Transfergeruchten seizoen 2019/2020

10 juli 2019 12:04
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #241

Boredass schreef :

Brncic schreef : Met een middenveld met Holtby, Kostons en Déom heb je geen echte nr. 10 nodig. Zijn drie voetballers. Zie ik persoonlijk liever dan een ‘breker’ a la Ippel. In de KKD moet je er voetballend bovenuit stijgen. Zie RKC waar spelers als Hansson en Seys het verschil maakten.
Prioriteit nu: rechtsbuiten!


Ik denk dat je met dit middeveld echt te kort komt.Holtby vind ik zowiezo beter vanaf de zijkant en kostons komt nog te kort voor top kkd.


Ik denk dat we met het hele team momenteel te kort komen. T.o.v. vorig seizoen is er 1 échte nieuwe speler: een huurling van Middlesbrough die zich nog moet bewijzen. Verder zijn er geen nieuwe namen.
Tuurlijk ben ik blij met het verlengen van een paar sterkhouders van vorig seizoen en dat we afscheid hebben genomen van "deadwood". Qua keeper kunnen we er nauwelijks op vooruit gaan.
Maar als we vorig seizoen concludeerden dat we niet goed genoeg waren, zijn we dat nu ook nog niet.
Er moet m.i. in iedere linie nog wel minimaal één waardige speler bij om écht mee te kunnen doen in de top KKD.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 12:13 10 juli 2019 12:20 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #242
Nog even wachten op de definitieve bevestiging van MVV, maar Deom is natuurlijk een prima speler om erbij te hebben. Tot nu toe tevreden over hoe de selectie eruit begint te zien. Vermijl en Deom zijn prima spelers om erbij te hebben, evenals het bijtekenen van Schroyen. Over die Luxemburger kan ik nog niet oordelen, maar goed, lijkt op papier geen koekenbakker. De poppetjes zijn volgens mij nu als volgt verdeeld (tussen haakjes spelers die in geval van nood ook op een bepaalde positie kunnen spelen, al weten we uit ervaring dat dat zeker geen garantie op succes is):

Keepers: Deusings, van Meurs
Rechtsachter: Vermijl
Centraal: Shermar, Mahmutovic, Mares (Shermaine)
Linksachter: Gunst (Shermar, Schroyen)

Defensieve middenvelder: Shermaine, Nys
Aanvallende middenvelders: Kostons, Holtby, Deom

Rechtsvoor: - (Holtby)
Linksvoor: Schroyen
Centraal voorin: vd Hurk (Kostons)

Dat zijn 14 potentiële basisspelers. Op enkele posities komen we duidelijk nog tekort, zoals de meesten schrijven, een rechtsbuiten en defensieve middenvelder moeten prioriteit hebben! Nys is lang geblesseerd geweest en Shermaine niet altijd overtuigend. Idealiter komt er wat mij betreft ook nog een kwalitatief sterke nummer 10 bij, al zou Holtby die rol ook kunnen vervullen, en een linksachter. Eea is natuurlijk ook afhankelijk van het systeem dat Usta wil spelen, begreep van Trepke B dat bij BMR 4-2-3-1 werd gespeeld. Zegt natuurlijk weinig tegen een amateurploeg, maar als dat het beoogde systeem is dan is een extra defensieve middenvelder echt dikke noodzaak. Een ervaren keeper zou ook mooi zijn, maar het feit dat MVV Kujovic heeft aangesteld als keeperstrainer is denk ik een teken dat ze Deusings een kans gaan geven, gecoached door een ervaren rot. Prima verder.
Voor de breedte is er minimaal nog behoefte aan een links en rechtsback en minstens een aanvaller, maar eigenlijk twee (Vlijter is een optie wellicht, al is dat natuurlijk een enorme gok gegeven zijn blessure verleden). Wellicht kunnen ook enkele jeugdspelers deze rol vervullen. Ik vond Everaers bijvoorbeeld vorig seizoen enkele keren goed invallen. Over de rest kan ik geen oordeel vellen, die heb ik nooit zien spelen.

Hoe dan ook, afwachten, maar tot nu toe ben ik niet ontevreden. Ik vind het bemoedigend dat MVV er in dit stadium in slaagt spelers als Vermijl en Deom vast te leggen. Er moet uiteraard nog meer bij, met dit elftal hebben we vorig seizoen immers geen playoffs gehaald, maar er zijn wel jaren geweest dat we er slechter voor stonden een maand voor de start van de competitie. Benieuwd wat de komende weken gaan brengen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 14:30
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #243
Ben ik de enige die wat minder enthousiast is.
Tot nu toe hebben geloof ik een “versterking” binnen gehaald en voor de rest spelers vast gelegd die hier afgelopen seizoen ook speelden. En wat hebben we toen bereikt?

Ik laat mij verder verrassen,maar dat er versterking bij moet is duidelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 14:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #244
Gaan we nu bij iedere aanwinst dezelfde discussie voeren?

Ik bedoel het niet als persoonlijke aanval Oldchap. Maar volgens mij schrijft letterlijk iedereen hierboven juist over welke posities hij nog graag versterking ziet, dat het middenveld te kort komt, dat het hele team nog tekort komt et cetera. Bijna ieder bericht sinds het bericht van Lijnsje over Deom gaat daar juist over. Ook gewoon letterlijk wat jij zegt, dat er pas één nieuweling is en dat deze selectie vorig jaar 12e werd. En dan toch vragen of je de enige bent die minder enthousiast is?

De bedenkingen die jij hebt, heeft volgens mij kortom iedereen. Maar wil dat dan zeggen dat niemand meer iets positiefs mag roepen over een aankoop - zelfs als het een huurling van vorig jaar is? Slaat de boel een beetje dood naar mijn mening.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, Brncic, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 15:00 10 juli 2019 15:00 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #245

Jacques schreef : Gaan we nu bij iedere aanwinst dezelfde discussie voeren?

Ik bedoel het niet als persoonlijke aanval Oldchap. Maar volgens mij schrijft letterlijk iedereen hierboven juist over welke posities hij nog graag versterking ziet, dat het middenveld te kort komt, dat het hele team nog tekort komt et cetera. Bijna ieder bericht sinds het bericht van Lijnsje over Deom gaat daar juist over. Ook gewoon letterlijk wat jij zegt, dat er pas één nieuweling is en dat deze selectie vorig jaar 12e werd. En dan toch vragen of je de enige bent die minder enthousiast is?

De bedenkingen die jij hebt, heeft volgens mij kortom iedereen. Maar wil dat dan zeggen dat niemand meer iets positiefs mag roepen over een aankoop - zelfs als het een huurling van vorig jaar is? Slaat de boel een beetje dood naar mijn mening.


Ach Jacques, sommige dingen veranderen nooit. Of je nou Eredivisie speelt of Eerste divisie. Negatief doen en vingertje wijzen is lekker makkelijk, kijk bijv. maar naar de reacties onder een willekeurig Facebook bericht. Ook bij ons heeft men hier een handje van. Denk dat negeren nog de beste optie is, maarja makkelijker gezegd als gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 15:05 10 juli 2019 15:13 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 791
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #246
Ik heb net een topic over Jerome Déom geopend bij de rubriek 'Spelers en staf' (niet hier, want het is geen gerucht): MVV heeft Déom onder contract! Goed bezig, MVV! Zie: www.mvvfans.nl/forum/4-spelers-technisch...08-jerome-deom#75296 Aajt nuits mesjiens...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 15:16
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #247
Wil niet al te negatief overkomen . Maar dit zijn allemaal spelers die er vorig jaar ook al bij waren . Als je bij de 1e 5 wil komen zal er toch echt 2 of 3 spelers van het kaliber Schrooijen van de Hurk bij moeten .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boe is dat feeske?, Schapendonk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 15:45
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #248
Dan kom je niet negatief over, dat zeggen ook de positivo’s.
Wel even een nuance. Niet alles aan het elftal van vorig jaar was klote. Dat elftal werd 3de in de uitwedstrijd statistiek dus men kon wel iets. Het ontbrak aan balans en soms ook aan geluk. Stel je nou eens voor, stél hè, dat MVV vorig jaar Dogan op 10 had rondlopen gehad, die er zelf 17 inlegde en nog eens 10 assists gaf. Dan hadden we best 5de kunnen worden (9 punt meer)

Ja ik weet als als, maar dit betekend wel dat 1 speler een groot verschil kan maken. Je hebt echt geen 5-6 eredivisie spelers nodig om Top5 te spelen. 2 echt goeie erbij zou al heel mooi zijn. En dan is het toch echt pas juli. Afwachten!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 16:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #249
Ondanks we pas één echte nieuweling hebben binnengehaald ben ik toch positief gestemd. We hebben tenslotte al een paar redelijk goede spelers laten verlengen.

In mijn opinie zijn we een stuk vroeger dan de afgelopen jaren met het contracteren van spelers.
Jaques jij bent van de statistieken, correct me if i’m wrong.

Ik hoor wederom veel positieve geluiden. We moeten alleen iets minder geduld opbrengen dan afgelopen jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 16:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #250
We hebben zeker meer potentiële basisspelers onder contract staan dan de voorgaande jaren op 10 juli. Vorig jaar kwamen na 10 juli nog:


Abubakar, Gunst, Van den Hurk, Vermijl, Lavalée en Déom. Zes beoogde basisspelers. Lavalée en Déom kwamen op 13 juli, dus dat scheelt niet veel, maar toch. Ik verwacht echt niet dat MVV voor 1 september nog 6 beoogde basisspelers haalt.


In de zomer van 2017 kwamen met Verrips, Janssens, Ogunjimi, Yildirim en Okita nog vijf basiswaardige spelers binnen (nu ja, op papier basiswaardig, jullie hoeven niet over Ogunjimi te beginnen :cheer: ;) ). Vrijwel allemaal voor de eerste wedstrijd, maar wel alle vijf pas in augustus. Wederom: ik verwacht niet dat MVV nog vijf (beoogde) basisspelers haalt voor 1 september.

Laat onverlet dat er echt nog wat bij moet, zowel in basis als in breedte, maar MVV lijkt inderdaad iets vroeger te zijn dan voorgaande jaren.

Voor ik nu te positief word: ik weet nog dat we twee jaar geleden Koolhof haalden eind juni. Toen dacht ik dat dat het begin van een mooie transferzomer ging worden, ook al door de play-off finale van een maandje eerder. Viel toch zwaar tegen met Ogunjimi en Yildirim (en Koolhof zelf viel ook tegen).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 18:19
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #251
Goede aankoop van Mvv! Een groot talent waar we nog heel veel van gaan horen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 20:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #252
Tegenover vorig seizoen hetzelfde moment ben ik wel tevreden al over de selectie tot nu toe.
Natuurlijk moeten er nog spelers erbij komen en die zullen er nog wel bij komen. Zeker als Kot komt van Fenerbace heb je denk ik al ver de basis op het middenveld. 10 positie speelt Kostons niet slecht of ben ik nou echt de enigste?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 20:35 10 juli 2019 20:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #253
Een goeie rechtsbuiten. Ik ken wel een. Davy Brouwers. Maar wordt denk ik weer verhuurd.

www.transfermarkt.nl/davy-brouwers/transfers/spieler/32382

Leuk Deom maar zou meer blij worden van een caliber Stef Peeters. We willen toch in 2 jaar promoveren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 21:23
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #254

Schapendonk schreef : Een goeie rechtsbuiten. Ik ken wel een. Davy Brouwers. Maar wordt denk ik weer verhuurd.

www.transfermarkt.nl/davy-brouwers/transfers/spieler/32382

Leuk Deom maar zou meer blij worden van een caliber Stef Peeters. We willen toch in 2 jaar promoveren?


Die speelt komend seizoen bij Patro Eisden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 21:36
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #255
Weet iemand of er nog onderhandeld word met Croux ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden