MVV algemeen

30 mei 2019 16:22 30 mei 2019 16:23 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4021
Heb dit al eens eerder gepost, toen we nog de inkt actie hadden. De MVVer valt gewoon niet warm te krijgen voor zulke sponsorprojecten waarbij de fan zorgt voor omzet waarvan MVV vruchten plukt.

Of het nou gaat om zonnepanelen, inkt kopen via MVV, olie kopen via MVV (van horen zeggen), vriendenloterij met als project MVV. Misschien vergeet ik nog wel projecten uit het verleden, het slaat gewoon niet aan.

Feyenoord haalt met de vriendenloterij meer dan een miljoen per jaar op. Hier in Mestreech is een hond nog niet warm te krijgen ervoor. Denk dus ook mentaliteitsverschil.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2019 10:26
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4022

Jacques schreef : Ik heb net mijn seizoenkaart verlengd en lees nu pas dat je bij verlengen voor 8 juli, 5 gratis consumpties op de kaart krijgt. Nu drinken wij nogal eens een biertje tijdens de wedstrijd, dus voor ons is dit feitelijk bijna tien euro korting. Vorig jaar kreeg ik die consumpties niet namelijk...


Iemand enig idee of dit ook geldt voor aanschaf van een nieuwe kaart? Dus niet bij verlengen. Moet hem namelijk nog bestellen, dan weet ik tot wanneer ik uiterlijk kan uitstellen ;).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 12:16 06 juni 2019 12:16 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #4023
Voor de mensen die nog geen mail hebben gehad van MVV: ik neem aan dat jullie die nu wel hebben gekregen. Ik heb er nl net weer een in mijn inbox gehad voor het verlengen van mijn SK. Deze keer is-ie afkomstig van MVV zelf. De vorige was inderdaad van Wouter van den Berkmortel. Waarschijnlijk hebben ze nog maar eens een mailing er achter aan gegooid omdat het in eerste instantie kennelijk niet bij iedereen (zichtbaar) is aangekomen. Hopelijk wordt de bestickering van de stoelen, na het fiasco van vorig jaar, voortvarender aangepakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 12:56
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #4024
Overigens staat het aantal verkochte seizoenskaarten dit seizoen nu op 430.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2019 19:56
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #4025
Kon mijn kaart niet online verlengen. Volgende week maar ff langs het stadion.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2019 11:40
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #4026
Van FB van Veer Zien MVV:

Veer Zien MVV steunt MVV met 2,3 miljoen

Supportersinitiatief Veer Zien MVV maakt 2.329.807 over aan MVV. In Mexicaanse peso welteverstaan, om even mee te gaan met de actualiteit bij een club hier niet ver vandaan. In euro’s is het bedrag dat Veer Zien MVV doneert aan MVV 105.000 euro. Een mooi bedrag, bij elkaar gebracht in het seizoen 2018/2019 door de trouwe supporters van de rood-witten. Veer Zien MVV brengt financiële middelen samen via catering en merchandise in stadion de Geusselt en door giften van donateurs. Het donateursgeld wordt daarbij direct gelabeld aan een vooraf vastgesteld doel. Zo werd in de winterstop bijvoorbeeld geld beschikbaar gesteld voor het binnenhalen van aanwinsten Jordy Croux en Joshua Holtby.
Jasper Jongen, voorzitter van Veer Zien MVV, spreekt zijn complimenten uit aan de MVV-fans. “De fans blijven nog altijd één van de belangrijkste geldschieters van onze club. Daar zijn wij met onze groep vrijwilligers ontzettend trots op. Veer Zien MVV is niet meer weg te denken. We danken de supporters weer hartelijk voor hun bijdrage.”
Sinds de oprichting in 2010 wist Veer Zien MVV al 630. 971 euro over te maken aan MVV. Ofwel 13.880.211 Mexicaanse peso’s. Caramba!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2019 21:24
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #4027
Via Discover op Google www.indehekken.net/het-seizoen-van-mvv/

Leuk stukje "In de Hekken" over onze mooie club MVV Mestreech!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2019 19:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV algemeen #4028
Zie net op wikipedia dat MVV een begroting zou hebben van 4.8 miljoen?...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 06:41
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #4029

opadiehard schreef : Zie net op wikipedia dat MVV een begroting zou hebben van 4.8 miljoen?...gr opa.

4,8 miljoen is Wishfull thinking (& dus fake) van de ‘anonieme berwerker’ van deze pagina.

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2019 20:40
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #4030
Heeft er nog iemand iets vernomen van een evt nieuwe shirtsponsor? Had bij de aanstelling van R Thal echt verwacht dat we een paar grote vissen qua sponsoring aan de haak gingen slaan.. maar helaas blijft het bij een plaatselijke bloemist, en wat kleine bedrijfjes (met alle respect) waar iedere amateurclub er ook genoeg van heeft red..
Als ik zie dat andere clubs gemakkelijker aan shirtreclame komen, vraag ik me toch af hoe dat allemaal kan dat wij zo achterblijven.. met ons goede beleid!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2019 21:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4031
www.vi.nl/nieuws/knvb-gaat-deelname-aan-...mpetitie-verplichten
De KNVB wil vanaf 2020 een nieuwe jeugdcompetitie invoeren waaraan de betaald voetbalclubs verplicht moeten deelnemen.

Op zich een goede zaak maar dat gaat MVV wel geld kosten natuurlijk...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 07:48
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #4032

jeoff schreef : www.vi.nl/nieuws/knvb-gaat-deelname-aan-...mpetitie-verplichten
De KNVB wil vanaf 2020 een nieuwe jeugdcompetitie invoeren waaraan de betaald voetbalclubs verplicht moeten deelnemen.

Op zich een goede zaak maar dat gaat MVV wel geld kosten natuurlijk...


Een hele goede zaak :applaus:
Natuurlijk gaat dit geld kosten maar uiteindelijk is dit beter voor de doorstroming die wij al jaren missen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 09:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV algemeen #4033
Eens met Maikel. Kost inderdaad geld maar is wel iets dat MVV al jaren mist. Denk dat een behoorlijk aantal teams dat nu wel nog beloftenelftal heeft, dit gaat opdoeken naar aanleiding hiervan en enkel met U21 verder gaat. Uiteraard Ajax en PSV niet, daar blijven we gewoon last hebben van de beloftenteams helaas.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2019 10:44
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4034
1 september de derby thuis om 14.30 in de eerste opzet.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 12:22
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #4035
MVV zit met de gemeente Maastricht om tafel om het stadion De Geusselt te verbeteren. Een van de hoofdpunten in die verbetering is het vervangen van het kunstgras naar natuurgras.
De gemeente Maastricht is eigenaar van het stadion en is dus ook de partij die voorziet in het onderhoud en de faciliteiten van het stadion.

MVV wil graag terug naar natuurgras omdat dat beter past bij de ambities van de club. Directeur Paul Penders: „Wij willen binnen twee jaar promoveren. En in de toekomst zal in de licentievoorwaarden van de Eredivisie worden opgenomen dat clubs natuurgras in het stadion moeten hebben. Sowieso zie je dat er steeds meer betaald voetbalclubs overstappen van een kunstgrasmat naar natuurgras.”

Als er daadwerkelijk echt gras komt in De Geusselt, dan moet er ook gekeken worden naar nieuwe trainingsfaciliteiten. Nu worden alle trainingen van MVV, inclusief die van de jeugd, afgewerkt op het kunstgras in het stadion.

MVV vindt ook dat het stadion op het gebied van veiligheid verbeterd moet worden. Er zijn dringend nieuwe, deugdelijke toegangspoortjes nodig. Ook is het camerasysteem in het stadion aan verbetering toe. Daarnaast moeten de parkeerfaciliteiten voor de bezoekende club worden aangepast.

Niet in de laatste plaats hoopt MVV een betere sfeer in het stadion te kunnen creëren. De club zal onderzoeken of het mogelijk is om staantribunes te creëren. „Voetballen doen we nou eenmaal voor de supporters”, aldus Penders. „En we denken dat er behoefte aan staantribunes is.”

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden