Re:RE: Re:Nieuwe website en forum

03 sept 2019 15:16
Medusa
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Re:RE: Re:Nieuwe website en forum #406

Karakter schreef : Terugkomende op mijn probleem: Ondertussen verschillende zaken uitgetest, waaronder ook bovenstaande tip om het cache te refreshen. Geen resultaat. Ook mijn huidige avatar verwijderen lukt niet, waardoor ik nu blijf zitten met de Ippel foto.

Maar goed dat ik Croux niet als avatar heb gekozen... ;-)

Iemand nog andere tips?

Ik heb hetzelfde probleem, wil graag een avatar uploaden maar lukt niet (geen foutmelding, er gebeurt gewoon niks). Overigens geen groot probleem maar vroeg me af of er een trucje voor is?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

11 okt 2019 11:26 11 okt 2019 12:22 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Re:RE: Re:Nieuwe website en forum #407

Medusa schreef : Ik heb hetzelfde probleem, wil graag een avatar uploaden maar lukt niet (geen foutmelding, er gebeurt gewoon niks). Overigens geen groot probleem maar vroeg me af of er een trucje voor is?

Sorry voor de late reactie.. Het probleem met het uploaden van een avatar lijkt te liggen aan het forumtemplate. Het probleem is dat ik de forum software up to date moet houden om hacks tegen te gaan, maar na die updates duiken er vaak problemen op met de template. Ik moet een nieuw template deployen maar dat kost redelijk wat tijd en die tijd heb ik nauwelijks. Zit wel in de planning!

En als iemand anders ervaring heeft met dit soort templates en wil helpen zou dat ook fijn zijn natuurlijk ;)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.244 seconden