Transfergeruchten seizoen 2019/2020

16 juli 2019 20:32 16 juli 2019 20:33 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #286
MVV zou interesse hebben in Dequevy van OHL Leuven. O.a Cambuur en Volendam ook bron: tsjerkstra media
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2019 20:43 16 juli 2019 20:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #287

Komopdieroeie schreef :

opadiehard schreef : Zie net op de transfer site van de KKD dat dogan zonder club zit....nieuwe poging?...gr opadiehard.


Zou natuurlijk een topper zijn voor ons maar vergeet dat maar, die heeft zijn zinnen op een stap hogerop gezet en ik geloof niet dat MVV daar in zijn optiek aan voldoet. Logisch ook want top heeft het afgelopen seizoen veel beter gedaan. Kan denk ik echt een dikke vette streep door de naam van Dogan. Zijn ook geruchten dat ADO in hem is geïnteresseerd. Verder kijken dus!


Na de winterstop viel Dogan vies tegen bij Top. Een Dogan van na de winterstop zou ik niet bij MVV willen. Los van het feit dat hij helemaal niet naar MVV wil. Dus inderdaad, lekker verder kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2019 21:41
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #288

Strucht schreef : MVV zou interesse hebben in Dequevy van OHL Leuven. O.a Cambuur en Volendam ook bron: tsjerkstra media


Dat is een uitstekende speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2019 22:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #289

Schapendonk schreef : Na de winterstop viel Dogan vies tegen bij Top. Een Dogan van na de winterstop zou ik niet bij MVV willen. Los van het feit dat hij helemaal niet naar MVV wil. Dus inderdaad, lekker verder kijken.



Acht doelpunten, vijf assists na de winterstop. Dat is een gemiddelde van zestien doelpunten en tien assists in een heel seizoen, dat is gewoon top. Speelde na de winterstop iets anders dan ervoor: ervoor meer doelpunten (dertien) maar geen assists.

Geblesseerd geraakt in eerste play-off wedstrijd overigens. Was op dat moment in bloedvorm; zes van zijn acht doelpunten na de winterstop kwamen in de laatste zes wedstrijden die hij voor de play-offs speelde.

Dogan is niet de heilige graal, ik vraag me ook af of hij goed met Van den Hurk combineert of dat zijn doelpunten direct ten koste van de goals van Van den Hurk zullen gaan, maar ik zou de Dogan van na de winterstop toch best bij MVV willen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 06:48 17 juli 2019 06:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #290

Jacques schreef :

Schapendonk schreef : Na de winterstop viel Dogan vies tegen bij Top. Een Dogan van na de winterstop zou ik niet bij MVV willen. Los van het feit dat hij helemaal niet naar MVV wil. Dus inderdaad, lekker verder kijken.


zes van zijn acht doelpunten na de winterstop kwamen in de laatste zes wedstrijden die hij voor de play-offs speelde.


Precies, dat bedoelde ik. Voor de winterstop was hij inderdaad in vorm. Maar hij is een hele tijd stil gevallen, waarbij Top nog behoorlijk zakte op de ranglijst. Daarna krabbelde Top weer wat omhoog. Ik wil alleen aangeven dat ook Dogan geen messias is. En het feit dat hij helemaal niet naar MVV wil ( zelfs na een verbeterde aanbieding) zegt dus voor mij: lekker verder kijken naar iemand die wél graag voor MVV voetbalt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 07:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #291
In Thiebaut's beste seizoen scoorde hij zes keer na de winterstop en stond precies even lang droog als Dogan (beide zes wedstrijden)... Thiebaut gaf ook "maar" drie assists in dat hele seizoen. En scoorde 22 keer, ééntje minder dan Dogan. En dan was Thiebaut een spits pur sang, Dogan is van oudsher meer een aanvallende middenvelder, al speelde hij bij TOP vorig jaar alles in de aanval. Als Dogan al niet goed genoeg is, wie dan wel? Want Thiebaut is wat mij betreft de beste aanvaller die we dit millennium gehad hebben. En Dogan deed het afgelopen seizoen voor het nietige Oss gewoon nóg beter qua statistieken.

