MVV algemeen

18 feb 2020 21:51
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #5266
Mooie verhalen allemaal. Maar wanneer komt het plan naar buiten voor de supporters? Misschien, als je een bepaalde datum in je hoofd hebt om het aan de supporters bekend te maken, een praotcafe te inlassen.

Ik neem aan dat jij en/of je 'dreamteam' ook een lijst hebben met versterkingen. Spelers waar we 'u' tegen kunnen zeggen? Vooral samenwerken met Gunter Thiebaut?
Heb jij, of iemand uit je team, aanspraak bij de huidige contractzaken mbt de aflopende contracten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2020 15:43
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5267
Gunther Thiebaut, nieuwe td? Onno Hoes mediator tussen MVV, ledenraad, sponsoren, supporters, vzm en weet ik welke afdelingen nog meer?
Eerst maar eens afwachten of MVV op tijd is met het opzeggen van aflopende contracten, volgens mij moet dit voor 1 maart??
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2020 18:21
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #5268
Het zou mooi zijn als ook de stad Maastricht meedeed aan het promoten van MVV en mee profiteerd als stad Mestreech. Een stad als Mestreech heeft toch ook voordeel als MVV beter op de kaart staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2020 22:00
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #5269

topschutter schreef : Gunther Thiebaut, nieuwe td? Onno Hoes mediator tussen MVV, ledenraad, sponsoren, supporters, vzm en weet ik welke afdelingen nog meer?
Eerst maar eens afwachten of MVV op tijd is met het opzeggen van aflopende contracten, volgens mij moet dit voor 1 maart??


Thiebaut heeft een makelaarskantoor dat steeds beter begint te draaien en ook steeds meer, grotere, spelers aan zich kan binden. Hij zal zeker niet zijn hoofd in de waagschaal leggen hier bij MVV. Daarnaast is hij ook de zaakwaarnemer van Gunst. Ik weet niet of de hele situatie rondom hem tot een bepaalde vertrouwensbreuk heeft geleid, zo ja, speelt dat ook nog eens mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2020 13:03
jehjao
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
MVV algemeen #5270
bedankt Ben Salemans! Eindelijk iemand die het paard ook daadwerkelijk een paard noemt...
Dat er veel voor verbetering vatbaar is binnen de club is een "inkopper" echter weinigen blazen zo hoog van de toren als de kleine generaal: Napoleon.
Zoals hij zelf al elders op het forum schrijft is het seizoen nu na de laatste partij tegen Telstar voorbij en met het naderende nieuwe seizoen moet er logischerwijze toch iets concreets te melden zijn omtrent invulling van zijn plannen.

Mensen die zo dicht bij het bestuur staan & info van de club krijgen zitten namelijk reeds aan de spreekwoordelijke tafel waar beslissingen worden genomen en krijgen die plaats niet omdat ze toevallig wat leuke hersenspinsels op een forum neerschrijven.

Kortom: quando quando quando... wanneer komt er nieuws ?
1.
zijn er nieuwe sponsoren die hij benaderd heeft om zijn masterplan te financieren? of worden we geconfronteerd met een begroting voor 2021 die wederom naar beneden zal worden bijgesteld -> ditto mbt de sportieve verwachtingen?
2.
wanneer volgt de definitieve bekendmaking van de persoon "die helemaal weg blijft van voetbaltechnische zaken maar die op diverse dossiers voor onze club van enorme toegevoegde waarde gaat zijn"
3
op welke wijze kan het netwerk van Napoleon de club verder vooruit helpen en dan met name op voetbal technisch vlak / voetbalnetwerk / scouting /... (wedstrijden worden namelijk nog steeds op het veld gewonnen)
&
Wat wordt de rol van Napoleon hierin: advies ,financieel, strategisch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2020 15:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #5271
Zoals ik het zie op dit moment moet MVV eerst het vertrouwen terug winnen bij haar achterban ( supporters/sponsoren)
Op het veld gaat dat niet meer gebeuren ( denk ik) en ook de laatste periode gaan wij geen rol van betekenis spelen ( verwacht ik)
We kunnen dus bijna stellen dat het seizoen voorbij is, dat betekent dalende toeschouwers etc voor de laatste wedstrijden

Dat betekent ook ( zo zie ik dat) dat we geen marketing acties etc nu moeten uitrollen omdat die effecten te minimaal zijn en dat het tevens niet het juiste moment is
Wat we nu moeten doen is , zo snel als mogelijk nieuwe trainer aanstellen voor seizoen 2020-2021 en verder. Naam is bekend bij bestuur en inmiddels ook al dieper in de organisatie geland, deze man en zijn team gaat wel voor direct vertrouwen zorgen onder achterban.
2de punt is vertrouwen in algemene zin ook daar is iemand aangedragen bij bestuur, gesprekken zijn geweest en hij gaat MVV helpen, ook deze persoon is van enorme toegevoegde waarde voor MVV en zal echt kunnen verbinden en vertrouwen hieronder bij velen doen herstellen

de namen zijn niet aan mij om die hier te publiceren ,echter ik vind wel verstandig gezien dit seizoen dat de komende weken dat allemaal duidelijk wordt

Als dat is gebeurd en loopt dan kunnen tevens de diverse trajecten worden opgestart zodat er voor volgend jaar nieuwe middelen beschikbaar komen
Na punt 1 en 2 volgt gelijk creativiteit, kennis, passie zodat geld de uitkomst is van deze punten

Tevens ga ik me inzetten dat er veel meer vrouwen met power aan MVV worden verbonden. Dames met netwerken eigen bedrijven kennis etc moeten ook de weg naar MVV weten te vinden, binnenkort heb ik daar ook afspraken voor . Ik wil de meest invloedrijke Maastrichtse vrouwen aan MVV binden . Wij zijn een club die verbindt en we zijn een club waar je ontmoet daar horen dames bij. Het maakt het beter, gezelliger, en het verbreedt .

Er is een heleboel te doen maar een heleboel loopt al, timing is van belang
de 2 belangrijkste stappen zijn gezet ( in mijn optiek) waarbij de nieuwe trainer op het voor volgend seizoen van cruciaal belang is , dat hebben we dit jaar wel gezien als dat niet klopt wat het doet met je organisatie als geheel !

We maken stappen !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, jovkle, Boer458, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2020 17:20
jehjao
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
MVV algemeen #5272
Vooropgesteld: ik wil je complimenteren met het feit dat je niet bang bent om je mening te ventileren en dat je verschillende initiatieven omarmt & ik deel je mening dat het niet aan jou is om namen te noemen, dewelke eenieder zal moeten respecteren maar toch...

(durf te vragen) Ambieer jij een functie bij de club? Uit je berichten klinkt het namelijk allemaal vrijblijvend?

"Verbinden & vertrouwen" lijken terugkerende begrippen te zijn in jouw communicatie; juist laat zit de crux:
de club is gaandeweg het seizoen van haar achterban / sponsoren vervreemd en bleek juist bedreven in het onvoldoende / verkeerd communiceren met diezelfde achterban waardoor er een een vertrouwensbreuk is ontstaan tussen alle betrokken:
- mensen blijven weg bij gebrek aan perspectief op het veld
- sponsoren houden hun hand op de knip
- de overgebleven beleidsbepalers, bestuur en voorzitter (niet slecht bedoeld) ontbreekt iedere vorm van daadkracht, creativiteit & kennis om een BVO te runnen waardoor de club in deze impasse blijft hangen.
-> deze schade ga je niet met wat sociale media content, open brieven van het bestuur en wat doelgerichte marketing lijmen ben ik bang.

Ben je het niet met me eens dat het wellicht too little too late is wanneer de club nu nog moet beginnen om intern puin te ruimen, nieuwe mensen aan zich binden die dan nog hun draai moeten vinden op zowel operationeel, commercieel als voetbaltechnisch vlak teneinde de sportieve ambities te kunnen realiseren zoals vb. samenstellen van de selectie, aanstellen van de voorgedragen nieuwe trainer

Gelukkig blijft het voetbal en wordt uiteindelijk je rapportcijfer op het veld bepaald maar het heeft er op deze wijze wel alle schijn van dat ook het aankomende seizoen als een verloren mag worden beschouwd ten aanzien van alles dat er naast het veld had moeten gebeuren? Een gemiste kans ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 08:11 27 feb 2020 08:11 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV algemeen #5273

jehjao schreef :
Ben je het niet met me eens dat het wellicht too little too late is wanneer de club nu nog moet beginnen om intern puin te ruimen, nieuwe mensen aan zich binden die dan nog hun draai moeten vinden op zowel operationeel, commercieel als voetbaltechnisch vlak teneinde de sportieve ambities te kunnen realiseren zoals vb. samenstellen van de selectie, aanstellen van de voorgedragen nieuwe trainer



Deze vraag is toch totaal irrelevant? Stel dat je gelijk hebt, wat moet MVV dan doen? Doe maar niets, want too little too late? Laat de puin maar liggen? Neem maar geen nieuwe mensen meer aan? Dat slaat toch ook nergens op...;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, middenstip, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 15:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #5274
Het Corona virus komt op een heel slecht moment , je ziet de spanning op de markten . Ik verwacht nog veel onrust rondom dit virus totdat vaccin er is . Ook wij in NL gaan er mee te maken krijgen . Ik hoop dat carnaval geen brandhaard is geweest voor verspreiding .

Voor MVV is het ook niet goed , bedrijven en markten worden geraakt en dus ook inkomsten . Vaccin is de oplossing , farmacie moet gas gaan geven.

Daarnaast wordt het tijd voor Made in Europe , ben klaar met die invloed van China . Productie lijnen moeten terug naar Europa en veel producten moeten hier weer gemaakt worden . China is een te “gesloten” land .

Gaat kansen geven op werkgelegenheid etc ...dus indirect ook weet voor het voetbal.
Zal een lange weg worden maar ik wil bv dat mijn iphone in Europa wordt gemaakt niet meer in China . Europa heeft een markt van 500 miljoen mensen we moeten zelf goedkoop en goed kunnen produceren .

Maastricht als stad van Eu verdrag moet daar een rol in spelen ( kan spelen) en MVV als bvo kan daar van profiteren
( zomaar een gedachten kronkel van me)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 15:11
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
MVV algemeen #5275
Had wel vertrouwen in je weerspiegelingen Napoleon, maar een rol van MVV binnen de EU in relatie tot het coronavirus is hopelijk een grap van je....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 16:06
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #5276

Brncic schreef : Had wel vertrouwen in je weerspiegelingen Napoleon, maar een rol van MVV binnen de EU in relatie tot het coronavirus is hopelijk een grap van je....


Laten we hopen dat op dit forum langzaamaan bij bepaalde mensen de ogen opengaan.
De laatste post van deze persoon is een nieuw hoogte/dieptepunt in zijn oeuvre. De 'gedachtenkronkel' zoals hij het zelf noemt die in desbetreffende post beschreven wordt zou eigenlijk voldoende moeten zijn om deze man nooit meer op enige wijze serieus te nemen aangaande zijn betrekkingen tot onze club die hij hevig overdrijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 17:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #5277

Brncic schreef : Had wel vertrouwen in je weerspiegelingen Napoleon, maar een rol van MVV binnen de EU in relatie tot het coronavirus is hopelijk een grap van je....


Het Corona virus is geen grap natuurlijk. Maastricht is misschien wel de meeste Europese staat ( samen met Brussel) . Mijn punt is dat de EU zich hard zou moeten maken om bepaalde productielijnen/werkgelegenheid terug te halen uit China . Maastricht zou daar een bepaalde rol in kunnen spelen ( verdrag ontstaan , eerste euro uit de muur) Wanneer dit zou gebeuren ( en de kans is klein en de weg is lang) zou ook zo maar bepaalde industrie ( productie) naar Zuid Limburg kunnen komen ( Maastricht) en daar zou MVV van kunnen profiteren als bedrijven zich verbinden aan de club. Kijk je kunt het idee afschieten je kunt ook uit de box denken en de gedachten gang volgen. Ik ben voorstander van meer Made in Europe en als MVV daarvan kan profiteren dan ben ik dubbel zo blij !

Zoals het nu gaat met China kan niet meer, wij in Europa verkwanselen te veel voor te weinig !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 17:18
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV algemeen #5278
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, jovkle, jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 17:36
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #5279
Het zijn in ieder geval signalen dat er iets staat te gebeuren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2020 19:12
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #5280
Toch een interresante naam, die Geert Smets.
Iemand met ruime ervaring in de sportwereld.
Het lijkt me niet iemand die zijn baan gaat opzeggen bij kv Oostende voor een club waar geen mogelijkheden zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden