MVV algemeen

13 aug 2019 21:46 13 aug 2019 21:47 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4096

Sjarelke schreef : Een vraag waarvan ik niet weet waar ik die miet plaatsen: heeft MVV nog steeds die prachtige spelersbus? Of is dat ook alweer voorbij?


Ja, die is er nog :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 13:34
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #4097
Aangezien ik niks van communicatie kan vinden waarom de verkoop van kaarten MVV - RODA nog niet gestart is vraag ik het hier.
Heeft er iemand enig idee waarom de kaartverkoop nog niet begonnen is?
Vermoedelijk weer gezeiks van uit de driehoek, maar geen idee wat ze ermee bereiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 13:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #4098

mvv supporter schreef : Vermoedelijk weer gezeiks van uit de driehoek, maar geen idee wat ze ermee bereiken.


Ik weet het echt niet hoor, ik speculeer volledig. Maar 99,9% kans op dit inderdaad.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 20:42
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4099
www.limburger.nl/cnt/dmf20190814_0011846...arriere-in-indonesie

Ben benieuwd of er een afkoopsom betaald is waardoor MVV er ook iets aan overhoudt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 07:07
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4100
Een mooie en komische, wellicht onbedoelde, passage in het onderzoek bij het 1e van MVV dat gedeeld is op de FB pagina van Trepke B.

"Gedurende het onderzoek is er ruis op de lijn gekomen. Er zijn afspraken gemaakt met de toenmalige hoofdtrainer Tini Ruys, echter deze is halverwege het seizoen opgestapt."
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 09:19
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV algemeen #4101
Ik steun MVV in het principe dat elke euro en uurinvestering in het eerste elftal gaat. Wel vind ik dat naast deze pijler er nog een even grote belangrijke pijler moet zijn en dat zijn WIJ: supporters. Hierin besteedt MVV helaas nog nauwelijks aandacht aan.

MVV is geen grote en populaire voetbalclub en dan moet je het vooral van je supporters hebben om op langer termijn bestaansrecht te hebben. Veer Zien MVV is hier natuurlijk het positieve voorbeeld.

Als MVV op een aantal kleine zaken iets meer aandacht/uren/kosten maakt denk ik dat deze belangrijke pijler zich gaat versterken wat op ten duur alleen maar profijt brengt:
- update website: de selectie is niet up-to-date en er is nog geen fotoboek van dit seizoen (wat is dat trouwens altijd erg verstopt voor de bezoeker). Ik mis foto's van de oefenwedstrijden, de sponsoravond een een paar dagen geleden (liefste zie ik videobeelden) en de eerste competitiewedstrijd.
- MVVTV: leuk dat 2 talenten van MVV aan bod kwamen de laatste keer maar ik vond het maar vrij povere aflevering. Ik heb het idee dat onze nieuwe Uruguayaan de gun-factor nu al mee heeft bij de supporters: interview hem deze week en je trok eventueel weer 20 tot 50 twijfelaars meer om hem vanavond te zien spelen.
- MVV kijkt vooral alleen in Maastricht regio naar nieuwe sponsoren. Hierin laten ze zoveel grote kansen liggen helaas. Echter dit chauvinisme zie ik nog niet helemaal terug in de marketing/communicatie naar de supporters. Betrek bepaalde spelers zoals vorige uitzending (eigen youth) meer tot hun favoriete hotspots in Maastricht en doe dit in combinatie met VVV Maastricht of huidige/potentiele sponsoren. Qua huidige spelersmateriaal denk ik vooral aan een Nino Everaers die een goede Sjengen-kop heeft. Doe iets met eigen jeugd/Maastricht marketing met hem in de hoofdrol. www.maastrichtloyals.nl/ is een voorbeeld dat het goed aanpakt qua Social Media marketing en weten wat de supporters willen zien.

De bekende argumenten zoals de toileten, staantribune en versoepeling qua vervoer en ontvangst uitsupporters laat ik dan even niet de revue passeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 09:49
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #4102

TPC schreef :
Als MVV op een aantal kleine zaken iets meer aandacht/uren/kosten maakt denk ik dat deze belangrijke pijler zich gaat versterken wat op ten duur alleen maar profijt brengt:
- update website: de selectie is niet up-to-date en er is nog geen fotoboek van dit seizoen (wat is dat trouwens altijd erg verstopt voor de bezoeker). Ik mis foto's van de oefenwedstrijden, de sponsoravond een een paar dagen geleden (liefste zie ik videobeelden) en de eerste competitiewedstrijd.
- MVVTV: leuk dat 2 talenten van MVV aan bod kwamen de laatste keer maar ik vond het maar vrij povere aflevering. Ik heb het idee dat onze nieuwe Uruguayaan de gun-factor nu al mee heeft bij de supporters: interview hem deze week en je trok eventueel weer 20 tot 50 twijfelaars meer om hem vanavond te zien spelen.
- MVV kijkt vooral alleen in Maastricht regio naar nieuwe sponsoren. Hierin laten ze zoveel grote kansen liggen helaas. Echter dit chauvinisme zie ik nog niet helemaal terug in de marketing/communicatie naar de supporters. Betrek bepaalde spelers zoals vorige uitzending (eigen youth) meer tot hun favoriete hotspots in Maastricht en doe dit in combinatie met VVV Maastricht of huidige/potentiele sponsoren. Qua huidige spelersmateriaal denk ik vooral aan een Nino Everaers die een goede Sjengen-kop heeft. Doe iets met eigen jeugd/Maastricht marketing met hem in de hoofdrol. www.maastrichtloyals.nl/ is een voorbeeld dat het goed aanpakt qua Social Media marketing en weten wat de supporters willen zien.

De bekende argumenten zoals de toileten, staantribune en versoepeling qua vervoer en ontvangst uitsupporters laat ik dan even niet de revue passeren.


Daar heb je helemaal gelijk in. In sommige dingen is een gemiddelde amateurclub nog actueler dan onze BVO.

Ik heb ook al eens gezocht naar de foto's van dit seizoen, maar niets te vinden. Selectie op de site bestaat uit 15 man waarvan twee jeugdspelers (ik tel Everaers en Van Meurs niet mee als volwaardig eerste selectiespeler). Als je de club MVV niet volgt en je gaat eens kijken wat ze daar onder contract hebben staan, zie je maar 13 spelers in feiten...

MVV Tv is leuk en de jongens doen echt hun best wel. Verzin maar eens iets om wekelijks uit te zenden voor de kijkers. Over Bonifazi een item maken? Ik weet niet hoe het met jouw Spaans zit, maar ik kan alleen bier bestellen in het Spaans. Die jongen spreekt amper Engels en om nu in het Spaans een interview te doen kun je van deze twee gasten ook niet bepaald verwachten vind ik...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 10:04
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #4103
Het ergste aan dit verhaal is dat iedereen gelijk heeft, maar dat dit ook al jaren geroepen word.
Hierdoor trek ik de conclusie dat het de personen bij MVV die hier beslissingen over maken het totaal niet boeit wat een supporter denk of zegt.
Goede ideeën het 1ne oor ingaan en meteen het andere oor uit.

Al jaren word er gezegd:

* communicatie met supporters.
* Website up to date houden / bij werken
* info over selectie bijwerken
* duidelijk en op tijd communiceren BV: over openingstijden
* schone tribunes / toiletten
* ieder jaar gaat het mis bij het ophalen van de seizoenskaart. normaal leer je van je fouten. tenzij je koppig bent en denkt dat jou manier de enigste manier is.

goed voorbeeld over 2 weken wedstrijd tegen JODA. normaal gezien kan je allang kaartjes kopen. Heeft iemand iets van communicatie gezien van MVV hierover. Nee natuurlijk niet. Ik zou zelfs van mij stoel vallen als MVV met communicatie komt voordat er hier gezeurd word op het forum.
Schandalig noem ik het eerder.

Zo zijn er nog meer dingen die je kunt roepen of al jaren geroepen worden maar waar MVV niet naar luistert.
Mochten we ooit echt promoveren en er komt andere media kijken ( andere als L1 en limburger ) dan zakt MVV hier zwaar mee door de mand en worden we iedere week uitgelachen bij VI om het amateuristische gedoe bij MVV

Spelers kunnen hier niks aan doen, dus ik zit vanaaf gewoon op de tribune ( waarschijnlijk met de plak van vorig jaar nog op mijn stoel ).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 10:10
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV algemeen #4104
@Lijnsje@tappunt
Interview was misschien het verkeerde woord maar met een beetje innovatief denken en inspiratie opdoen bij andere clubs op de kanalen, dan kun je echt wel leuke items maken. Leuk voorbeeld bij de Rabobank Maastricht Champions Trophy 2019: www.youtube.com/user/moonenmovies
Leuke samenvattingen met soms gebruik gemaakt van een Drone.

MVV-Roda heeft allemaal te maken met de lokale driehoek. Het zou inderdaad verstandig zijn als MVV hier over communiceert maar je weet dan gelijk dat alle reacties negatief zijn waaronder vele onterecht aan het adres van MVV zelf. Lastige kwestie helaas...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 19:30 16 aug 2019 19:32 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
MVV algemeen #4105
Wat een schandaal weer die stoeltjes, aangekoekte vogelpoep, dikke laag stof.

Beste Mvv bestuur, vinden jullie dit zelf nog normaal. Zal op jullie stoelen wel niet van toepassing zijn neem ik aan? Hoe gaan jullie in godsnaam met supporters om. En voordat er weer mensen gaan reageren, neem een doekje mee....we betalen genoeg, zeker met die prijsverhoging van afgelopen seizoen. Blijft amateuristisch!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 20:41
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV algemeen #4106

Roed en Wit 70 schreef : Wat een schandaal weer die stoeltjes, aangekoekte vogelpoep, dikke laag stof.

Beste Mvv bestuur, vinden jullie dit zelf nog normaal. Zal op jullie stoelen wel niet van toepassing zijn neem ik aan? Hoe gaan jullie in godsnaam met supporters om. En voordat er weer mensen gaan reageren, neem een doekje mee....we betalen genoeg, zeker met die prijsverhoging van afgelopen seizoen. Blijft amateuristisch!


Dan is jouw stoeltje schijnbaar het mikpunt van vogels geweest:

m.facebook.com/TrepkeB1902/posts/2174170949358145

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 20:57
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
MVV algemeen #4107
Genoeg stoelen op de Aside die hetzelfde zijn...en los daarvan, daar laat je geen betalende supporters op zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:27
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
MVV algemeen #4108

Aswin schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Wat een schandaal weer die stoeltjes, aangekoekte vogelpoep, dikke laag stof!


Dan is jouw stoeltje schijnbaar het mikpunt van vogels geweest:

m.facebook.com/TrepkeB1902/posts/2174170949358145


Onzin. Boschpoort vak b waren alle stoeltjes voorzien van dikke laag stof. Daar is al jaren niemand geweest met een nat doekje. Blijft schandalig hoe MVV met betalende bezoekers om gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 23:52 16 aug 2019 23:54 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #4109
Ook mijn stoeltje (Boschpoort E) was zo bruin als wat. Hier ga ik me niet meer druk over maken. Een amateuristische leiding met een amateuristische uitvoering.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 00:09 17 aug 2019 00:11 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 778
Meer
MVV algemeen #4110
Er waren geen A4'tjes met de opstellingen van de elftallen. Ton Peeters van de Supportersclub vertelde mij dat dat een nieuwe bezuinigingsmaatregel van MVV was. Voortaan geen opstellingen meer op papier.

Door deze bezuinigingsmaatregel vervalt een enorme kostenpost van, ja wat zal het zijn: 10 euro per wedstrijd? Ongelofelijk. Met die opstellingen deed MVV zoveel mensen een plezier!

Aan het begin van het seizoen moet ik wennen aan nieuwe spelers. Dan is zo'n opstelling op papier gewoon handig en nuttig. MVV schijnt de opstellingen (ik ben ook geïnteresseerd in de namen van de tegenstanders) via internet bekend te maken. Maar de URL van die webpagina is niet bekendgemaakt. Die communicatie van MVV...

Kom op MVV, die opstellingen op papier mogen niet afgeschaft worden!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden