SEIZOENSKAARTEN 2019-2020

12 juli 2019 17:14
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #46
Wat een negatief gedoe. Ik heb inderdaad in de rij moeten staan maar heb m'n kaart gewoon gekregen. Zelf nog 2 seizoenkaarten van een vriend kunnen meenemen. Prima toch. Overzetten van het saldo kun je ook gewoon thuis regelen, ging best makkelijk.
Niks mis met het design, liever dat ze daarop besparen dan op andere dingen. Kaart gaat ook 5 jaar mee als ik me niet vergis, dus dat is ook fijn.

Iedereen heeft recht op vakantie, wanneer is dan de beste tijd voor iemand van het MVV kantoor? Er zaten 2 man achter de tafel en 1 achter de balie, lijkt mij genoeg. Over een paar weken begint het seizoen al, dus dan zal iedereen wel terug moeten zijn neem ik aan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 20:07
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #47
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met het afhalen van mijn seizoenkaart. Het zijn altijd dezelfde die liggen te zeuren over kleine dingen, die niet goed geregeld zouden zijn, dan ga een week later je kaart halen als het wat rustiger is of menen jullie dat jullie God zijn en dat niemand op vakantie mag , voordat JULLIE je seizoenkaart hebben. Anders rij toch nog een rondje in 45km wagentje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 20:52 12 juli 2019 20:56 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #48

Vluuzak schreef : Ik heb ook nog nooit problemen gehad met het afhalen van mijn seizoenkaart. Het zijn altijd dezelfde die liggen te zeuren over kleine dingen, die niet goed geregeld zouden zijn, dan ga een week later je kaart halen als het wat rustiger is of menen jullie dat jullie God zijn en dat niemand op vakantie mag , voordat JULLIE je seizoenkaart hebben. Anders rij toch nog een rondje in 45km wagentje.


Ik denk dat ik namens alle forumleden spreek als ik zeg dat we het waarderen dat je de nodige nuance aanbrengt in je bericht. Voer je thuis ook zo je discussies? Zal wel gezellig zijn dan. God heeft gesproken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 20:57
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #49
Jongens, de -ach, zolang ik het zelf niet zie, is het geen probleem- mentaliteit kan niet meer in 2019 ;)

Als club moeten we groeien, daar helpt ook kritiek over de klantenservice en personeelsbeleid bij. Een klant (lijnsje in dit geval) heeft voor zijn gevoel een slechte ervaring eraan overgehouden. Dat mag simpelweg niet. Zeker niet als het een herhalend probleem is. Het geluk is de band die desbetreffende klant heeft met zijn club (product). Bij een normaal bedrijf ben je een klant kwijt. En bij supporters zonder hechte band dus ook!

Ook de kritiek op het vakantiebeleid is mijn inziens terecht. Ik ken geen één bedrijf waar -een belangrijk deel- van de werknemers op vakantie is tijdens de hoogtijdagen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 10:15 13 juli 2019 10:18 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #50
Gratis consumpties voor seizoenkaarthouders
Heb je de MVV MAASTRICHT seizoenkaart vóór 8 juli besteld of verlengd krijg je de eerste 5 consumpties (drankjes) bij de Veer zien MVV cateringpunten in de gracht gratis.

Je rekent deze consumpties af door je MVV Maastricht kaart bij je bestelling op de kaartlezer te leggen.

Deze consumpties zijn helaas NIET zichtbaar op je tegoed van de kaart maar worden bij het afrekenen wèl -als gratis consumptie(’s) – van je kaart afgeschreven. Na 5 consumpties is dit tegoed opgebruikt en zul je voldoende saldo op je kaart moeten hebben om af te rekenen.

Hou bij het afrekenen het display in de gaten en zorg in ieder geval voor voldoende tegoed op de kaart.

Voor meer informatie over het cashless betalen ga naar Faq’s betaalkaart
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 15:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #51
Je kan het toch niet altijd goed doen voor iedereen.
Meer mensen dan 3 erachter zou ook voor chaos zorgen dus dit is prima en die mensen horen ook vakantie te hebben.
Ik vind het juist ook goed dat ze mensen waarvan ze nog geen seizoenskaart hebben dat ze hun een mail sturen van tevoren.
Ik heb mijn seizoenskaart ook in ieder geval. Al stond er een rij dit kon je van te voren ook weten en dat zul je altijd hebben.
Voor mij mag het personeel een lintje krijgen voor het zo goed af te handelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 15:33
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #52
Logisch dat er een rij staat.. ik vind het daarom ook kwalijk en onbegrijpelijk dat je dit jaar ineens niet meer kon kiezen voor het laten versturen per post.
Maar goed, dat is allemaal geen ramp.. zolang er straks maar een aantal goede versterkingen worden aangetrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 15:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #53

jeoff schreef : Logisch dat er een rij staat.. ik vind het daarom ook kwalijk en onbegrijpelijk dat je dit jaar ineens niet meer kon kiezen voor het laten versturen per post.
Maar goed, dat is allemaal geen ramp.. zolang er straks maar een aantal goede versterkingen worden aangetrokken.


Zal denk ik wel een reden hebben.
Voor ons lijken dit kleine dingen net zoals het uiterlijk van een seizoenskaart.
Maar misschien zit er bij MVV wel een gedachte achter en bespaart het juist geld.

Al deze vragen gewoon eens opschrijven en eens vragen op een Supporterskaffee ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 17:16
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #54
Je kunt je kaart ook een weekje later halen, staat er geen rij, ik zie het probleem niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2019 05:57 18 juli 2019 05:58 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #55
Inmiddels staat de teller op 1152 seizoenskaarten (zie: www.mvv.nl/fanzone/wall-of-support ). Maar toen ik gisteren mijn seizoenskaart ging ophalen, werd mij verteld dat dat een ietwat verouderd, nog niet bijgewerkt, getal was en dat het aantal verkochte seizoenskaarten minimaal 1175 stuks bedroeg.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 12:25
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #56
1152 seizoenkaarten verkocht vind ik nog steeds niet echt heel veel. Ik kan me seizoenen voor de geest halen waar de teller op of over de 2000 kwam (volgens mij was dat in de 'Maaskant tijd', toen we, naar mijn mening, ook het leukste speelden en 5e werden volgens mij, sindsdien zijn we niet zo hoog meer gekomen)

Wat betreft het nieuwe thuis en uitshirt blijf ik ook maar wachten :dry: begint mij ook een beetje te lang te duren nu; we zitten verdorie op 3 weken van het nieuwe seizoen, bij iedereen is het al bekend behalve bij MVV :(

Ik vind dat nieuwe uitshirt van Vitesse trouwens echt ge-wel-dig met Airborne 75 (jaar) erop en de brug met vliegtuig etc. erbij zoiets zou MVV eens moeten doen, iets van de geschiedenis van Maastricht verwerken in het (uit?) shirt, is ook goed voor de merchandising want dat levert goed geld op, reken maar dat dat uitshirt bij Vitesse als warme broodjes over de toonbank gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 04:23
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #57
De seizoenskaartenteller staat nu op 1200 (zie: www.mvv.nl/fanzone/wall-of-support ).


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 14:05
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #58
Volgens mij bedoel je deze.
www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarten

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2019 15:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #59
Vandaag 29 juli staat de teller op 1276 kaarten. Dat is ongeveer 240 kaarten minder dan vorig seizoen rond deze datum, ongeveer 330 minder dan twee seizoenen geleden.

Op 1 juli stonden we respectievelijk 440 en 600 kaarten achter. We zijn in de maand juli dus redelijk aan het inlopen op de beter verkopende voorgaande seizoenen, maar algemene beeld blijft natuurlijk gewoon dat het minder is.

In de maand augustus verkochten we vorig seizoen maar 140 kaarten, twee seizoenen geleden het dubbele met 280. Met de kanttekening dat we twee seizoenen geleden een vliegende start in de competitie hadden.

Het zou mij niets verbazen als we de 1600 seizoenkaarten nog halen - en ja ik besef dat we dan een goede verkoopmaand augustus nodig hebben. Dan is de afname best te overzien, nog niet zo lang geleden hadden we twee seizoenen achter elkaar minder dan 1600 seizoenkaarthouders eind augustus. In het finale play-offs jaar ook "maar" 1650 op 31 augustus. Gezien het waardeloze vorige seizoen en de negativiteit die er toch een beetje rondhangt, valt het me dan nog mee. Als we de 1500 niet weten te halen zakken we voor mijn gevoel door een ondergrens. Een paar leuke aankopen en goede comptetitiestart kan wonderen doen.

Disclaimer: ik heb niet altijd precies dezelfde datum voorhanden qua telling, vandaar dat bijna alle getallen hierboven een beetje natte vingerwerk zijn. Maar gaat om afwijkingen van tien tot twintig kaarten hooguit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2019 16:19
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #60
Vorig jaar veel meer nieuwe sponsoren.. dit jaar hoor je bijna niets! Dat is erger lijkt mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden