vraag over een oud-MVV'er ...

14 mrt 2020 16:45
Janusz
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Onderwerp Auteur
vraag over een oud-MVV'er ... #1
Uit de oude doos. Op het moment lees ik een berichtje over het duel MVV-Ajax uit september 1964. Deze wedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel. Op zich natuurlijk niet gek tegen Ajax. Tot mijn verwondering miste MVV in dit duel tot drie maal aan toe een toegekende strafschop. Ook ontdek ik een naam, die mij weinig zegt. Misschien kan iemand mij verder helpen? De Hongaar László Vardai speelde in september 1964 in drie Ere-Divisie duels mee. Hij kwam van het Belgische Olympic Charleroi. In 2015 overleed hij op 82-jarige leeftijd in de omgeving van Luik. Ik heb hem trouwens nooit op een (elftal)foto in MVV shirt gezien. Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Bedankt voor jullie medewerking bij mijn zoektocht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2020 17:48
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
vraag over een oud-MVV'er ... #2
Ik was erbij! Het blijft een echte MVV-herinnering. De dag erna verscheen een prachttekening van Dik Bruijnestein! In het Eeuwboek van MVV wordt deze speler alleen vermeld met 3 wedstrijden in dat seizoen zonder te hebben gescoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janusz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2020 18:30
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
vraag over een oud-MVV'er ... #3
Bij het zoeken naar het antwoord kwam ik een leuke site over oud MVV-ers tegen:

www.marres.nl/sport.htm#voetbal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janusz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2020 14:29
Janusz
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Onderwerp Auteur
vraag over een oud-MVV'er ... #4
Hallo de Zwarte Vogel,

:applaus: Bedankt voor je snelle reactie! En gelukkig bevestig je wat ik heb ontdekt. Vardai speelde inderdaad slechts in drie competitiewedstrijden mee. En verdween geruisloos uit de Geusselt ...
Met veel interesse heb ik de website van de familie Marres bestudeerd. En niet alleen het voetbal/sport gedeelte!
Ik zend trouwens nog een mailtje richting je mailbox ...

Vriendelijke groet,

Janusz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.200 seconden