Transfergeruchten seizoen 2019/2020

22 mei 2019 20:42 07 juni 2019 13:36 door jeoff.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #1
Zoals Tuutsje al terecht opmerkte was er nog geen nieuwe topic voor de transfergeruchten van het nieuwe seizoen. Nu de nieuwe trainer gepresenteerd is kan het bouwen aan de selectie echt gaan beginnen.

Brand maar los met die geruchten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 21:29 22 mei 2019 21:34 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #2
Uhm, ik dacht zelf aan Daryl Werker en Mario Engels? Aangezien er een volledige selectie misschien straks werkeloos is. Maar dat past wel bij die omgeving. Enfin, de rest mag ergens anders solliciteren. Kan Usta niet ff een appje sturen naar ze? Dat werd destijds namelijk ook gedaan door René Trost om 3 MVV'ers in te lijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2019 22:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #3
@Brinic haha ik maakte geen grapje lol.

Schrooyen zou nu definitief rond zijn hoor ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 06:47
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #4
Mario Engels lijkt me een meer dan goede speler voor mvv. Alleen gaan daar al een langere tijd de geruchten, dat er interesse is van andere clubs die hem willen binnenhalen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 08:36
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #5
Alvast eens een kijkje genomen naar spelers met een aflopend contract die wellicht interessant kunnen zijn. Heb me in deze slechts gericht op Nederlandse, Belgische en Duitse spelers. Ik zeg hier overigens niet mee dat deze spelers haalbaar zijn of geïnteresseerd zijn in een dienstverband in de Geusselt. Speciaal voor Usta overigens ook een aantal Turkse spelers, ik verwacht dat we er wel een aantal kunnen gaan verwelkomen namelijk. Ik ben hier overigens uit gegaan van de accuraatheid van www.transfermarkt.nl . Mochten er spelers zijn die wel al verlengd hebben dan was ik mijn handen in onschuld.

Verdediging
Augustine Loof, centrale verdediger van Eindhoven. Dit seizoen vrijwel alles gespeeld daar en heeft dat verdienstelijk gedaan. In de jeugd van PSV gespeeld.

Jannes Vansteenkiste van de Oosterburen. Heeft een nieuwe club nodig nu ze daar aan de rand van de afgrond zitten.

Matthew Steenvoorden van Cambuur, degelijke, (kop)sterke en grote centrale verdediger. Maakte 6 doelpunten en gaf 2 assists in 21 wedstrijden. Best een bizarre statistiek voor een speler op die positie.

Gersom Klok van Emmen. Heeft in de ED niet kunnen overtuigen, is in mijn ogen ook wel te licht voor het hoogste niveau. Vorig jaar prima seizoen gedraaid in de eerste divisie. Goeie rechtsback voor eerste divisie begrippen dus. Speelde vorig jaar 35 wedstrijden waarin hij 3 keer scoorde en 1 assist gaf.

Trevor David van ADO, rechtsback. Breekt daar maar niet door maar wel een talent en zou hem wel eens in actie willen zien in de KKD.

Calvin Mac-Intosh, centrale verdediger van Fortuna. Zeer de vraag of die haalbaar is maar zou zeker een versterking zijn.

Axel Borgmann van VVV. Nauwelijks in actie gekomen daar, afkomstig van de jeugd van Schalke. Wel nog een optie tot een extra contractjaar, dus de vraag of die gelicht gaat worden door VVV. Anders wellicht een interessante speler. Linksback overigens.

Marco Ospitalieri. Die kennen we natuurlijk allemaal nog. Lijkt overbodig bij Fortuna en is denk ik ook gewoon niet goed genoeg voor het hoogste niveau. Vorig seizoen prima gedaan in de eerste divisie met 1 doelpunt en 4 assists in 29 wedstrijden en natuurlijk de promotie. Misschien is hij wel haalbaar?

Middenveld
Robert Klaasen van de Graafschap. 10 wedstrijden in de benen op het hoogste niveau en zijn contract loopt af, zonder optie. Vorig jaar 22 wedstrijden gespeeld in de eerste divisie. Zeer de vraag of hij een directe versterking zou zijn.

Elmo Lieftink van Willem 2. Valt daar dit seizoen totaal buiten de boot maar waarschijnlijk te hoog gegrepen voor MVV begrippen, ook qua salaris. Zou denk ik een regelrechte topaankoop zijn. Contract loopt af en geen optie voor extra jaar.

Lars Hutten van Fortuna. Geen idee of die van plan is te gaan verlengen daar of dat Fortuna hem wil behouden. Heeft dit seizoen nog best een belangrijk aandeel gehad. Lijkt me niet dat die haalbaar is maar wie weet.

Kevin Jansen van Cambuur.

Gregor Breinburg van Sparta.

Janne Saksela, eveneens van Sparta.

Tim Brinkman van Utrecht. Die gaat wellicht een kans krijgen in het eerste daar.

Rodny Lopes Cabral van Telstar.

Shayne Pattynama. Belofte van Utrecht die dit seizoen 24 wedstrijden speelden in de beloftenploeg.

Tom Hiariej. Speelt momenteel in Australië maar heeft daar een aflopend contract. Veel ervaring en zou wat mij betreft wel eens dé vervanger voor Ippel kunnen zijn. Wederom de vraag of die haalbaar is.

Marlon Frey van (Jong) PSV. Goeie speler die ik graag zou zien komen.

Aykut Özer van Fortuna.

Okan Kürt van SC Fortuna Köln, ook nog even bij Sittard gespeeld. Relatief jonge Duits/Turkse middenvelder die de afgelopen twee seizoenen veel heeft gespeeld in de 3e liga.

Aanval
Zakaria el Azzouzi van FC Emmen. Volgens mij wel een beetje een ''lastige'' jongen. Maar heeft ongetwijfeld talent. Emmen heeft nog een optie voor een extra jaar maar volgens mij is de verwachting dat ze deze niet gaan lichten. Komt daar niet aan de bak.

Kevin van Kippersluis van Cambuur. Miste gisteren overigens nog een dot van een kans maar zou voor ons een prima speler zijn.

Mees Kaandorp, talent van AZ.

Finn Stokkers van Fortuna. Afhankelijk van het systeem waarmee Usta wil gaan spelen kan die wel vd Hurk in de weg gaan zitten en die heb ik hoog zitten. In een twee-spitsen systeem zou dit wel eens een dodelijke voorhoede kunnen zijn in de KKD.

Bilal Ould-Chick. Ooit een geweldig talent, misschien nog steeds wel. Speelt momenteel bij Denizlispor in Turkije. Voor wat het waard is volgens mij ook geen gemakkelijke jongen maar ontegenzeggelijk veel talent. Nog steeds maar 21 jaar oud. Zou wellicht zijn carrière nieuw leven kunnen inblazen hier. Ik weet natuurlijk niet wat zijn salariswensen zijn, dikke kans dat die ver boven wat MVV kan bieden liggen.

Arjen Robben ;-)

Rodney Antwi van Volendam. Die heeft best wat indruk op mij gemaakt dit seizoen. Zeer snelle en behendige speler.

Jort van der Sande van Den Bosch. Zou een goede aanwinst zijn, volgens mij nog niet verlengd daar.

Arne Naudts van Helmond, momenteel geblesseerd. Laat zelfs in dit drama seizoen van varkenssport nog zien dat hij goede statistieken kan overleggen met 6 doelpunten en 7 assists in 28 wedstrijden.

Elisha Sam van Eindhoven. Viel daar vaak extreem goed in. Kan met zijn 1,95 als kapstok fungeren maar kan volgens mij ook echt nog aardig voetballen.

Mario Engels, al eerder genoemd. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat die naar MVV zou willen komen. Wil een stap hogerop, dat kan natuurlijk wel bij MVV t.o.v. van Roda maar die wil naar het hoogste niveau of wellicht naar de tweede Bundesliga ofzo.

Maximilian Oesterhelweg van Sportfreunde Lotte op het derde niveau in Duitsland. Een tweebenige linksbuiten die dit seizoen 37 wedstrijden gespeeld heeft, daarin 6 doelpunten en 6 assists. Geen flauw idee wat zijn salaris eisen zijn.

Zo, en nu heb ik geen zin meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2019 10:24
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #6
Fin Stokkers zal een toegevoegde waarde zijn voor MVV. Vond het destijds al vreemd dat MVV niet met hem bezig was en dat hij transfervrij naar Sittard ging.
Tevens moeten ze eens bekijken of ze Maastrichtenaar Clint Essers kunnen huren van Fortuna. Hij speelt rechtsback en kan ook centraal achterin spelen. Door blessures is hij op de bank beland. Een goede verdediger (die de laatste derby tegen MVV een van de betere was) en verschillende wedstrijden ervaring in de Eredivisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 15:52
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #7
Er gaat een gerucht rond dan Van den Hurk terug naar de graafschap gaat.
Weet iemand hier meer over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 15:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #8

serke schreef : Er gaat een gerucht rond dan Van den Hurk terug naar de graafschap gaat.
Weet iemand hier meer over?



Lijkt me sterk , is daar weggegaan omdat hij niet aan de bak kwam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 18:12
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #9

serke schreef : Er gaat een gerucht rond dan Van den Hurk terug naar de graafschap gaat.
Weet iemand hier meer over?


Lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Zeker wanneer de Graafschap zich handhaaft in de Eredivisie zie ik dat niet gebeuren. Hij heeft ook nog gewoon een contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2019 22:43
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #10
mocht dat zo zijn zal er een transfersom betaald dienen te worden, toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2019 10:50
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #11
Ja, hij heeft nog een contract van een seizoen. Het zou erg apart zijn en zelfvernietiging zijn van de club als ze de topscorer gratis de deur uit zouden laten lopen.
Van de ene kant denk ik, als er interesse is, voor een goed bedrag verkopen. Anders is de kans groot dat hij volgend jaar gratis wordt opgepikt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2019 18:51
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #12
Nog geruchten over eventuele nieuwe aanwinsten? Of blijft het voorlopig even stilte voor de storm?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2019 19:17 27 mei 2019 19:18 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #13

Charmeur schreef : Nog geruchten over eventuele nieuwe aanwinsten? Of blijft het voorlopig even stilte voor de storm?


Alleen nieuws over een vertrekkende speler: Mbuyamba.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2019 19:53
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #14
m.limburger.nl/cnt/dmf20190527_00107568/...r-niet-terug-bij-mvv

Aldus zijn zaakgraaier. Die (volgens MVV) MVV niet eens op de hoogte heeft gesteld van deze mededeling maar dat via de pers doet.

Manman waar is het fatsoen. Oh wacht er zijn duiten in het spel.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2019 22:30
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #15
Die toon ook, "We hebben het aanbod én de club MVV afgewezen”.. De club die hem gescout heeft toen niemand anders hem goed genoeg vond.. de club die hem opgeleid heeft en een contract aanbood voordat iemand ook maar van hem gehoord had. Waar was Chelsea vorig jaar? En dan nu zo'n toon aanslaan?

Maar ach, het is toch altijd de stomme fout van MVV volgens sommigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden