MVV algemeen

18 mei 2019 16:47
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV algemeen #3946
Wat dachten jullie van 'good old' Andries Jonker ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2019 21:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #3947

HIER!! schreef : Streppel nieuwe trainer mvv


Diep in de Ardennen wordt hier wel over gefluisterd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2019 21:28
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV algemeen #3948
Tuutsje nuije Roeiebaank vaan ‘t Forum!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2019 21:33
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #3949

HIER!! schreef : Streppel nieuwe trainer mvv

Zou goed nieuws zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2019 00:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV algemeen #3950

Belgske schreef :

HIER!! schreef : Streppel nieuwe trainer mvv

Zou goed nieuws zijn!


Zou heel goed nieuws zijn! Zou tevens een sterk signaal zijn richting fans en sponsoren dat t menens is. Maar ook richting toekomstige spelers: hé, daar wordt aan iets gebouwd.

Maar goed: eerst zien, dan geloven...
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 12:48 20 mei 2019 12:57 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #3951
Streppel lijkt me sterk, maar wie weet. Wellicht daarom (als ik goed kijk !) de 15% prijsverhoging voor de 1902 SK, 15+% voor gewone kaartjes, 16% voor de gewone SK.
Mijn inziens ongehoorde verhoging...voor mij 23 euro...gebaseerd op...tegenvallende sponsorinkomsten, meer betere clubs in KKD, hoger budget aankopen, duurdere trainer ?
Denk dat je met zulke verhogingen niemand over de streep trekt, zeker de losse kaartkoper niet.
Jeugd 6 tm 12 gaat overigens ook betalen...die opbrengst gaat overigens wel naar de jeugd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 12:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3952
Mèt dit soort compleet gestoorde priesverhuginge hèlt de club geine mins mie euver. En eder jaor opnui is de supporter weer deginnige dee 't misloupe vaan verwachde inkomste maag opvölle.....

Aoh nein sorry, eve vergete tot hei veur sommege lui geine kritiek gegeve maag weure, en noets get de fout vaan de club is...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 13:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #3953
Kan de discussie Streppel van HIER!! worden verplaatst naar het juiste topic? Als je al niet het juiste topic kan openen om een bericht te plaatsen, vraag ik mij af hoever het bericht daadwerkelijk klopt. Volgens mij riep deze persoon vorige transferperiode ook van alles wat uiteindelijk niet bleek te kloppen. Maar goed, dan hebben we weer enige sensatie op het forum. Ik heb de naam inderdaad ook voorbij horen komen, maar niet dat het daadwerkelijk beklonken is. Als je gelijk hebt, krijg je ook natuurlijk de credits. Voor nu, nee sorry.

Amazing (!) promotiefilmpje van MVV. Ik vind het knap dat ze nog zoveel ''hoogtepunten'' wisten te vinden. Bijna het gehele filmpje bestaat uit het enigste hoogtepunt dat afgelopen jaar voorbij is gekomen, dat was namelijk de thuiswedstrijd tegen de Zwart-Gele. Nog een uitvak erin (geen idee wat dit met een seizoenskaart te maken heeft) en het filmpje is compleet. Van een kale kip is het lastig plukken, dus maak dan maar eens een aanstekelijk filmpje om mensen over de streep te trekken. In ieder geval wel leuk dat ze de moeite nemen. Ze kunnen ook niks doen.

De prijs is inderdaad voor mijn kaart €22,- hoger t.o.v. vorig jaar. Nu maakt mij persoonlijk dat niet uit, maar ik snap dat dit sommige wensen weerhoudt om een seizoenskaart te kopen. Dan is ook nog eens het verschil van €6,- voor het wel of niet online bestellen van je seizoenskaart. Erm aw snuutskes die dit gewoon niet kunnen....Hier had wel anders mee omgesprongen mogen worden vind ik.

Enfin, ik ga hem zometeen verlengen! Dan hebben ze toch weer 1/20 van een maandsalaris binnen om een speler over de ''Lijnsje'' te trekken

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 13:29
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3954
Nou, de gezinnen die mvv wil aan trekken jaagt ze zo weg want.... Kinderen waren vorig jaar nog gratis, betalen nu 55,- dus als gezin ga ik van 140,- op de angelside naar 261,- op de gamin tribune. Omgerekend naar mijn eigen plek 300,-
Gezien het aantal gewonnen wedstrijden thuis afgelopen seizoen en het vertoonde spel ga ik dus geen seizoenskaart kopen.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 13:40
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3955
@MVV hoe durf en kun je na het afgelopen seizoen de kaarten zo verhogen.
Thuis hebben we op Roda na bijna niets gewonnen en al helemaal geen leuk voetbal gezien.
Natuurlijk moeten we daarom meer betalen.........................
We zouden juist minder moeten betalen.
Ik vind het pas geoorloofd om de prijzen te verhogen wanneer de prestaties beter worden.
Niet andersom.

Maar ja zal aan mij liggen,
het zal mij verbazen als MVV nu meer geld binnen krijgt door kaart verkoop enzo,
Dit kost je gewoon seizoenskaarten en zeker in de winter ook losse kaartjes.

Ik vind deze prijzen niet MVV waardig, staat niet in verhouding met de prestaties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 13:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #3956

mvv supporter schreef : @MVV hoe durf en kun je na het afgelopen seizoen de kaarten zo verhogen.
Thuis hebben we op Roda na bijna niets gewonnen en al helemaal geen leuk voetbal gezien.
Natuurlijk moeten we daarom meer betalen.........................
We zouden juist minder moeten betalen.
Ik vind het pas geoorloofd om de prijzen te verhogen wanneer de prestaties beter worden.
Niet andersom.

Maar ja zal aan mij liggen,
het zal mij verbazen als MVV nu meer geld binnen krijgt door kaart verkoop enzo,
Dit kost je gewoon seizoenskaarten en zeker in de winter ook losse kaartjes.

Ik vind deze prijzen niet MVV waardig, staat niet in verhouding met de prestaties.


Sorry dat ik het zeg, maar MVV is geen goed doel of een Stichting die ervoor zorgt dat je met de hele familie opstap kunt zonder te betalen he...MVV slaat een andere weg in door iedereen te laten betalen en heel eerlijk, dat vind ik niet meer dan logisch. MVV is er niet om voor een familieband binnen de familie zelf te zorgen, maar is een organisatie met winstoogmerk. Dat de kinderen nu niet meer gratis mogen gaan en dit rauw op je dak valt (ik kan niet in je beurs kijken) , kan ik begrijpen. Maar je moet ook begrijpen dat jullie jarenlang gebruik hebben mogen maken van deze geste van MVV en dit nu ophoudt. Als je met de kinderen naar de film gaat of naar het theater, moeten ze ook een gereduceerd tarief betalen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 13:56
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3957
De prijs is een kwestie van vraag en aanbod. Als je stadion nog niet eens half vol is is het waanzin om daar meer geld voor te vragen

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 13:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #3958
HIER!! is inderdaad de persoon die bijvoorbeeld afgelopen zomer kwam melden dat Fred Friday voor MVV had getekend. Om mensen maar duidelijk te maken hoeveel waarde ze aan zijn opmerking moeten hangen. Elsen en Streppel zijn (voetbal)vrienden, spreken elkaar nog wel eens en mede daarom heeft Streppel hier afgelopen winter nog een paar weken rondgelopen toen hij zonder club zat en toch bezig wilde blijven. Natuurlijk praten die af en toe met elkaar en vanzelfsprekend zal Elsen hem al vaker gepolst hebben. Maar Streppel is geen liefdadigheidsinstelling die zonder meer naar MVV komt.


Eigenlijk kwam ik hier alleen maar om te zeggen dat ik ook sta te kijken van de prijsverhoging. Ik betaal dat zelf keurig, voor mij maakt dat niet zo veel uit. Maar de toeschouwersaantallen zijn het afgelopen seizoen afgelopen, is het dan verstandig de prijzen te verhogen? Ik neem aan dat hier goed over nagedacht is. Omnisciens heb jij hier nog een rol in gehad?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 14:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #3959

mvvke4life schreef : De prijs is een kwestie van vraag en aanbod. Als je stadion nog niet eens half vol is is het waanzin om daar meer geld voor te vragen

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk


Nu ja, prijselasticiteit is ook nog wel een ding. Als de vaste 3500 man toch wel komen, of ze nou 50, 100, 200 of 600 euro voor een seizoenkaart betalen, kun je bedrijfseconomisch die prijs beter op 600 euro zetten natuurlijk.

Ik praat hier niets mee goed want nogmaals, ik sta er ook van te kijken, maar wellicht heeft MVV dit wel degelijk onderzocht en valt het aantal mensen wat ze hierdoor extra verwachten te verliezen wel mee. Of wellicht waren we in vergelijking met ander KKD-clubs erg goedkoop. Ik heb geen tijd om nu even websites van andere clubs langs te gaan, maar dat soort dingen zouden er natuurlijk achter kunnen zitten. Er zijn meer factoren dan enkel dat het stadion nog neit vol zat.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2019 14:35
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #3960
Is het niet zo dat de afgelopen jaren de prijzen van de seizoenskaarten niet gewijzigd zijn? Ik kan mij zelfs herinneren dat een paar jaar geleden de prijs zelfs is gedaald. Een prijsverhoging valt altijd slecht bij de mensen, of het nou om voetbal gaat of om andere abonnementen/producten.

Vergeet ook niet dat de BTW verhoging van 6% naar 9% hier een rol in speelt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden