Transfergeruchten seizoen 2019/2020

17 juni 2019 13:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #106
Stilte voor de storm of slechts een zomers briesje?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 14:54
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #107

Lijnsje@tappunt schreef : Stilte voor de storm of slechts een zomers briesje?


Volledig windstil, as usual...
Maar: er komt wel binnenkort een heus 3D MVV-logo aldus Thal op facebook.......hiephoi.

Over anderhalve week de eerste training. Ben benieuwd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 14:59
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #108
Product beschrijving
MVV club logo
Leuke 3D led reclame verlichting

Deze licht reclame is verkrijgbaar in de kleur rood, groen, blauw, oranje, wit of roze.

Specificaties:
Afmeting van de 3D Led verlichting is 30 bij 20 cm.
Het is een 3D gegraveerde acrylplaat, die gemaakt is van een hoogwaardig kunstof en voorzien is van het getoonde logo dat gemaakt wordt door de nieuwste computergestuurde freesmachine.
Deze 3D Led verlichting is geschikt gemaakt voor 220 volt, dmv een bijgeleverde kleine trafo.

De verlichting heeft een snoer van ongeveer 140 cm en wordt geleverd met ketting om op te hangen. die was er al

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 16:08
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #109
Wanneer komt er eens een mooi 3D-MVV-logo aan de voorzijde van De Geusselt?
Elk stadion in Nederland heeft een logo van de club die erin speelt, alleen....uiteraard hier niet.

Ik weet het dit hoort niet in de Transfergeruchten. Daarover gesproken vind ik het wel heeeeel erg stil aan MVV-zijde. Je leest berichten in de media over FSC, VVV en de TacoDome maar helemaal niets over MVV. Op 27 juni (over 10 daagjes dus) begint de training. Wederom met een zwaar gemankeerde selectie. Zou het nu wat sneller gaan als het eenmaal juli is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 18:40
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #110
Ik voorzie hetzelfde scenario als voorgaande jaren. Eerste training wordt opgevuld met jeugdspelers. Beetje bij beetje komen er spelers bij. Pas richting einde transferperiode (vaak het laatste uur), als de competitie al een aantal wedstrijden aan de gang is, komen er nog 2 a 3 versterkingen bij. Afhankelijk of het balletje die laatste transfer-dag op rood, zwart of groen valt, is het afwachten in welke categorie de versterkingen vallen. Kwartjes, Halve of Ganse. De eerste 2/3 competitiemaanden hebben we dan een team dat niet op elkaar is ingespeeld. In de winterstop komt het besef dat we te weinig aanvallende kwaliteiten hebben gekocht, en halen we nog 1 a 2 versterkingen binnen om de gemoederen te bedaren. Vervolgens wordt het wederom roulette. Valt het balletje of rood, zwart of groen. Valt het op rood, dan halen we de play-offs. Valt het op zwart, dan ''gaan we het seizoen erop voor de eredivisie'', valt het op groen, dan hebben we geluk en promoveren we.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Schapendonk, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 19:15
DFVF@MVV
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #111
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 20:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #112
Het is stil rondom transfers en zo hier en daar vang ik wel wat op(gerucht),zoals dat er over 14 dagen een presentatie zou zijn van maar liefst 4 nieuwe spelers.
Twee van de vvcs en ook twee spelers van standaard luik...vond het erg stil dus maar ff wat losse flodders via het geruchten veld.
Deze persoon(geruchten) zou dit hebben vernomen via paul penders....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 21:05
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #113
En Roger Reijners als assistent trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 04:23
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #114
effen terug te komen op de mensen in de bijstand ik denk tot die mensen dit jaar allemaal helaas allemaal pech hebben met die belachelijke prijzen van mvv ,

ik hoop toch zo als vroeger tot er een regeling komt voor deze mensen, anders heb je geen mens meer in het stadion ( heeft mvv al niet ) anders wordt het een legen boel en met die prijzen van nu moeten we toch eerste worden en dat zonder jeugd spelers maar met goede spellers met ervaring

ps gemeenten en mvv spek niet jullie beurzen op de rug van de supporters en zoek goede sponsors in plaats de supporters het geld uit hun zakken te klopen met niks

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 06:56
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #115

opadiehard schreef : Het is stil rondom transfers en zo hier en daar vang ik wel wat op(gerucht),zoals dat er over 14 dagen een presentatie zou zijn van maar liefst 4 nieuwe spelers.
Twee van de vvcs en ook twee spelers van standaard luik...vond het erg stil dus maar ff wat losse flodders via het geruchten veld.
Deze persoon(geruchten) zou dit hebben vernomen via paul penders....gr opa.


Spelers van de vvcs? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat er van Luik spelers overkomen is niet verrassend.
Hoop dat het bijvoorbeeld lukt om Lavalee vast te leggen

Verder zal de voorbereiding weer lopen zoals altijd: veel jeugd en testspelers die op het laatste moment een contract krijgen om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Maar het belangrijkste selectielid hebben we volgens mij behouden: De bus!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 08:08
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #116
Dat MVV echt wel wil op transfergebied blijkt uit het feit dat meer dan serieus gesproken is met Bryan Smeets. Alleen toen kwam Sparta...
Andere spelers wachten af. Er wordt volop gesproken en onderhandeld, maar spelers wachten altijd op iets beters of lucratievers. Dat is het lot van MVV. Maar er is in elk geval meer spelersbudget, dus daar moeten we maar hoop uit putten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 08:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #117
Tja als je in 2 jaar tijd naar de eredivisie wil, zul je wel moeten. Anders moet je deze uitspraken niet doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 09:25
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #118

Brncic schreef : Dat MVV echt wel wil op transfergebied blijkt uit het feit dat meer dan serieus gesproken is met Bryan Smeets. Alleen toen kwam Sparta...
Andere spelers wachten af. Er wordt volop gesproken en onderhandeld, maar spelers wachten altijd op iets beters of lucratievers. Dat is het lot van MVV. Maar er is in elk geval meer spelersbudget, dus daar moeten we maar hoop uit putten.


Plus het feit dat Smeets nog een doorlopend contract had voor één jaar en dus een transfersom betaald moest worden. MVV is dus bereid en heeft de mogelijkheid om een transfersom te betalen. Dat is ook weer sinds enige jaren.....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 12:36
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #119

Lijnsje@tappunt schreef :

Brncic schreef : Dat MVV echt wel wil op transfergebied blijkt uit het feit dat meer dan serieus gesproken is met Bryan Smeets. Alleen toen kwam Sparta...
Andere spelers wachten af. Er wordt volop gesproken en onderhandeld, maar spelers wachten altijd op iets beters of lucratievers. Dat is het lot van MVV. Maar er is in elk geval meer spelersbudget, dus daar moeten we maar hoop uit putten.


Plus het feit dat Smeets nog een doorlopend contract had voor één jaar en dus een transfersom betaald moest worden. MVV is dus bereid en heeft de mogelijkheid om een transfersom te betalen. Dat is ook weer sinds enige jaren.....


Vorig wilden ze dat ook doen voor Dogan van Oss

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 15:19
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #120

Boredass schreef :

opadiehard schreef : Het is stil rondom transfers en zo hier en daar vang ik wel wat op(gerucht),zoals dat er over 14 dagen een presentatie zou zijn van maar liefst 4 nieuwe spelers.
Twee van de vvcs en ook twee spelers van standaard luik...vond het erg stil dus maar ff wat losse flodders via het geruchten veld.
Deze persoon(geruchten) zou dit hebben vernomen via paul penders....gr opa.


Spelers van de vvcs? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat er van Luik spelers overkomen is niet verrassend.
Hoop dat het bijvoorbeeld lukt om Lavalee vast te leggen

Verder zal de voorbereiding weer lopen zoals altijd: veel jeugd en testspelers die op het laatste moment een contract krijgen om de kosten zo laag mogelijk te houden.

Maar het belangrijkste selectielid hebben we volgens mij behouden: De bus!


dan wil ik je niet ongerust maken, maar dit selectielid was vandaag voor de derde maal bij de RDW...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden