MVV algemeen

26 juni 2019 12:26
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #4036
Ik moet zeggen dat het idee over een staantribune mij als muziek in de oren klinkt. Als voetbalpurist die ook graag groundhopt in bijvoorbeeld de Duitse lagere divisies (en daar graag op de Stehplatz tussen de fanatieke supporters plaatsneemt) , lijkt me dit een heel mooi plan. Voor mij geeft staand voetbal kijken toch een ander (lees: beter) gevoel. Afwachten dus!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 12:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #4037
Binnen twee jaar promoveren, dat klinkt pas als muziek in de oren!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 12:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4038
Fijn dat er iets naar buiten komt over het dossier 'stadion'

Lijkt mij echter ook gewoon druk op de ketel zetten bij de gemeente, want ik heb nou niet de indruk dat de gemeente überhaupt iets wil met dit stadion. En of de gemeente staat te springen om een dure kunstgrasmat alweer te vervangen na een paar jaar?
Dacht dat het camerasysteem pas geleden nog vervangen was? En die poortjes zijn toch ook niet de oudste.

Het lijkt meer wishfull thinking.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 12:48
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #4039

Lijnsje@tappunt schreef : Binnen twee jaar promoveren, dat klinkt pas als muziek in de oren!


Dat beloofd nog wat voor de kommende 2 maanden kwa transfers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 12:55
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4040
ik mis wat op dat wenslijstje van penders : en dat zijn nieuwe spelers anders halen we die 2 jaar niet om te promoveren

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 13:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #4041

Boe is dat feeske? schreef : Fijn dat er iets naar buiten komt over het dossier 'stadion'

Lijkt mij echter ook gewoon druk op de ketel zetten bij de gemeente, want ik heb nou niet de indruk dat de gemeente überhaupt iets wil met dit stadion. En of de gemeente staat te springen om een dure kunstgrasmat alweer te vervangen na een paar jaar?
Dacht dat het camerasysteem pas geleden nog vervangen was? En die poortjes zijn toch ook niet de oudste.

Het lijkt meer wishfull thinking.


Mijn gedachte. Voorzichtig uitgedrukt; ik heb niet het idee dat de gemeente interesse heeft om geld te steken in zaken die MVV-gerelateerd zijn. En dan noem jij met camera’s en toegangspoortjes nog zaken die veiligheidsgerelateerd zijn dus waar de gemeente wellicht gevoelig voor is. Staantribune en natuurgras (en daarbij horend heel trainingscomplex!) zal de gemeente zijn achterwerk mee afvegen. Zit nauwelijks iemand met MVV-hart dus daar gaat geen cent naar toe.

Wat mij niets zou verbazen is als dit allemaal voorspel is van een veel groter dossier dat nog vele jaren gaat duren, nieuw stadion/forse verbouwing Geusselt. Het is niet de eerste keer dat MVV laat vallen dat het stadion eigenlijk totaal niet meer aan de eisen van deze tijd voldoet. Noemen ook steeds andere punten. Eerder zijn bijvoorbeeld de commerciële ruimten en de toiletten genoemd. Nu de tribunes, grasmat, toegangspoorten, camera’s, parkeerplekken uitvak. Kortom: vervang het hele stadion maar! Ik vermoed dat MVV op de lange termijn inzet op een nieuw stadion en daar moet de gemeente natuurlijk ruim op tijd in meegenomen worden. Hele interessante ontwikkeling. Ben ook benieuwd of MVV op de achtergrond hier goede ideeën over heeft, al het nodige bekokstoofd met de als vanouds sterke banden met de bouwwereld bijvoorbeeld. Een win-win-win situatie mogelijk, waarbij MVV een nieuw stadion krijgt dat wel aan de eisen van deze tijd voldoet, de gemeente met het Geusseltterrein kan doen wat het wil en de bouwondernemers een leuk project hebben zowel bij Geusselt als bij nieuwbouw stadion?

Niet dat ik hier spoedig nieuws over verwacht. Een eventuele promotie zou het allemaal in een stroomversnelling brengen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Boe is dat feeske?, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 13:37
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #4042
Waarom zou je als Gemeente nog geld gaan duwen in deze versleten caravan? Weer een nieuwe grasmat, tribune verbouwing en een camerasysteem gaan echt niet het grootste probleem van dit stadion oplossen. Het is die midden 20e eeuwse uitstraling die MVV deels economisch aan de grond houdt. Er is nota bene één WC pot die gedeeld moet worden met de halve Angelside en Hoofdtribune. Er is geen gracht voor de bezoekende partij, er is geen comfort op de tribunes, zelfs als je daar extra voor betaalt, de instroom van het stadion is zeer klantonvriendelijk door een gebrek aan bandbreedte tijdens topduels. Dit zijn geen cosmetische, maar dure bouwkundige problemen die opgelost moeten worden. Naburige stadions als De Baandert en Kaalheide zijn inmiddels ook uit dienst gehaald , maar wij zitten nog steeds vast in onze versleten tempel uit dat vervlogen tijdperk. De tijd heeft de infrastructuur ingehaald, het stadion is economisch afgeschreven, het is gewoon niet meer veilig en functioneel, iedere euro wat daar nog tegenaan wordt gegooid is pure geldverspilling vind ik.

De toekomst van MVV ligt gewoon in nieuw stadion. Een noodzakelijke investering wat we zelf niet kunnen bekostigen, en waar de gemeente met dit bijna nihile onderpand en kleine achterban haar vingers niet aan durft te branden. Maar hoe dan ook hebben we die investering nodig, anders bloeden we vanzelf wel leeg door een gebrek aan uitstraling (en dus aantrekkingskracht voor sponsoren). Dat zal toch iemand binnen de gemeenteraad ook moeten snappen hoop ik? Heeft MVV daar nog sentimentele waarde of zijn we gewoon klaar hier?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, Tuor, jovkle, peeke, Zoewiezoe, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 15:39
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV algemeen #4043
Binnen 2 jaar promoveren ik ben toch eens benieuwd wat er dan voor spelers gaan komen
Verder zou ik het aanmoedigen voor weer terug te gaan naar echt gras

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 15:44
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4044

Armand schreef : Binnen 2 jaar promoveren ik ben toch eens benieuwd wat er dan voor spelers gaan komen
Verder zou ik het aanmoedigen voor weer terug te gaan naar echt gras


MVV wil graag terug naar natuurgras omdat dat beter past bij de ambities van de club. Directeur Paul Penders: „Wij willen binnen twee jaar promoveren.

Ik heb de zin nogmaals gelezen naar aanleiding van jou post en eerdere posts hier. Het staat er echt. Dit is nogal een uitspraak.

Mienjaar, laot us druime!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 16:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV algemeen #4045

Boe is dat feeske? schreef :

Armand schreef : Binnen 2 jaar promoveren ik ben toch eens benieuwd wat er dan voor spelers gaan komen
Verder zou ik het aanmoedigen voor weer terug te gaan naar echt gras


MVV wil graag terug naar natuurgras omdat dat beter past bij de ambities van de club. Directeur Paul Penders: „Wij willen binnen twee jaar promoveren.

Ik heb de zin nogmaals gelezen naar aanleiding van jou post en eerdere posts hier. Het staat er echt. Dit is nogal een uitspraak.

Mienjaar, laot us druime!



Dat bedoel ik mischien een investeerder gevonden??
Anders lijkt mij dat toch bijna onmogelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 16:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV algemeen #4046
Wat een onzin Houten Gerard ,Met enkele aanpassingen maak je van * De Geusselt * een heel leuk en modern stadion voor pak weg 8 a 9 duizend toeschouwers ,die een fijne en leuke en spannende avond hebben bij MVV ke .

Van af het Vrijthof kun je makkelijk via de Groene loper lopen naar het stadion ,Bezoekers van buiten Maastricht kunnen ook hun auto parkeren bij station -Noord of de Mecc parkeer garage .... Het moet een Gezellige avond MVV worden met aantrekkelijk voetbal in een sfeervol Kuipje genaamd * De Geusselt *

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 20:55
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #4047
In het huidige stadion kun je als club weinig tot niet meer -commercieel- groeien. Dit was nog mogelijk geweest als MVV samen met de Gemeente was opgetrokken in de bouw van de sporthal achter de Q-Park tribune. Dan had je bovenaan de Q-Park tribune multifunctionele skyboxen kunnen bouwen en de tribune kunnen omtoveren tot hoofdtribune. Onder de tribune had je mogelijkheid gehad tot het bouwen van -eventueel- gedeelde moderne kleedkamers en businessclub ruimtes.

Alleen met een nieuw stadion kunnen we structurele stappen maken. Anders zit er niks anders op dan het vinden van een of meerdere investeerders.
Een goed voorbeeld is de bouw van het PEC Zwolle stadion. Voor 9 miljoen euro hebben ze daar een multifunctioneel, en uitbreidbaar stadion gebouwd, inclusief winkels, horeca en andere commerciële ruimtes, maar ook de nieuwe natuur- en kunstgrasvelden van de omliggende amateurvereniging. MVV moet de gemeente hierin proberen mee te krijgen, maar ik veronderstel dat dit een moeilijk proces zal zijn. Desnoods moeten we eens polsen bij onze gemeentelijke buren.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 08:49
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV algemeen #4048
Wanneer is de 1e training? Maandag of vandaag?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 08:59
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #4049
Vandaag, meen om 10.00 uur!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 09:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #4050
Vandaag inderdaad. 10.30 uur. En ik kan het niet laten om te posten, volgens iemand die beter ingelicht is dan ikzelf is er een verrassing op de training... Iemand van wie we eigenlijk al afscheid genomen hadden. Over ruim een uur zullen we het weten!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden