Zik mer boe en wielaat, normaal bin iech in De Ster, mer kinne oach op uch ploats oafspreke veur e potsje beer !!!


Sjiek :thumbsup: eindelik en merci tots diech eindelik couraasj höbs :P um diech veur te stellen!

Opa en iech zien al venaof 19.00 oor in de Ster, Forlaajf kin soms get (5 minuute) later koume
( dee lange Keerstslinger heet altied get boetot heer noets optied is :lachen: )
en daan kinne veer us in de rös aoch nog met Sjraveleer ( feine gast :thumbsup: ) treffe of häöm aon diech veurstelle ,
dat kin daan pas zoe laats umtot heer örregens aanders zit ( neet oppe Eenzjelsaajt tribuun) en pas vlak veur de wedstrijd aonkump...Es Sjraveleer dao zin in heet teminste.. Hee Sjraveleer ..wat tunks diech ? Kinnismaake met Forlaajf en Serke ...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden