MVV algemeen

15 feb 2020 11:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5251
Deze week heeft ons bestuur een geweldige stap in het herstel van vertrouwen van partners en supporters gezet door iemand aan MVV te binden van naam en faam die als verbinder en als adviseur onze club gaat ondersteunen daar waar gewenst en daar waar nodig . Een geweldige prestatie en een stap vooruit waar we allemaal heel erg blij van worden .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, mvvke4life, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2020 12:02
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5252

Napoleon schreef : Deze week heeft ons bestuur een geweldige stap in het herstel van vertrouwen van partners en supporters gezet door iemand aan MVV te binden van naam en faam die als verbinder en als adviseur onze club gaat ondersteunen daar waar gewenst en daar waar nodig . Een geweldige prestatie en een stap vooruit waar we allemaal heel erg blij van worden .


Als hij inmiddels aan MVV verbonden is kun ja dan ook die naam geven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2020 13:18
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5253
Napoleon, wat heeft het nou een nut om zo'n bericht te schrijven. Noem dan ook naam en paard!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2020 13:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #5254
Misschien met de 29 miljoen van Antony naar Ajax. Helaas is het een andere Antony...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2020 13:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5255
In die zin nut dat zaken vorm beginnen te krijgen en dat deel met jullie . Vertrouw er maar gewoon op en verheug je maar dat we aan onze club goede mensen weten te binden . We gaan stappen maken !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, middenstip, jovkle, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2020 14:25
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #5256
Er is maar 1 partij die zoiets naar buiten brengt en dat is MVV. Napoleon kan niet alles wat hij ziet dichtbij het vuur naar buiten brengen, zo werkt het niet, ook al deed hij dat wel om daarmee de knuppel in het hoenderhok te gooien.

Nu rijen gesloten houden en daar is dit onderdeel van.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2020 20:54
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #5257

Napoleon schreef : Deze week heeft ons bestuur een geweldige stap in het herstel van vertrouwen van partners en supporters gezet door iemand aan MVV te binden van naam en faam die als verbinder en als adviseur onze club gaat ondersteunen daar waar gewenst en daar waar nodig . Een geweldige prestatie en een stap vooruit waar we allemaal heel erg blij van worden .

Misschien ben ik voorbarig met reageren omdat dit uiteindelijk een heel vaag bericht is. Ik merk echter dat dat het onmiddellijk grote vragen oproept, zeker met eerdere berichten van jou in mijn achterhoofd. Ik citeer jou van een post één week geleden: "Dan kom ik op t voetbalplatform ( VP) ik ben voor oud voetballers binnen MVV , liefst zoveel mogelijk goed idee, echter een VP is het meest onzinnige en slechte idee wat je kunt bedenken ( dat vind ik zelf ook ) maar belangrijker dat vinden top directeuren van BVO die ik gesproken heb . Die zeggen t volgende daarover , als je een VP hebt dan willen die mensen er iets van vinden en dat snap iedereen want je wilt spiegelen. Echter als je er iets van vind maar geen enkele bevoegdheid hebt dan komt er altijd een conflict moment , bij MVV ook geweest." Je zou zeggen dat we met ons technisch platform, in het bijzonder met Bert van Marwijk, een aantal zeer aansprekende personen als adviseur/verbinder/ondersteuner hadden. Zoals je zelf zegt, heeft dat echter niet veel waarde als deze mensen geen bevoegdheid hebben. Je laat nu uitschijnen dat MVV een geweldige stap zet, terwijl je letterlijk zegt dat deze persoon "waar gewenst gaat ondersteunen en adviseren". Dat klinkt wel heel vrijblijvend en niet als iemand die hier belangrijke veranderingen in gang gaat zetten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2020 06:40 16 feb 2020 06:42 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV algemeen #5258

Napoleon schreef : Deze week heeft ons bestuur een geweldige stap in het herstel van vertrouwen van partners en supporters gezet door iemand aan MVV te binden van naam en faam die als verbinder en als adviseur onze club gaat ondersteunen daar waar gewenst en daar waar nodig . Een geweldige prestatie en een stap vooruit waar we allemaal heel erg blij van worden .


Natuurlijk word ik nu heel nieuwsgierig en ongeduldig,maar zal toch verder dat geduld bewaren tot dat deze naam naar buiten word gebracht.
Als deze naam naar buiten word gebracht kunnen wij ongeveer weten hoe draagkrachtig deze persoon is en het vervolg aan personen hier op door anderen die volgen.
Ik hou nog steeds het vertrouwen in napoleon,en ga er vanuit dat het geen loze kreten zijn maar een eindelijk een stap naar een nieuw Mvv,buiten het veld en binnen het veld door draagkracht,wijsheid en zeker de stap naar de nodige financiën...napoleon sla je slag maar niet zo letterlijk als je naamgenoot.
Meer een overwinning op alle gebied zodat we eindelijk na al die tijd weer eens positief vooruit mogen kijken,zodat ik bij de aankoop van mijn nieuwe seizoenskaart 2020/2021 naar boven mag gaan kijken kwa stand op de ranglijst met vooruitzicht op een positie binnen de top 5...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2020 06:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5259
@Belgske , juist een vrijblijvend platvorm zoals het voetbalplatvorm heeft geen enkele nut , daarnaast zie je dat zon platvorm ongevraagd zich met het proces in gaan bemoeien . Kijk dat vind ik zelf dat zo iets niet werkt, echter wordt die mening ondersteunt door mensen die hier in het verleden mee te maken hebben gehad en bij NL eredvisie clubs en buitenlandse topclubs hebben gewerkt . Hun stelling is geef 1 persoon het budget en de verantwoordelijkheid over spelers aankopen en laat hem/haar dat beslissen

De persoon die zich nu bereidt heeft gevonden om MVV te gaan helpen is iemand die helemaal weg blijft van voetbaltechnische zaken maar die op diverse dossiers voor onze club van enorme toegevoegde waarde gaat zijn , alleen zijn persoon en naam geeft direct vertrouwen en opent deuren . Daarnaast is het logisch als hij zich aan deze dossiers begint dat hij daar natuurlijk namens MVV in kan optreden In overleg met bestuur Maar zoals gezegd het is adviseur rol en bemiddelaar en iemand van naam en faam een zwaargewicht op zijn gebied dat durf ik de stellen die we nodig hebben om iedereen vooruit te helpen . Binnenkort meer erover .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2020 11:57 16 feb 2020 12:00 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
MVV algemeen #5260
Napoleon, Geert, ben je nu vakantie aan het vieren? Geniet ervan! Kennelijk kun je de naam van die adviseur niet noemen. Daar zul je wel je redenen voor hebben. Leg dat eens uit. Iedereen brandt van nieuwsgierigheid. Wanneer wordt bekendgemaakt (door MVV of jou?) wie die persoon is?

Begrijp ik het goed dat die topadviseur geen aanstelling of contract bij MVV krijgt? Is de band van die topadviseur met MVV dan niet te slap?: Kan die adviseur bij wijze van spreken zo maar overstappen naar een andere club als hij daar zin in heeft?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jehjao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2020 12:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #5261

Napoleon schreef : @Belgske , juist een vrijblijvend platvorm zoals het voetbalplatvorm heeft geen enkele nut , daarnaast zie je dat zon platvorm ongevraagd zich met het proces in gaan bemoeien . Kijk dat vind ik zelf dat zo iets niet werkt, echter wordt die mening ondersteunt door mensen die hier in het verleden mee te maken hebben gehad en bij NL eredvisie clubs en buitenlandse topclubs hebben gewerkt . Hun stelling is geef 1 persoon het budget en de verantwoordelijkheid over spelers aankopen en laat hem/haar dat beslissen

De persoon die zich nu bereidt heeft gevonden om MVV te gaan helpen is iemand die helemaal weg blijft van voetbaltechnische zaken maar die op diverse dossiers voor onze club van enorme toegevoegde waarde gaat zijn , alleen zijn persoon en naam geeft direct vertrouwen en opent deuren . Daarnaast is het logisch als hij zich aan deze dossiers begint dat hij daar natuurlijk namens MVV in kan optreden In overleg met bestuur Maar zoals gezegd het is adviseur rol en bemiddelaar en iemand van naam en faam een zwaargewicht op zijn gebied dat durf ik de stellen die we nodig hebben om iedereen vooruit te helpen . Binnenkort meer erover .


Toch vreemd eigenlijk dat die mensen die jij sprak zonder uitzondering een technisch adviesgroep niet vinden werken. Vraag me af welke clubs dat zijn. Alsof advies krijgen per definitie verkeerd is, alsof één man in z’n eentje betere beslissingen neemt dan een groep. Ik durf te stellen dat juist managers die advies inwinnen bij meerdere kundige personen, betere beslissingen maken. En diverse clubs hebben met dit model juist succes gehad. Dat de eindbeslissing bij 1 persoon moet liggen is duidelijk maar dat is wat anders, en was bij MVV ook al zo.

Voetbal is een rare business, een hele slechte business ook. Men neemt beslissingen die helemaal niet rationeel zijn, overhaast en ondoordacht. Men stelt coaches aan in tijd van dagen of weken, waar voor een belangrijke management functie in een bedrijf maanden wordt uitgetrokken voor het vinden van de juiste persoon. Coaches en TD’s die notabele niet eens zelf hoeven te solliciteren maar vaak gevraagd worden door de club. Terwijl het in het bedrijfsleven doodnormaal is om te solliciteren. Coaches en TD’s die vrijwel altijd een witte man tussen de 35 en 55 jaar moet zijn, en oud prof moet zijn geweest. Alsof een vrouw van 28 met een management opleiding maar mét diploma coach betaald voetbal in de pocket niet zou kunnen, alsof die niet competent zijn. En zo zijn er nog tich dingen in het voetbal die raar zijn.

Open ik misschien een apart topic voor

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2020 12:56
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5262
Dat is een goede "boe is dat feeske", misschien dat je gelijk krijgt, Anne marie Penn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2020 10:03
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #5263
MVV lijkt een inhaalslag te hebben gemaakt qua social media. Leuke items , ik zie weer gesponsorde berichten. Nu nog alleen een evenement aanmaken voor de wedstrijden. Maar dat lijkt weer goed te gaan. Mag ook eens gezegd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2020 11:56 18 feb 2020 11:57 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #5264

webmastersfm schreef : MVV lijkt een inhaalslag te hebben gemaakt qua social media. Leuke items , ik zie weer gesponsorde berichten. Nu nog alleen een evenement aanmaken voor de wedstrijden. Maar dat lijkt weer goed te gaan. Mag ook eens gezegd worden.

Inderdaad, webmastersfm. Vooral als je bedenkt hoe klein de organisatie op dit moment nog is want het vertrek van de algemeen directeur slaat natuurlijk wel een gat in de algemene capaciteit die toch al minimaal was. Complimenten hoe de organisatie hiermee omgaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2020 14:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5265

webmastersfm schreef : MVV lijkt een inhaalslag te hebben gemaakt qua social media. Leuke items , ik zie weer gesponsorde berichten. Nu nog alleen een evenement aanmaken voor de wedstrijden. Maar dat lijkt weer goed te gaan. Mag ook eens gezegd worden.


Helemaal mee eens webmastersfm . Het huidige bestuur verdiend ook alle complimenten voor hun aanpak , de mensen op kantoor zijn geweldig bezig en idd met een paar frisse mensen erbij ( zeker op social) zie je leuke dingen gebeuren . Gedrevenheid , passie en de wil er iets van te maken en natuurlijk gedrevenheid zijn de basis van succes !! We gaan een heel ander MVV zien de komende maanden en MVV waar we allemaal weer trots op zijn en waar we voor willen gaan en niemand houdt dat proces tegen , helemaal niemand !! Iedereen is ondergeschikt aan de club, op de loonlijst of als vrijwilliger maakt niet uit . Het grootte geheel is de club !! Vanuit het zonnige Curacao ben ik mijn plan aan uit verder uitschrijven en hou ik contact met de club . Op 19-3 staat een hele belangrijke meeting gepland na mijn terugkomt dan heb ik een afspraak met iemand die ken uit de tennisbranche en die mij in de jaren 90 de kans gaf om me te ontwikkelen als tennis trainer/coach . Ik heb hem een aantal weken geleden benaderd om mijn plan tegen het licht te houden en mee te denken in dit proces . Heb hem 15 jaar niet gesproken en zonder enig aarzelen heeft hij me uitgenodigd en zijn kennis aangeboden . Dit is een man die in concepten kan denken en die van niks iets kan maken een topondernemer en oud topsporter . Volgens de Quote ook een van de rijkste mensen van Nederland , dat vind ik leuk maar waar ik ongelofelijk blij van wordt dat hij zijn hulp heeft aan geboden van creativiteit maken we geld

We zijn op de goede weg , we hebben de meeste jaren in de eerste divisie achter ons en we gaan vooruit kijken !! Samen , met zijn alle , iedereen die kan delen en zijn ego aan de kant kan zetten en het voor de club kan doen hebben we nodig !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan, opadiehard, jovkle, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden