MVV algemeen

08 juli 2020 09:39
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
MVV algemeen #6091
In het verslag van gisterenavond staat: 1732 seizoenskaarten. Op naar de 2000

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 10:18
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV algemeen #6092
Zou mooi zijn als MVV inderdaad (inc the father to son kaarten) spoedig naar de 2000 seizoenskaarten kan groeien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 12:16
Appy Unknown
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #6093
Dat klopt, ik heb geen banden met jullie club.
Ik wens jullie als club en supporters het beste. Misschien niet de juiste keuze van mij om me hier uit te laten over de heer Noor.
Zie het als een waarschuwing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 12:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV algemeen #6094

Appy Unknown schreef : Dat klopt, ik heb geen banden met jullie club.
Ik wens jullie als club en supporters het beste. Misschien niet de juiste keuze van mij om me hier uit te laten over de heer Noor.
Zie het als een waarschuwing.

Dankje John.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 15:26
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #6095
1732, ondertussen is dit ook op de website bij gehouden.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2020 17:40
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #6096
Inmiddels is op Facebook al 2 weken een actie vanuit de Angel-side geïnitieerd. From Father To Son. We richten ons op de vader/zoon band. (ouder/kind, dochters of moeders mogen ook) Want MVV wordt voor velen met de paplepel ingegeven.

Tussenstand: 42 duokaarten!
Dit betekend dat er 84seizoenskaarten bij het totaal van onze club kunnen worden bijgeschreven!

Wil jij als bedrijf of supporter mee participeren? Dat kan! Voor 129€ schaffen wij seizoenskaarten aan voor de Gamin tribune (noord) voor 1 ouder en 1 kind. Als bedrijf zullen we uw naam/ bedrijfsnaam periodiek noemen in onze post mbt tot deze actie. We hebben hier een formulier voor opgesteld, deze formulieren zullen wij aan MVV overdragen waarna contact met u wordt opgezocht. U kunt ons dit formulier ingevuld mailen : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Maar jij als supporter kan ook een duit in het zakje doen. Neem contact met ons op via Messenger hoe jij dat kan doen. Ieder bedrag is welkom en zullen we, als 129€ bereikt is, een duo kaart bestellen bij MVV, dit mag anoniem maar we gaan de donateurs ook noemen met toestemming in periodieke posts over deze actie. Klik op de Messenger button voor meer informatie over een donatie aan deze actie.

Verder vragen we jullie mensen aan te dragen die voor dit project in aanmerking komen. Een ouder en een kind waar deze actie van gigantische waarde kan zijn.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Mr Sjaan, daan4suz, Jacques, Huib, jovkle, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2020 17:55
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #6097
De Angel-Side is echt goed bezig! Prachtige initiatieven, zij zijn de marketing van Mvv.
De Angel-Side laat zich uitermate positief zien, ze promoten Mvv op een geweldige manier. Misschien krijgen we straks weer de ouderwetse sfeer terug in de Geusselt. Langzaam zie je alle neuzen weer in dezelfde richting gaan, publiek gaat straks weer vol achter Mvv staan...de punten komen dan van zelf want als er een vonk ontstaat tussen de spelers en de supporters dan gaat het spoken in De Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2020 17:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
MVV algemeen #6098
@angelside ... ik vind deze actie ook gewoon echt heel erg goed !! hoop dat die lijn wordt doorgetrokken en het aantal kaarten verdubbeld !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2020 23:11
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #6099
Ik had overigens wel verwacht / gehoopt dat MVV voor de eerste pot van het nieuwe seizoen een verslagje online had gezet of tijdens de wedstrijd via socials een klein verslag had gegeven. Toch benieuwd wie er gespeeld heeft en de doelpunten heeft gemaakt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2020 23:15
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6100

Lijnsje@tappunt schreef : Ik had overigens wel verwacht / gehoopt dat MVV voor de eerste pot van het nieuwe seizoen een verslagje online had gezet of tijdens de wedstrijd via socials een klein verslag had gegeven. Toch benieuwd wie er gespeeld heeft en de doelpunten heeft gemaakt.


Het was wel de onder 21 die speelde he. Op zich niet zo gek dat er minder aandacht aan besteed wordt toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2020 23:30
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #6101

jeoff schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ik had overigens wel verwacht / gehoopt dat MVV voor de eerste pot van het nieuwe seizoen een verslagje online had gezet of tijdens de wedstrijd via socials een klein verslag had gegeven. Toch benieuwd wie er gespeeld heeft en de doelpunten heeft gemaakt.


Het was wel de onder 21 die speelde he. Op zich niet zo gek dat er minder aandacht aan besteed wordt toch?


Ah , heb ik nergens gelezen he. Mijn oprechte excuses

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2020 11:19
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
MVV algemeen #6102

jeoff schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ik had overigens wel verwacht / gehoopt dat MVV voor de eerste pot van het nieuwe seizoen een verslagje online had gezet of tijdens de wedstrijd via socials een klein verslag had gegeven. Toch benieuwd wie er gespeeld heeft en de doelpunten heeft gemaakt.


Het was wel de onder 21 die speelde he. Op zich niet zo gek dat er minder aandacht aan besteed wordt toch?


Niet helemaal mee eens. Tuurlijk krijgt MVV1 meer aandacht dan MVV onder 21. Logisch.
Dat onder 21 elftal gaat voor de toekomst van MVV heel belangrijk worden. Dé schakel tussen MVV1 en de jeugdelftallen. Je merkte in het praatcafé ook dat MVV dit een belangrijke ontwikkeling vindt. Dan vind ik ook dat MVV dat als zodanig moet behandelen.
Een vermelding van uitslag, opstelling en scoreverloop vermelden op facebook vind ik dan al voldoende hoor, maar nu hoor je 0,0 . Alleen TrepkeB meldt iets.
Misschien willen ze ook wel wat publiek gaan trekken bij de onder 21 wedstrijden, dan moet je nu al beginnen om het aandacht te geven.

En vooral in de maandenlange MVV-luwte door Corona, is zelfs een wedstrijd van MVV onder21 iets om naar uit te kijken ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2020 12:07
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV algemeen #6103
Even iets heel anders. Heeft iemand al iets vernomen van de nieuwe thuis en uit- tenues?
Is Masita ook voor komend seizoen de kledingsponsor of krijgen we buiten een ander kraagje eindelijk eens een beetje variatie...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2020 12:35
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
MVV algemeen #6104
Nog iets anders:
Hoe gaat de catering straks verlopen bij MVV, bv een Pilsje bestellen? Een belangrijke inkomsten bron van MVV?

Buiten loop je eigenlijk niet zo veel kans op besmetting en al zeker niet als je 1 tot 1,5 m in acht houd.
De death rate neemt overigens ook af (=aantal doden/ aan geteste mensen)
waarbij het aantal doden al onzeker is (las dat iemand in een verkeersongeval om het leven was gekomen, en toen men zag dat hij Covid had werd hij tot de Covid doden gerekend).
Stadions mogen straks maar max. 35% gevuld zijn? Is dat zo ?
35% x 9000 = 3150 (zoveel seizoenskaarten gaan ze waarschijnlijk niet halen)
Dit gaat dan wel in het voordeel van MVV spelen op de lange termijn (in vergelijk met bv clubs die iedere week uitverkocht zijn). De verschillen in inkomsten uit ticketing worden nl. kleiner. (TV gelden zijn niet zo hoog in NL en vormen daarom niet de hoofd inkomsten ??).

ps
Bij Helmond Sport hadden/hebben ze aan beide kanten van het stadion een leuke ruimte met muziek en versnapering… dus ook naar de wedstrijd.
Ben nog altijd aan het wachten op een leuke kroeg/ruimte op de lange zijde tegenover de hoofd-tribune of anders aan de andere kant van de Angel-side. De stap naar de Ster of de Hoofd tribune is te groot voor mij. Wat gebeurd trouwens met de inkomsten van de Ster?
Als 500 man/vrouw naar de wedstrijd blijven hangen en ze geven alle 10 Euro uit (bv erwten sop etc) dan heb je 5000,- inkomsten (geen winst); hier is wel nog meer te halen voor MVV. (uitgaan in Maastricht centrum is eigenlijk niks meer, dus MVV krijg je kans.... dan kun je beter naar Standard gaan kijken en Frans leren)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2020 16:19
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
MVV algemeen #6105
Volgens mij vatten bovenstaande 2 reacties precies samen wat Noor al een aantal keer heeft aangeven: Wij (club en supporters) willen veel, maar komen handen tekort om alles te regelen. Zou mooi zijn als hier echt die groei in gemaakt gaat worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.295 seconden