MVV algemeen

10 aug 2019 12:14
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #4081
Als ik op de site van Van Meurs kijk zie ik alleen maar die lelijke zwartgele bus van een niet nader te noemen groep Duitsers. En een link met Fortuna spelersvervoer. Helaas niets met mvv maar ik hoop dat je gelijk hebt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2019 08:44
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #4082
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2019 08:59
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #4083
Geen meevallertje; hij gaat op huurbasis naar Anderlecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2019 15:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4084
Extra service MVV-infobalie

De MVV-infobalie heeft op donderdag 15 augustus a.s. verruimde openingstijden en wel van 13.00u tot 21.00u. Dit is een extra mogelijkheid voor het kopen óf afhalen van jouw seizoenkaart!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 08:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #4085

Sjarelke schreef : Als ik op de site van Van Meurs kijk zie ik alleen maar die lelijke zwartgele bus van een niet nader te noemen groep Duitsers. En een link met Fortuna spelersvervoer. Helaas niets met mvv maar ik hoop dat je gelijk hebt!



MVV heeft helaas sinds vorig seizoen de lijst met sponsoren offline gehaald. Onhandig wat mij betreft. Volgens Tom Daemen zou er een geheel vernieuwd platform ondersteund door een app komen. Wellicht op de achtergrond al veel aan gedaan, maar even opzoeken wie er sponsor is en wie niet, is er niet gemakkelijker op geworden.


Enfin, de afgelopen jaren was Taxi van Meurs sponsor van MVV. Ik ga er van uit dat ze dat nog altijd zijn, maar kan het niet direct checken gezien bovenstaand verhaal.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 09:04
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4086
Jacques, wat kan de redenen zijn dat MVV, de sponsoren offline haalt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 09:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #4087
De lijst was al langer niet meer compleet/up to date, dus ik kan me voorstellen dat de lijst daarom offline werd gehaald. Als ik een nieuwe sponsor zou zijn, maar mijn bedrijf stond niet op de website van MVV en de concurrent die vorig jaar gestopt is als sponsor wel, dan zou ik dat niet leuk vinden. Dan kun je beter die lijst offline halen. Tot zo ver snap ik het wel.

Ik had verwacht dat er na verloop van tijd een (digitaal) alternatief zou zijn, bij mij is nog niet bekend dat dat alternatief er is, maar ik moet zeggen dat ik me niet bezighoud met de app die MVV aanbiedt. Napoleon of een andere sponsor, weten jullie of er voor sponsoren wel nog digitaal een lijst van alle sponsoren voorhanden is? Lijkt me netwerktechnisch wel zo handig…

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 11:16
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4088
Digitaal loopt MVV zeker achter, kijk maar eens hoe goed de website wordt bijgehouden. Hoe mails beantwoord worden, het komt regelmatig voor dat als je antwoord krijgt je beantwoord wordt door een stagair.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 16:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4089

mvvke4life schreef : Digitaal loopt MVV zeker achter, kijk maar eens hoe goed de website wordt bijgehouden. Hoe mails beantwoord worden, het komt regelmatig voor dat als je antwoord krijgt je beantwoord wordt door een stagair.


Loop je als organisatie achter als je antwoord krijgt van een stagiair?
Volgens mij gaat het erom dat de beantwoording van een mail correct en juist moet zijn, niet wie hem beantwoordt.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 17:05 12 aug 2019 17:06 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4090
?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 17:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4091
Jeh lees je eigen post nog eens, jij schrijft t neer...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 18:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4092
Nee storing. Ik reageer op deze post en kom in een andere uit.
Daarom post gewist en een vraagteken geplaatst

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 19:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #4093
Dat zelfs de samenvattingen niet meer bij de open netten te zien zijn maar alleen maar achter de decoder werkt ook niet echt om eventueel toekomstige sponsoren te interesseren....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 19:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4094

Jacques schreef : De lijst was al langer niet meer compleet/up to date, dus ik kan me voorstellen dat de lijst daarom offline werd gehaald. Als ik een nieuwe sponsor zou zijn, maar mijn bedrijf stond niet op de website van MVV en de concurrent die vorig jaar gestopt is als sponsor wel, dan zou ik dat niet leuk vinden. Dan kun je beter die lijst offline halen. Tot zo ver snap ik het wel.

Ik had verwacht dat er na verloop van tijd een (digitaal) alternatief zou zijn, bij mij is nog niet bekend dat dat alternatief er is, maar ik moet zeggen dat ik me niet bezighoud met de app die MVV aanbiedt. Napoleon of een andere sponsor, weten jullie of er voor sponsoren wel nog digitaal een lijst van alle sponsoren voorhanden is? Lijkt me netwerktechnisch wel zo handig…



Nee er is geen lijst voorhanden , we weten dus eigenlijk niet van elkaar wie/wie is... Er zou iets gemaakt worden met MVV deal of zoiets maar of dit al af is weet ik niet. Ik denk idd dat er digitaal veel meer uit te halen al ware het om meer inzicht te krijgen . Dat zou ook op een aparte linkedin pagina kunnen MVV Business waar alleen sponsoren bv in een bepaalde groep zitten , zodat je wel online contact kunt leggen. Moet zeggen dat mis ik wel nu, het online contact kunnen leggen met sponsoren die ik niet ken en dat zijn er heel veel waarschijnlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 19:54
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4095
Nee niet perse, maar als je de mail had gelezen zou je begrijpen wat ik bedoel, het was net of mijn kinderen me een mail hadden gestuurd. Ik heb deze mail helaas niet voor handen anders had ik hem graag met je gedeeld.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden