MVV algemeen

07 mei 2021 08:53
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6931
Oh sorry. Ik kan die links niet openen op mijn gsm. Dacht dat het daarover ging.

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 10:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6932
Als ik het goed begrijp, komt morgen een groter stuk in DL.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 10:35
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6933

De Zwarte Vogel schreef : Als ik het goed begrijp, komt morgen een groter stuk in DL.


En daar staat niks in over een vertrek van Kalezic, het enige dat benoemd wordt is dat er wat vage belangstelling voor hem zou zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 10:40
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6934
Ik mag toch aannemen dat vanuit MVV ook verwachtingen worden uitgesproken en dat men eens laat weten wat nu precies de huidige stand van zaken is binnen MVV (zonder deals te verbreken).

Het is stil de laatste tijd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 10:41
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
MVV algemeen #6935
Delait spreek gewoon de waarheid.
Kalezic heeft Delait afgelopen week uitgenodigd voor een gesprek over de toekomst van Mvv.
Mvv heeft een inversteder nodig.
En dat is de waarheid
Wat doent Delait dan fout ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 11:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV algemeen #6936

ouwe rot schreef : Delait spreek gewoon de waarheid.
Kalezic heeft Delait afgelopen week uitgenodigd voor een gesprek over de toekomst van Mvv.
Mvv heeft een inversteder nodig.
En dat is de waarheid
Wat doent Delait dan fout ?


Heel simpel delait heeft voor 99% negatieve publiciteit afgegeven euver die vaan us....is zijn historie aangaande sport journalistiek.
Met zijn enorme positieve pr richting 045 kun je niet verwachten dat hij door de gemiddelde mvv supporter nog enigszins serieus word genomen,zelfs dit laatst geschreven en gesproken stuk in de media word met argusogen waar genomen.
Deze persoon is voor mij over en uit...mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Kletswief, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 13:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #6937

opadiehard schreef :

ouwe rot schreef : Delait spreek gewoon de waarheid.
Kalezic heeft Delait afgelopen week uitgenodigd voor een gesprek over de toekomst van Mvv.
Mvv heeft een inversteder nodig.
En dat is de waarheid
Wat doent Delait dan fout ?


Heel simpel delait heeft voor 99% negatieve publiciteit afgegeven euver die vaan us....is zijn historie aangaande sport journalistiek.
Met zijn enorme positieve pr richting 045 kun je niet verwachten dat hij door de gemiddelde mvv supporter nog enigszins serieus word genomen,zelfs dit laatst geschreven en gesproken stuk in de media word met argusogen waar genomen.
Deze persoon is voor mij over en uit...mvrgr Opa.

Patrick Delait? Riet hum un ei oet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 16:16
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #6938
als Kalezic weg gaat zitten we weer met elsen :unsure:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 17:27
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6939

peeke schreef : als Kalezic weg gaat zitten we weer met elsen :unsure:


En geit op dit forum daan weer 't WK Elsen Aofzeike weer beginne?

Wat iemand ouch vint vaan Elsen, vergeet neet tot heer in al die jaore gewoen zier middelmaotege selecties heet gehad, boe heer dèks toch nog mier oet heet kinne hole es vaanteveure verwach....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Kletswief, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 17:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #6940
Precies. Nee, ik zie Elsen ook liever niet terug als trainer, alleen al omdat hij dat zelf niet wil. Maar doen alsof Elsen als trainer het slechtste is wat MVV kan overkomen...

Als we alleen al naar dit millenium kijken, dus de afgelopen 20 jaar en wat maanden, dan hadden we als hoofdtrainer (interims niet meegeteld):

Reijners
Van Deinsen
Jonker
Koolhof
Maaskant
Çapa
Trost
Usta
Kalezic
en uiteraard Elsen zelf.

10 in totaal. Ik sla Trost hoger aan. Maaskant op zich ook, al heeft die met het huidige budget niets te zoeken bij MVV. Kalezic heb ik ook liever als trainer, maar zijn prestatie over het hele seizoen gezien gewoon in punten uitgedrukt, dat had Elsen ook kunnen doen.
Jonker twijfelgeval wat mij betreft. Sympathieke man maar zijn grootste kwaliteiten liggen in de organisatie er om heen, en dat kan Elsen nou net ook best aardig. Als pure trainer is Jonker nergens succesvol. We staan gewoon boven Telstar op dit moment, om maar iets te noemen.

Alle anderen? Veel liever Elsen dan hen.

Elsen is bij lange na niet het slechtste wat ons qua trainers in de moderne historie is overkomen. Jan van Deinsen was super sympathiek bijvoorbeeld, maar het sloeg helemaal nergens op wat er op het veld gebeurde. Die coachte alsof we een vierde reserveklasser waren. Vooral plezier maken jongens, en Fabio, na de wedstrijd doe jij de bierpot vandaag!

Dat gezegd hebbende, Elsen heeft echt een nieuwe functie inmiddels, ALS Kalezic al vertrekt, zie ik Elsen niet terugkeren als trainer. Ik houd mijn hart vast voor wie er dan wel voor de groep komt te staan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Lassie80, Kletswief, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2021 20:54
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #6941
Je bent Tini Ruijs vergeten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2021 10:06 08 mei 2021 10:07 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV algemeen #6942

Jacques schreef :
Dat gezegd hebbende, Elsen heeft echt een nieuwe functie inmiddels, ALS Kalezic al vertrekt, zie ik Elsen niet terugkeren als trainer. Ik houd mijn hart vast voor wie er dan wel voor de groep komt te staan.


Inderdaad Jacques, dat vind ik ook het grootste risico van de huidige organisatie; het technisch beleid ligt hier bij de trainer en staf. Kalezic is al een tijdje bezig met het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen, volgens zijn visie. Mocht hij tussentijds vertrekken, wie pakt het dan op? Vrede zal dan ook waarschijnlijk meegaan; blijven Servais en Spillmann over. Eerder hadden we Hennie Bastiaans die zich hier mee bemoeide. Dat zou nu Noor dan moeten doen i.c.m. Elsen.

Een nieuwe trainer wordt meestal niet snel aangesteld; in de tussentijd moeten gesprekken/onderhandelingen gevoerd worden. Elsen zal waarschijnlijk weer moeten inspringen, waardoor de Academy in de parkeerstand komt te staan. En zo komen we niet verder om een topsportklimaat te creëren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2021 10:40
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6943
Om een topsportklimaat te creëeren heb je geld en een stabiele organisatie nodig. Of MVV een stabiele organisatie is op dit moment kan ik niet zeggen, omdat er te weinig info is daarvoor. Op het puntje geld zijn we snel klaar. Dat is er gewoonweg niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 21:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #6944
www.vi.nl/nieuws/fc-dordrecht-wil-met-tu...mijn-naar-eredivisie

Dordrecht komt in handen Turkse investeerder. Uiteraard heb ik geen idee hoe betrouwbaar en hoe rijk die partij is, wel benieuwd of MVV en deze partij ook met elkaar gesproken hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2021 23:19 11 mei 2021 23:20 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV algemeen #6945

Jacques schreef : www.vi.nl/nieuws/fc-dordrecht-wil-met-tu...mijn-naar-eredivisie

Dordrecht komt in handen Turkse investeerder. Uiteraard heb ik geen idee hoe betrouwbaar en hoe rijk die partij is, wel benieuwd of MVV en deze partij ook met elkaar gesproken hebben.


Heel dubbel maar dit is de volgende club die ons voorbij streeft. Fc Dordrecht verhoogd spelersbudget naar 1 miljoen euro.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Burgundian043, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden