Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020

20 juli 2019 22:23
thasjeng
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #31
Die fin, nr 19 (contract bij zulte of niet) meteen voor 3 jaar vastleggen. Inzicht, snelheid, 2 benig, vragen voor de bal, kunnen scoren! Leuke pot gezien. 1000 toeschouwers (wel eens anders gezien) sylla vond ik minder wat al eerder werd vermeld soms te nerveus aan de bal maar wel leuke voorzet!

thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 23:16
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Onderwerp Auteur
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #32
Vermakelijk pot gezien tegen een povere tegenstander. Dat was deels te danken aan een bij vlagen fel MVV, deels aan een gebrek aan kwaliteit bij Spouwen-Mopertingen.
Een wedstrijd waarbij Usta vandaag testers, bankzitters en jeugd alle kans gaf om zich te bewijzen. De vaste waarden bleven veelal op de bank (Van den Hurk, Schroijen, Mahmutovic en Deom). Mooi om te zien dat een aantal spelers zich positief wist te onderscheiden. De Finse tester Urho was erg ijverig. Hij werkte zich een slag in de rondte en bekroonde dat met een aantal doelpunten en een vrije trap op de paal.
Verder viel me Kot weer op. Wat voetbalt die man gemakkelijk. Slimme steekballen, goede balcontrole en een prima overzicht.
Tester Sylla vond ik niet genoeg brengen. Gaf wel een mooie assist, maar heeft vooralsnog te weinig overtuiging en daadkracht in de eindfase.
Maar goed, ik benieuwd wat deze jongens brengen tegen een tegenstander van vergelijkbaar niveau. Vrijdag bijvoorbeeld tegen Oss.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 23:16
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #33
Vorig jaar speelden we ook tegen hun en werd het maar 2-0. Zij oefenden eerder tegen stvv en toen werd ut 5-0 voor stvv dus dit lijkt een goede uitslag. Ben benieuwd hoe de testers het gaan doen tegen top oss. Al hoop ik ook dat er nog wat fysiek sterke spelers gaan bijkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 07:01 21 juli 2019 07:01 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #34
Sorry, maar moet dit even kwijt. Wat mij opvalt is dat er nergens wordt gesproken over de 4-0 oefen nederlaag van onze Oosterburen tegen Wegberg-Beeck. Niet bij De Limburger en niet bij 1Limburg. Normaal weten deze media niet hoe snel ze moeten rapporteren over *oda en hoe snel ze anderen de grond in kunnen boren. Vind dit best wel frappant!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 07:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #35
Dat was dan ook niet het eerste elftal van Roda dat daar speelde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 08:13
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #36

Jacques schreef : Dat was dan ook niet het eerste elftal van Roda dat daar speelde.


Dat was wel degelijk Roda 1 wat daar speelde, lijkt inderdaad een veredelt jeugdelftal, viel mij ook op dat deze wedstrijd niet in de media vermeld word. Roda heeft tot nu nog maar 14 contractspelers.:lolno:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 08:37 21 juli 2019 08:38 door Armand. Reden: Fout
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #37
Gaan we ons hier al bezig houden met een oefenwedstrijd van aken noord
Laten we maar eens kijken als de competitie begint hoe de ploegen ervoor staan die oefenwedstrijden zeggen niks
Weet nog goed in ons kampioens jaar verloren we oefen wedstrijd van meerssen en iedereen riep Word niks dit jaar en we werden kampioen ik bedoel maar
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 09:20
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #38
@Armand, je hebt gelijk als je zegt dat we ons op dit forum niet bezig moeten houden met oefenwedstrijden van Aachen-Nord of andere teams. Ik wilde maar ff de riooljournalistiek van De Limburger en 1Limburg aanhalen!! Normaal zijn ze direct daar over *oda en laten ze MVV en Fortuna voor wat 't is. Nu de rollen lijken omgedraaid en die ellendige club uit Aachen-Nord geen rol van betekenis gaat spelen, hoor je ze niet!! Alleen natuurlijk met nieuws als ze weer een speler of oud-speler van MVV willen weg plukken!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 12:48
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #39

Jo70 schreef : @Armand, je hebt gelijk als je zegt dat we ons op dit forum niet bezig moeten houden met oefenwedstrijden van Aachen-Nord of andere teams. Ik wilde maar ff de riooljournalistiek van De Limburger en 1Limburg aanhalen!! Normaal zijn ze direct daar over *oda en laten ze MVV en Fortuna voor wat 't is. Nu de rollen lijken omgedraaid en die ellendige club uit Aachen-Nord geen rol van betekenis gaat spelen, hoor je ze niet!! Alleen natuurlijk met nieuws als ze weer een speler of oud-speler van MVV willen weg plukken!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Je hebt gelijk Jo70... het is hele selectieve berichtgeving van Leins... Normaal wordt iedere scheet vermeld van Aken noord alsof het een fansite is maar nu ook nog censuur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 15:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #40

Vluuzak schreef :

Jacques schreef : Dat was dan ook niet het eerste elftal van Roda dat daar speelde.


Dat was wel degelijk Roda 1 wat daar speelde, lijkt inderdaad een veredelt jeugdelftal, viel mij ook op dat deze wedstrijd niet in de media vermeld word. Roda heeft tot nu nog maar 14 contractspelers.:lolno:


Ik kom er liever niet maar speciaal voor jou van de Facebook-pagina van Roda:


‪Vandaag speelt de O21 van Roda JC het duel tegen Wegberg-Beeck in Jülich. Aftrap 15.30 uur. ⏱‬

‪#AreYouWithUs #RodaJC ‬


You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 15:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #41
Die zijn wel goed dan. Dat belooft wat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 16:58
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #42

Jacques schreef :

Vluuzak schreef :

Jacques schreef : Dat was dan ook niet het eerste elftal van Roda dat daar speelde.


Dat was wel degelijk Roda 1 wat daar speelde, lijkt inderdaad een veredelt jeugdelftal, viel mij ook op dat deze wedstrijd niet in de media vermeld word. Roda heeft tot nu nog maar 14 contractspelers.:lolno:


Ik kom er liever niet maar speciaal voor jou van de Facebook-pagina van Roda:


‪Vandaag speelt de O21 van Roda JC het duel tegen Wegberg-Beeck in Jülich. Aftrap 15.30 uur. ⏱‬

‪#AreYouWithUs #RodaJC ‬


Ook goed, is niet veel verschil tussen O21 en Roda 1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 19:09 23 juli 2019 19:10 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #43
Denk niet dat de komende vrijdag gespeeld gaat worden tegen oss,ivm de temperatuur van 38 zoals aangekondigd?...gr opadiehard.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 14:38
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #44
Ik heb zojuist op mvv.nl gelezen dat de wedstrijd wél degelijk doorgaat alleen verplaatst wordt van 19.00 uur naar 21.00 uur dit dus ivm de hitte ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 17:09
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Oefenwedstrijden seizoen 2019/2020 #45
Of om vast aan de champions leaque tijden te wennen ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden