Ontevredenheid topic

01 sept 2015 15:23 01 sept 2015 15:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #1
Op verzoek open ik dit topic, voor de mensen die alle ontevredenheden willen uiten of hierover een discussie willen starten. Of voor de mensen die juist tevreden zijn met hoe MVV er op dit moment voor staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:30
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Ontevredenheid topic #2
iech wil ff laote wete dat iech erg ontevreije bin euver ut weer. 'T is vaol te kaajt en te naat! Bah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #3
Oké beter dat je dit hier neer ******* dan bij transfer geruchten :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:34
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #4

De_Lange schreef : iech wil ff laote wete dat iech erg ontevreije bin euver ut weer. 'T is vaol te kaajt en te naat! Bah


dit is off topic, open je eigen weertopic, oh.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Badjakker, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:35 01 sept 2015 15:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #5
Nee want hij was ontevreden. Als al het gezeik nu hier bij elkaar komt, blijven de topics misschien wat "schoner".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:38
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #6
Ik open een discussie. Waarom geeft MVV geen opening van zaken over welke schulden er nog zijn. Als er, zoals eerder gesuggereerd GEEN schulden meer zijn, waarom zitten wij dan in categorie 2 ? Niemand van de supporters weet hoe het er voor staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:42
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #7
ik ga naar het chatkanaal. Kom maar op roei baank. ik zie je daar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:45
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #8

krampioen schreef : ik ga naar het chatkanaal. Kom maar op roei baank. ik zie je daar.

hij durft niet, dacht ik al. liberte, egalite, camillethee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #9
Iedereen is plots tevreden(op @ krampioen na). Wat zo'n topic niet kan doen :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 15:52
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #10
ja, er zijn geen geruchten meer tot de winterstop, haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 16:31
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Ontevredenheid topic #11
23 september praatcaffee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 17:11 01 sept 2015 17:12 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #12

krampioen schreef :

De_Lange schreef : iech wil ff laote wete dat iech erg ontevreije bin euver ut weer. 'T is vaol te kaajt en te naat! Bah


dit is off topic, open je eigen weertopic, oh.


Dan ga maar lekker door bij transfer geruchten. Gooi het maar ertussen :thumbsup: Er zijn geen mensen die het stoort :O

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 17:25
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Ontevredenheid topic #13
Wat iech mis is duudelijkheid euver ut beleid:

Wat zien de sportieve targets, wienie moote die zien gerealiseerd, wat zien de meetpunte, wie deenk em die te realiseere!

Wat is ut commersjeel finansjeel beleid, naor welke begroeting wilt men tow, wie deenk emn dat te realiseere, wat zien de gestelde doele en wat zien de meetpunte.

Wie deenk emn ut negatief imago vaan MVV weg te pootse, wat zien daorbeij de oetgaangspunte en doelstellinge, wat zien de meetpunte

Wie wilt men de inkomste oet sponosoring vergroete, wat zien de gestelde targets, wienie moote die zien bereik?

Kiek MVV wat sponsoring betref weijer es regionaal, dus internasjonaal, heijbeij gebruuk maakend vaan de europeese naomsbekindheid vaan de stad Mestreech?

Wie deenk men ut merrek MVV te branden, boete de regio?

Allemaol dinger boe iech niks vaan huur, steit heij get vaan op pepier, gief ut ueberhaupt un visie en gewaarmerket doelstellingen op dees punte?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 18:09 01 sept 2015 18:13 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Ontevredenheid topic #14

Boe is dat feeske? schreef : @houten en anderen.

Vorig jaar heeft MVV zeer bescheiden verwachtingen uitgesproken, eigenlijk was het stil vanuit MVV. Tijdens proatkaffees word door supporters geschreeuwd: TOON MEER AMBITIE!

Dit jaar toont MVV meer ambitie, #voetbalop1, VZM bedrag aan begin seizoen, spelersinterviews etc. Ik heb de indruk dat MVV qua transferwensen maar ten dele geslaagd is, omdat veel spelers voor de neus van MVV weggekaapt zijn/MVV vaak overboden is denk ik. En nu de scheeuw: STEL JE DAN BESCHEIDENER OP

jonges jonges... wat is nou eigenlijk goed? iedereen wilt naar de eredivisie, dat snapt mijn oma nog, maar de transfercaroussel is gewoon complex!


Ik ga even hier verder. Ik wil even rectificeren dat ik niet de woordvoerder of president ben van het ontevredenheids-kalifaat. Laat dat even duidelijk zijn. ;)

Ik ben doodsbang dat we straks een zware blessure achterin krijgen en dan afhankelijk zijn van spelers die het niveau (nog) niet aankunnen. Waardoor je met een handicap aan de wedstrijd begint en eigenlijk op papier al verloren hebt. Eigenlijk een herhaling van het vorige seizoen, waarbij de defensie niet de nul krijgt gehouden, het middenveld de longen uit haar lijf loopt en in de 70e minuut er finaal doorheen zit en elk tegendoelpunt een nederlaag betekent. Gelukkig hebben we nu wel scorend vermogen binnengehaald, maar niet genoeg om iedere wedstrijd op een positief getal uit te komen. Vorige week kreeg je een lesje in effectiviteit. Dat doet het werk van het middenveld en de voorhoede helemaal teniet. MVV counterde zich kapot en Eindhoven slaat genadeloos toe. Mijn angst is dat dit seizoen hierdoor weer een herhaling wordt van teleurstellingen en dit met het oog op het behoud van dragende, talentvolle spelers contraproductief werkt. Waardoor je op het einde van het seizoen dat wat je geïnvesteerd hebt, ook weer kwijt bent.

Als je dit koppelt aan de ambitie die MVV uitstraalt, de boodschap die spelers doorgeven in hun interviews, dan hoor je veelal het woord linker rijtje. Ik zie filmpjes langskomen met kampioenschappen, of facebook komt een advertentie langs met 'ook dit seizoen kampioen?'. Dat is helemaal niet realistisch als je kijkt naar het pijnpunt in de selectie, dat zijn ambities puur gebaseerd op 100% geluk hebben. Zeker op het gebied van blessures. Alles valt of staat nu met een goede verdediging. Als dit klaar is en daar heeft MVV nog tijd voor, dan zeg ik ook eerlijk, dan staat er een gedegen elftal en heeft de technische staf haar werk zeer goed gedaan, in een seizoen waar nog steeds de tering naar de nering gezet moet worden. Maar alles valt of staat met dat besluit. Krijg je die speler(s) niet in je gelederen, dat is voor mijn gevoel al dat mooie werk in de voorbereiding voor niets geweest. Misschien ben ik wat fel (understatement) geweest over het contract van Pereira, maar ik weet dat elk contract dat MVV uitdeelt, op het einde van de rit, er één minder beschikbaar is als wel de beoogde speler opduikt.

MVV kan dit allemaal nog herstellen. En ik hoop ook dat ze die speler vinden, dat daar nog budget voor is. Zo niet, dan ben ik heel teleurgesteld in het bestuur, want dan heb je scheef ingekocht. Palacios was niet nodig met Prince en een fitte Verheijdt. Mijn kritiek was nu wat te voorbarig, dat moet ik eerlijk toegeven, gezien MVV nog twee weken heeft zonder programma. Maar het komt er nu wel op aan of ze de selectie krijgen afgerond. Als dat lukt, is in ieder geval mijn mond gesnoerd.

Nogmaals, plek 10 ben ik tevreden mee. Ik hoef geen linker rijtje, zeker in lijn met de bezuinigingen. Gewoon een evenwichtig elftal, met normale win kansen. Dan dat je een prachtige pot op de mat legt, en de tegenstander iedere week de punten krijgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle, Raffalaldo, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 21:12 01 sept 2015 21:13 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #15
Al met al vind ik de grote onrust nog wel meevallen. Op mvv.nl is melding van onrust onder de supporters. 1 dag na de sluiting van de transfermarkt merk ik daar echter op dit forum niet veel van. Het begon een beetje bij het contracteren van Pereira en daarna moesten er nog 3 volgen. Iets van onrust escaleerde de laatste 2 uur voor sluiting van de transfermarkt en de morgen daarop. Er was van de 3 maar 1 bekent(Guvenc) die echter een amateur contract heeft getekend. Dus hoe zit de vork nu precies in de steel. Niemand die het weet. Ik zelf ben niet ontevreden met de selectie. Alleen centraal achterin is het erg zwak. Maar wat mij nu opvalt is, dat het een beetje op een storm lijkt in een glas water. Ja we hebben verloren van Eindhoven met 4-1 maar bij aken-noord werd vorig seizoen thuis verloren met 1-4 van Almere. Toch zijn ze gepromoveerd. De competitie is pas gestart. Het kan nog alle kanten uit. Ook de goede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden