Transfergeruchten seizoen 2019/2020

22 juli 2019 17:35
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #331
Behalve bij MVV is Labylle eigenlijk overal mislukt. Hij wordt er niet beter op. Ik vraag me af of we nog veel aan zo n speler hebben ? Lavalee was beter. En heeft nog toekomst. Ik hoef hem niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 17:54 22 juli 2019 18:02 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #332
Ik kan me toch herinneren dat Lavalee niet goed uit de verf kwam als linksback! Hij komt het best tot zijn recht in het centrum.

Ik denk ook dat Labylle hier goed tot zijn recht kwam vanwege zijn goede spel samen met Joerie, en bij ons werd er ook niet snel geklaagd als hij eens een mindere wedstrijd speelde, hij had veel krediet bij het publiek
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 18:11
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #333
Het geheel is meer dan de som der delen. Kom op MVV, doe Leroy een goede aanbieding!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 18:11
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #334
beste Jeoff,

In het VI elftal van dit jaar staat Lavalee als beste linksback van de 1e divisie. Dat is toch ook niet zomaar. En hij heeft nog toekomstmogelijkheden (= transferwaarde} Ik zou voor hem kiezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2019 18:15
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #335

krampioen schreef : beste Jeoff,

In het VI elftal van dit jaar staat Lavalee als beste linksback van de 1e divisie. Dat is toch ook niet zomaar. En hij heeft nog toekomstmogelijkheden (= transferwaarde} Ik zou voor hem kiezen.

De VI kijkt naar het hoogste gemiddelde dat de spelers over een heel seizoen hebben gehad. Hij heeft maar enkele keren als linksback mee gedaan, maar daar kijkt de VI niet naar. Daarnaast heeft Lavalee een contract en krijgt dit seizoen zijn kans in Luik, dus die is niet haalbaar voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 08:19
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #336
Wie nog hoopte op Laybille, die gaat naar Seraing
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 08:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #337
Ik snap dat dat voor hem thuis is en ze zullen ongetwijfeld goed betalen via enveloppen onder tafel, maar derde niveau van België? Zegt ook wel wat over de ambities van Leroy. Van de andere kant; voor de eredivisie/eerste klasse komt hij blijkbaar toch net te kort en is iets te blessuregevoelig, als hij dit jaar promoveert met Seraing speelt hij volgend seizoen op het niveau waar hij thuishoort.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 14:15
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #338
Wel een prachtige accommodatie en een club met historie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 14:23
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #339
MVV moet spelers eens een fatsoenlijke aanbieding doen in plaats van een supermarktsalaris! Als Seraing meer kan betalen dan MVV dan is er toch echt iets mis. Croux wilde ook blijven, maar kreeg geen serieus bod. Waar gaat dat geld naartoe? Promoveren binnen 2 jaar? Wat een oplichterij..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 14:37
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #340
Je doet alleen maar aannames.. wie zegt dat MVV een supermarkt aanbieding heeft gedaan? Hetzelfde met Croux, je weet zijn salaris bij willem 2 ( er wordt geroepen 150.000 op jaarbasis) in hoeverre is het dan echt realistisch dat hij hier komt. Daarbij was Croux afgelopen half seizoen ook niet bepaald geweldig he. Labylle heeft al 2x hier gespeeld, wie zegt dat hij zelf niet zoiets van “ een 3de x hoeft van mij niet”?

We weten het niet..
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks, Tuor, jovkle, Zoewiezoe, M-MVV, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 14:47
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #341
Het zijn geen aannames.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 15:05
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #342
Hill28, vind jij de Croux wat hier na de winterstop heeft gebald, een salaris van tegen de 150.000 waard??? Ik had er meer van verwacht, op papier met Joeri op links en croux oprechts , had je schitterende voorhoede, maar op de eerste 4 wedstrijden na, heeft Croux helemaal niets laten zien en dan moet je daar voor een top salaris neerleggen?


Wat moet je nog met Labylle , geef dat geld beter uit aan een jong talent, verder goed stuk in de krant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 15:47
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #343
Wij moeten gewoon de technische commissie van MVV haar gang laten gaan. Zij weten hoeveel geld er beschikbaar is en zullen naar vermogen optreden. Ik geloof nog niet zo in die verhalen van in 2 jaren naar de eredivisie. Het is meer public Relations en hopen op meer sponsors en seizoenskaarten. Anderzijds, er is een beleid, er zijn doellstellingen, maar we zullen nog veel geduld moeten hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 16:38
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #344
Croux wilde voor minder komen maar MVV wilde niks doen.
Geen idee of Labylle zelfs maar is benaderd, maar Labyelle en Schroyen op links is meer waard dan de spelers afzonderlijk.

Maar goed wij hebben inderdaad toch geen enkele invloed op de technische commissie met hun supermarktaanbiedingen, dus we laten ze mooi hun werk doen en staan straks weer lekker op de 13e plaats. En ondertussen maken we spelers die vertrekken uit voor NSB-ers omdat ze noodgedwongen overstappen. Omdat ze anders hun hypotheek of huur niet meer kunnen betalen. Op naar de Eredivise.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 16:42 23 juli 2019 16:42 door Zakelijk.
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #345
Dus eerst roep je dat Labylle een supermarkt aanbieding is gedaan,maar nu zeg je zelf dat je niet eens weet of labylle benaderd is?

Ok.

Croux kan wel aangeven minder te willen verdienen, maar met een salaris van 150.000 .. wat is minder? Neemt hij genoegen met 100.000? Of wilt hij de helft inleveren om bij MVVke te ballen.. denk het niet nee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.539 seconden