Als ik Dogan was, zou MVV ook niet mijn eerste keuze zijn, maar zou ik hopen op een eredivisieclub. Als die halverwege augustus nog niet is langsgekomen en MVV biedt een leuk salaris, gaat hij wellicht twijfelen. Wat mij betreft van harte welkom dan. Boeit me niet dat hij ons eerder heeft afgewezen.

Maar dat allemaal gezegd hebbende en hoe tegenstrijdig het ook klinkt, Dogan is niet zaligmakend, daar moet MVV niet op gaan wachten. Zoeken naar en onderhandelen met andere spelers. Als we halverwege augustus nog budget hebben en Dogan is nog beschikbaar zien we dan wel weer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 07:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #292
Geen enkele speler die vorig jaar zulke cijfers als Dogan kan voorleggen zal MVV bovenaan zijn lijstje hebben staan.Ook al hebben we nu meer te besteden, zal het nog knap lastig worden om de gewenste spelers binnen te halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 08:49 17 juli 2019 08:51 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #293
Geen gerucht, maar is deze speler niks voor ons om te huren? Is een rechter vleugel aanvaller.

Djibril is terug
En dan is er nog Djibril Dianessy (23), de vleugelaanvaller die eerder vanwege disciplinaire redenen uit de selectie werd gezet en vervolgens naar AEK Athene leek te verkassen. Die transfer ketste echter af, waardoor hij terugkeerde naar Sittard. "Djibril traint weer mee. We hebben een aantal goede gesprekken gevoerd, alles is opgelost", zegt Ars. "Maar als er een club komt die hem meer speelminuten kan bieden, dan zijn we bereid te luisteren."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 11:37 17 juli 2019 11:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #294

Jacques schreef : Als Dogan al niet goed genoeg is, wie dan wel?

Nou, niet goed genoeg is weer een stap verder. Ik zou echter gewoon spelers bij MVV willen zien, die graag bij MVV willen voetballen. En niet omdat het moet. Daar is MVV een te mooie club voor. Ik denk dat geschiedenis niet in het pakket heeft gezeten van Dogan. Maar goed, nu zeg ik iets wat ik natuurlijk niet kan bevestigen, maar hij komt op mij wel zo over. Enfin, wat mij betreft, genoeg over Dogan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 18:54
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #295
Ik help je helaas uit je droom: niemand buiten Maastricht zal bij MVV tekenen voor de club. MVV spreekt niet tot de verbeelding bij buitenstaanders. De enige redenen om voor MVV te kiezen is als er geen andere interesse voor je persoontje is en/of als MVV meer salaris betaald dan andere clubs, wat nauwelijks zal voorkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2019 19:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #296
Het doet me een beetje zeer dat ik je gelijk moet geven. Maar dat komt dan eerder door de afgelopen 20 jaar. Zaak voor MVV om dan dit gat te dichten en de 2 jaars uitspraak waar te maken. Er zijn toch al redelijk wat ''dure" spelers vertrokken. Hopelijk gauw versterking, zodat MVV weer tot de verbeelding gaat spreken, want het lijkt een eeuwigheid geleden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2019 18:35 18 juli 2019 18:38 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #297
Voor wat 't waard is.

Volgens allerlei vage Törkse sites zouw de euvergaank vaan Serhat Kot nao MVV al roond zien ?

bron trepke b

is:https://www.facebook.com/132352476873346/posts/2126367370805170/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2019 21:36 18 juli 2019 21:38 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #298
Het doorgaans goed bijgewerkte Transfermarkt heeft Kot al erbij staan...

www.transfermarkt.nl/mvv-maastricht/startseite/verein/384

(met de kanttekening dat Mbuyamba er ook nog bij staat..)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2019 21:56
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #299
Golpec ook nog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 09:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #300
Maar Mbuyamba en Golpek hebben, voor zover bekend, toch ook nog nergens anders getekend. Vooral Mbuyamba, die had geen contract en was speler van MVV. Hij heeft nog altijd geen contract, dus feitelijk is niets in die situatie veranderd.

Kot zal wel komen - en dat heb ik niet van een bron of zo maar lijkt me logisch gezien de Turkse berichten en dat MVV al liet doorschemeren dat ze hem graag willen hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden